Gå til innhold

ASUS X77JA 17.3" gunstig pris, gode specs

Tronuk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sier bare ett ord, Retur..

Tipper den var ment for bujk :)

:thumbup:

Begynner å vurdere om den ene usb porten min på venste side er gått noe galt med. Fikk frys av pcen etter restart 4-5 ganger. alle inne i OS. Lukter litt kortslutning i porten ettersom maskinen sviver uten problem ved bruk nå.

Lenke til kommentar

Er det verdt å vente til X77JA kommer på lager eller er det like greitt med n61ja. Eneste forskjellen som jeg kan se er større skjerm på X77JA og dermed bedre oppløsning.. Men har dette veldig mye å si??

Forresten er hardisken i N61JA 640gb og den i x77ja er 500gb. Det er vel derfor prisen er ganske lik. Så de eneste forskjellene er at n61ja har mindre skjerm(dårligere oppløsning) MEN mer gigabyte.

Hva bør jeg gjøre? Syntes egentlig 500gb er mer enn nok, men jeg er usikker på skjermoppløsning...

Endret av henderico
Lenke til kommentar

kjørte reloaded sin versjon, og da kjørte jeg det på ca 60-65 % av maks grafikk med 40 + fps.

Nå har jeg bestilt orginalen, så skal prøve å se da ! ;)

Henderico, hva trenger du selv ? Større skjerm og bedre oppløsning, det er gansek god forskjell tør jeg påstå .. eventuelt 140 gb mer, som du utvider lett med en ekstern.. Jeg ville ventet..

Endret av Phinex
Lenke til kommentar

Tror egentlig ikke at jeg kommer til å kunne bruke så mye høyere oppløsning på Bad company Uansett. Dessuten er den (n61ja) litt lettere og jeg kommer nok til å sitte med den på fanget noen ganger og da blir x77ja med 17" og ca et kilo mer i vekt, litt mer ubehagelig!

17 tommer er veldig stort, og jeg er veldig usikker på om jeg behøver det. Blir litt stor pc, og jeg kommer ikke til å ha den på noen fast plass eller noe. Vil nok ta den med til venner ogsånt også.

Endret av henderico
Lenke til kommentar

Jaja! Da er ASUS X77JA bestillt. Får den om ca to uker. En Elkjøp butikk i byen jeeg bor i kunne bestille og selge den for akkurat samme pris som på nettet. Det er jo en kjempefordel med tanke på service, problemer og sånt!

Skal skrive litt om hva jeg syntes når jeg har fått og prøvd den! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...