Aardal Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Hei Jeg har bestilt en ny laptop fra multicom med NVIDIA GeForce GTX 285M 1GB skjermkort, det er 3 uker siden jeg bestillte og jeg har venta veldig lenge, og nå såg jeg at det har blitt mulig å velge ATI Radeon HD 5870 1GB i tillegg til GeForce kortene. Klarer ikke å finne noen anmeldelse som sammenligner disse kortene, og har ikke så forferdelig kompetanse på området så jeg lurte på om noen har innspill? Målet er å velge det beste skjermkortet uavhengig av prisen. mvh Roar Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Mhm, i følge notebookcheck er Mobility Radeon HD 5870 litt bedre en GeForce GTX 285M men desverre mangler det resultat på benchmark listen. Trulig er dei svært like i ytelse, men desverre finner eg ikkje benchmark test får og sjå vilken er "kongen" av single gpu. Lenke til kommentar
Aardal Skrevet 1. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2010 Mhm, i følge notebookcheck er Mobility Radeon HD 5870 litt bedre en GeForce GTX 285M men desverre mangler det resultat på benchmark listen. Trulig er dei svært like i ytelse, men desverre finner eg ikkje benchmark test får og sjå vilken er "kongen" av single gpu. tusen takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå