exmx Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Min gamle xbox 360 tok kvelden igår etter en 2 dagers økt med Mass Effect 2. Så nå må jeg altså ha meg en ny en så jeg får fullført dette spillet. Tentke meg en 120gb elite versjon denne gangen, men hvordan fungerer egentlig overføring av profilinfo (saved games, DLC etc..)? Stress? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 når du kjøper en xbox elite så skriver du ned serienummeret ringer kundeservice og får de til å sende et transfer kit (til ca110kr med frakt). Da er det veldig enkelt å overføre hele harddisk innholdet til den nye. Husk at profilen din er lagret på xbox.com likevel om du skulle gå for en annen løsning, som da f.eks å bruke en offisiell memory unit fra microsoft (fås i 256, 512mb også 64mb for lenge siden) da kan du overføre gamesaves ihvertfall. Dlc's kan du laste ned på nytt, gratis. Husk at du kan sende inn din gamle konsoll til reparasjon, GRATIS inkl frakt. (hvis den er ikke er åpnet stygt) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå