Gå til innhold

Ny jakke til sommeren


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+987123897
For min del er ikke 190 kroner så mye å snike seg unna, så denne gangen lar jeg det gå, men hvis det hadde vært snakk om større penger, hadde jeg spurt besteforeldre.

Kan da umulig være så lite? Når tollgebyret alene er på ca 107,-

Er ikke tollen på 10,7% av verdien da?

 

 

Husker at noen postet en quilted jacket i cafeen for en stund siden. Da var jeg ikke så begeistret. Nå liker jeg det av en eller annen grunn bedre. Likte den dere postet på forrige side. Et alternativ er denne fra RL.

Lenke til kommentar
For min del er ikke 190 kroner så mye å snike seg unna, så denne gangen lar jeg det gå, men hvis det hadde vært snakk om større penger, hadde jeg spurt besteforeldre.

Kan da umulig være så lite? Når tollgebyret alene er på ca 107,-

 

Det er det som stod på tollvesenets hjemmeside :)

 

EDIT: De kan jo ikke drepe deg med toll for en jakke til 700 kroner...

Endret av Charles Bass
Lenke til kommentar
Quilted jakke?

Det står på listen min etter ting jeg skal se etter når jeg er i London.

Keen på en sånn.

 

Kjøp en fra Barbour. Klassisk og god kvalitet for pengene.

Satser på det, om jeg ikke finner noe butikk som har det i London så finner jeg det nok på nett og kan bare prøve på Follestad først.

Lenke til kommentar

De hadde skuffende lite spennende på Barbour, leste først om trdisjonene til butikken osv. men fant lite ordentlig tradisjonelle gammeldagse engelske klær med unntak av quilted jakke, et par "nikkers" og hattene.

Mulig at jeg la litt mye vekt på at de hadde en god del moderne, men lite jeg kunne ønsket meg ihvertfall.

Okei da, så ikke på sko og accessories

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Man kjøper stort sett bare jakker fra Barbour. Det er det de er kjent for, og gode på. Resten er bare et forsøk på å skrape til seg litt penger. Det er en grunn til at man til stadighet kan observere medlemmer av det engelske kongehuset i Barbourjakker.

 

Det skal sies at jeg faktisk har funnet en bag jeg skal kjøpe fra Barbour som jeg planlegger å bruke som kamerabag!

 

Edit: Det er jo først og fremst oilskinjakker Barbour virkelig er kjent for. Har planer om å kjøpe en Beaufort til å bruke på jakt. Har lånt pappa sin noen ganger på fjellet, og it's a tank.

Endret av fkm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...