Duffy85 Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Tipper du mangler format.com fila jeg :wink: Finn deg en oppstart's diskett som format fila ligger på og gå inn på "A:" og skriv "format c: /s". Lenke til kommentar
chrisege Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Hvis du har en av windows versjonen som er kommet etter WIN 98SE, må du bruk komandoen: format c: /s fungerer ikke etter win 98se. Lenke til kommentar
bircoff Skrevet 3. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2003 jeg har ME desverre. format c: funker heller ikke. har ingen diskettstasjon. noen andre forslag? Lenke til kommentar
chrisege Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Lag en oppstartdiskett. Da funkerer format c: komandoen. Har testet dette, da jeg selv har hatt ME på maskinen, men på grunn av alle feilen har jeg gått over til en 98 versjon jeg hadde liggenden Lenke til kommentar
MemorX Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 jeg har ME desverre. format c: funker heller ikke. har ingen diskettstasjon. noen andre forslag? Hvis du skal formatere den partisjonen som windowsen ligger på må du ha en oppstartsdiskett (hvis ikke du henter den fra en annen partisjon da.) Skal du formatere en annen partisjon holder det at du har den på en av de andre partisjonene. Men jeg anbefaler å ha en oppstartsdiskett, så du bør skaffe deg en diskettstasjon. Hvis du da velger en av mulighetene uten diskett, kan du jo søke på den og laste den ned. (det kan da ikke være ulovlig? man vet jo aldri med microsoft) Lenke til kommentar
andgob Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 hva om jeg har Windows XP og skal formatere? tidliggere har jeg brukt en windows 98 oppstartsdiskett men denne har jeg mista, går det ann og laste ned en win98 oppstartsdiskett setup eller noe sånt? Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Så lenge man har en bootbar windows cd kan man formatere fra denne Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 hva om jeg har Windows XP og skal formatere? tidliggere har jeg brukt en windows 98 oppstartsdiskett men denne har jeg mista, går det ann og laste ned en win98 oppstartsdiskett setup eller noe sånt? http://www.bootdisk.com/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå