vingebil Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Bestilte denne pcén 26.04 og var å hentet pakken i dag. Komplett.no har greid å sende meg feil pakke, har mottatt en skjerm istedenfor. :-( det var rask leverings tid :O ååh, det må væra kjipt! Lenke til kommentar
vingebil Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Då var det tomt på Komplett.no. Glad eg bestilte før dei gjekk tom, dei får ikkje inn fleir før slutten av Mai Lenke til kommentar
Deluxus Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 (endret) Då var det tomt på Komplett.no. Glad eg bestilte før dei gjekk tom, dei får ikkje inn fleir før slutten av Mai pga dette ,noen som vett andre nett steder jeg kan kjøpe denne pcen ? Endret 29. april 2010 av Deluxus Lenke til kommentar
vingebil Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 http://www.amentio.no/WebPages/Produkt/ProduktInfo.aspx?plid=397252&WebSiteMapNodeID=1000001 er 1 igjenn på lager Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Då var det tomt på Komplett.no. Glad eg bestilte før dei gjekk tom, dei får ikkje inn fleir før slutten av Mai pga dette ,noen som vett andre nett steder jeg kan kjøpe denne pcen ? X77JA er en spesiallaga modell for komplett, så jeg tviler på at andre har den på lager når komplett er utsolgt. Eneste mulighet er om noen butikker som kjøper av komplett/norek fremdeles har på lager, f.eks digital impuls osv. Lenke til kommentar
Deluxus Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Då var det tomt på Komplett.no. Glad eg bestilte før dei gjekk tom, dei får ikkje inn fleir før slutten av Mai pga dette ,noen som vett andre nett steder jeg kan kjøpe denne pcen ? X77JA er en spesiallaga modell for komplett, så jeg tviler på at andre har den på lager når komplett er utsolgt. Eneste mulighet er om noen butikker som kjøper av komplett/norek fremdeles har på lager, f.eks digital impuls osv. Kunne du linket hvor de har mer igjen ? Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Kunne du linket hvor de har mer igjen ? siden du er for lat til å taste inn www.digitalimpuls.no selv ja..... http://www.digitalimpuls.no/aspx/loginVnet.aspx?ReturnUrl=%2faspx%2fprodukt%2fprdinfovnet.aspx%3fplid%3d38951&plid=38951 Lenke til kommentar
Deluxus Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 (endret) takker vet du forresten om det er den samme ? ikke andre specs liksom ? Endret 30. april 2010 av Deluxus Lenke til kommentar
kulo Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Hvis du ser på leverandørens prduktnummer så ser du at det er samme modell som feks den på Komplett. X77JA-TY005V Lenke til kommentar
Deluxus Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Hvis du ser på leverandørens prduktnummer så ser du at det er samme modell som feks den på Komplett. X77JA-TY005V ahh kult skal kjøpe i dag da før det blir forsint Lenke til kommentar
Deluxus Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 jeg var fårsein , noen som vett en anen plass jeg kan kjøpe ? Lenke til kommentar
b00ndocksaint Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 hvordan er ASUS X77JA vs. ACER 8943? Får man utnyttet 5850 kortet tilstrekkelig til at man f.eks kan kjøre BF:Bad Company2 smud på high? Eller "må" man ha i7? Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 hvordan er ASUS X77JA vs. ACER 8943? Får man utnyttet 5850 kortet tilstrekkelig til at man f.eks kan kjøre BF:Bad Company2 smud på high? Eller "må" man ha i7? OBS på at Acer bruker DDR3 minne på sine HD5850 kort, som i praksis betyr at ytelsen ikke er mye over et HD5730 kort (5-10% mer), hadde acer brukt GDDR5 minne slik f.eks MSI gjør hadde ytelsen nesten vært 50% bedre enn et HD5730 kort. Så nei, aceren vil ikke kjøre BF:BC2 spesielt mye bedre enn asusen, og tar man skjermoppløsningen i betraktning (man vil jo kjøre spillet på max oppløsning for best bildekvalitet) er det godt mulig at man vil få lavere fps på aceren. Lenke til kommentar
Deluxus Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 noen som kan svare på mitt spørsmål ? Lenke til kommentar
thomit Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 noen som kan svare på mitt spørsmål ? Er det for mye arbeid for deg å skrive navnet på maskinen i Google, velge kun norske sider, og se hvilke butikker/nettbutikker som dukker opp? Skal vi gjøre det for deg? Lenke til kommentar
Deluxus Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 ja neida skal gjøre det selv men er denne pcen her nesten like bra ? http://ecomm.euro.dell.com/dellstore/basket.aspx?c=no&cs=nodhs1&l=no&s=dhs&itemtype=CFG&oid=554d36fb-aade-44f4-80ee-3e3200b532d6 Lenke til kommentar
b00ndocksaint Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 hvordan er ASUS X77JA vs. ACER 8943? Får man utnyttet 5850 kortet tilstrekkelig til at man f.eks kan kjøre BF:Bad Company2 smud på high? Eller "må" man ha i7? OBS på at Acer bruker DDR3 minne på sine HD5850 kort, som i praksis betyr at ytelsen ikke er mye over et HD5730 kort (5-10% mer), hadde acer brukt GDDR5 minne slik f.eks MSI gjør hadde ytelsen nesten vært 50% bedre enn et HD5730 kort. Så nei, aceren vil ikke kjøre BF:BC2 spesielt mye bedre enn asusen, og tar man skjermoppløsningen i betraktning (man vil jo kjøre spillet på max oppløsning for best bildekvalitet) er det godt mulig at man vil få lavere fps på aceren. Takk for svar. Da slapp jeg å kjøpe katta i sekken Lenke til kommentar
bujk Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Har nå brukt denne pcén i 2 dager. Opplever at den er litt treg i oppstarten, og at harddisken "tikker" hver gang jeg laster opp en nettside. Noen som har opplevd dette? Feil på HD? Ellers er jeg veldig fornøyd med pcén. :-) Lenke til kommentar
skvallerkaal Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Har nå brukt denne pcén i 2 dager. Opplever at den er litt treg i oppstarten, og at harddisken "tikker" hver gang jeg laster opp en nettside. Noen som har opplevd dette? Feil på HD? Ellers er jeg veldig fornøyd med pcén. :-) Nei, aldri. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå