Theo343 Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 (endret) Du kan velge språk. I Win 7 er det også enklere å bytte språkdrakt i etterkant, men enkelte ting forblir i orginalspråket selv her. Endret 1. februar 2010 av Theo343 Lenke til kommentar
Joe DiMaggio Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Jeg tviler ikke på det Theo. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 (endret) Sveinung: Har du noen tekniske forklaringer/begrunnelser på hvorfor det ikke skal gå slik jeg tror det kan være mulig og nevner i min post? Jeg er ikke motstander av å lære noe nytt. Endret 1. februar 2010 av Theo343 Lenke til kommentar
Eddie123 Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 (endret) Hei. Jeg har ikke prøvd dette, så ikke heng meg om det ikke virker, men det er enkelte som sier det går greit å oppdatere fra Win 7 RC til alle type Win 7 RTM. http://tech.icrontic.com/articles/upgrade-...7-rc-to-retail/ I eksempelet der oppgraderte de fra RC til home premium, via en metode for å lure installasjonen til å tro at det var en home premium versjon som var installert allerede. Prøves på egen risk !! Vegard Endret 1. februar 2010 av Eddie123 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 (endret) Via filediteringen som jeg snakket om. Ergo hadde det vært interessant å høre Sveinungs tekniske detaljer for hvorfor det ikke skal gå. UPDATE:This guide now includes the steps necessary to upgrade from the Windows 7 release candidate to any retail version of Windows 7. We have certified the steps by successfully converting an RC install to the retail version of Windows 7 Professional. Enjoy! Man kan selvf. oppleve et tonn av problemer om man har brukt RC i lang tid, kanskje oppgradert fra mange Betaer underveis og har mye dill-dall inne. Men det gjelder for alle type oppgraderinger, også de som er "Supportert". Endret 1. februar 2010 av Theo343 Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 (endret) Fra 1. mars vil Windows ta en omstart hver andre time (...) Det blir jo som i gamle dager da, med Windows 95 Endret 1. februar 2010 av Langbein Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Du kan velge språk. I Win 7 er det også enklere å bytte språkdrakt i etterkant, men enkelte ting forblir i orginalspråket selv her. Har aldri vært mulig i Windows det uten å laste ned språkpakker osv... Ikke ta det som en nedtur og måtte kjøpe produktet...husk at dette er en av de beste OS'ene de har laget så langt! og du kan kjøpe OEM versjon som er langt billigere enn retail. Og dere trenger ikke Ultimate eller professional..kun home premium, med mindre dere vil ha hdd kryptering, språkvalg og skal melde dere inn i noe domene...jeg betalte 800 gode for min..ikke så ille syns jeg. Og ja jeg veit at om dere skal skifte hardware så blir det krøll fordi OEM binner seg til MAC adresse, men dere veit alle at man kan ta en spansk en her.(ringe microsoft og få lisens fordi du hadde et defekt HK) Tja nå ville jeg sagt at hvilken som helst Linux distro er bedre enn noen Windows noen gang vil være. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Wolfie: Hvor sier jeg at du ikke må laste ned språkdrakten? Lenke til kommentar
douwethaman Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 koffø ikkje berre lasta da ned? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Fra 1. mars vil Windows ta en omstart hver andre time (...) Det blir jo som i gamle dager da, med Windows 95 Win-ME var vel den suverent verste til å krasje, brrrr. Selv Win7 har hatt BSOD hos meg når jeg har prøvd ut diverse hardware og drivere. Enig med de som synes Win7 er verd en lisens. Man klarer seg sikkert med OEM, for det er vel ikke lenge til Win8. Lenke til kommentar
stoff3r Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Huff, nå blir det tilbake til VISTA, haha Faen at jeg kjøpte Vista Oem for ikke så lenge siden, i forigfjord tror jeg. Skal uansett vurdere å holde meg der og så heller kjøpe windows 8, evt finne et tilbud på 7 med tiden. Lenke til kommentar
Joe DiMaggio Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Sveinung:Har du noen tekniske forklaringer/begrunnelser på hvorfor det ikke skal gå slik jeg tror det kan være mulig og nevner i min post? Jeg er ikke motstander av å lære noe nytt. Jeg har ikke snøring, men jeg tviler ikke på at du eller en eller annen klarer det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Sveinung:Har du noen tekniske forklaringer/begrunnelser på hvorfor det ikke skal gå slik jeg tror det kan være mulig og nevner i min post? Jeg er ikke motstander av å lære noe nytt. Jeg har ikke snøring, men jeg tviler ikke på at du eller en eller annen klarer det. Dersom du gadd følge linken ville du sett at det er mange som har kjørt upgrade. Fra RC1 til f.eks. Professional. Og sluppet unna full reinstall/miste alle settings. Skal selv prøve ut dette ila neste uke. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Dersom du gadd følge linken ville du sett at det er mange som har kjørt upgrade.Fra RC1 til f.eks. Professional. er det lov og håpe på bedre priser ved download fra intel enn handling i butikk? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Sveinung:Har du noen tekniske forklaringer/begrunnelser på hvorfor det ikke skal gå slik jeg tror det kan være mulig og nevner i min post? Jeg er ikke motstander av å lære noe nytt. Jeg har ikke snøring, men jeg tviler ikke på at du eller en eller annen klarer det. Dersom du gadd følge linken ville du sett at det er mange som har kjørt upgrade. Fra RC1 til f.eks. Professional. Og sluppet unna full reinstall/miste alle settings. Skal selv prøve ut dette ila neste uke. Og det "funka fett". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå