Gå til innhold

Overleve en uke på brokkoli og vann?

iMaggi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mye bra i broccoli, til og med godt med proteiner til en grønnsak å være, og den er spesielt næringsrik med mineraler i det forholdet vi trenger som banker alt av frukt langt ned i støvlene på dette feltet.

Det blir nok en stor og plutselig endring for fordøyelsessystemet. Alltid best å tilpasse slikt over tid og ikke endre dietten så radikalt over natta.

Til å begynne med kan det godt være du får mye mer energi, men etterhvert blir du sannsynligvis temmelig slapp/sliten siden metabolismen din kommer til å stupe.

Lenke til kommentar

en uke på bare vann er ikke noe stort problem det heller, så jeg kan ikke se for meg at brokkoli og vann er noe farligere.

man kan overleve ganske lenge på bare vann, uten at det er noe risiko for en oppegående fysisk frisk person. ja, man vil bli sliten og utmattet, ikke få med seg det som skjer på skolen og antagelig sove mye. men farlig er det ikke.

løs mage må man nok regne med.

en måned på frukt bør man være mer forsiktig med, velge ut frukt som gir han det han trenger, men selv ikke det bør være noe problem så lenge det er gjennomtenkt.

Lenke til kommentar

Jaja, ett måltid rå brokkoli føltes ikke akkurat godt! Føles ut som jeg skal spy hvert sekund, samt plutselig trang til å gå nr. 2..

Ser fram til 6 1/2 dager til med dette... :no:

Hva som er vitsen med dette, har jeg ikke noe godt svar på, men det viser jo en viss viljestyrke hvis jeg klarer å fullføre uten juks.. Kom bare på en utfordring til meg sev, egentlig.. :wallbash:

Jeg vil heller ikke tape 10kr til rufus1511..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...