Shadowxx Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 (endret) heii eg skal oppgrdere min pc fra vista home basic til windows 7 hom prmieum eg har cd men der er en nettbook men eg vet kordan du booter fra usb room. men eg har en har en paritsjon på 10 gb som er EISA er det lurt å fjerne den når du skal legg inn w7 på pc'en skal eg bare oppgradere til w7 eller skal slette alt på pc'en og legge in w7 eg er registret på paxkard bell sin hejmme side og der er pc'en og. eg sjekke det. hva skal eg gjøre. er dt noen spørsmål så spør. s Endret 1. februar 2010 av Shadowxx Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Om denne EISA partisjonen er en gjenopprettingspartisjon så ville jeg latt den være. Lenke til kommentar
Shadowxx Skrevet 1. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2010 Om denne EISA partisjonen er en gjenopprettingspartisjon så ville jeg latt den være. kan du ta kopi av EISA. Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 (endret) Det skal være mulig å kopiere ut gjenopprettingsplater om du ikke alt har gjort det. Se på denne siden for å kopiere selve innholdet på hdd. http://www.raymond.cc/blog/archives/2008/1...n-a-new-laptop/ Endret 1. februar 2010 av arjato Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå