Necleto Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Etter en lengre pause fra WoW, har jeg nå bestemt meg for å begynne igjen. Tingen er at jeg vil skifte realm. Krav til realm: - PvP eller PvE, IKKE RP-et-eller-annet - Medium-High populated, IKKE login queues - Aktiv battlegroup med lave BG køer - Balansert Alliance/Horde fordeling - Bra/grei PvE progress realm-wise. - Minimalt med lagg i større byer som Dalaran. Jeg vet dette er vanskelig å få til, men om det er en realm som oppfyller dette kravet også, ville jeg blitt glad. Realms som jeg allerede har avskrevet: Balnazzar Sunstrider Al'Akir Grim Batol Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Jeg har i hvertfall selv spilt lenge på Darksorrow, og er veldig fornøyd. Serveren er high populated, men jeg kan knapt telle på en hånd de gangene det har vært queue. Så det er absolutt et pluss. Vil på det varmeste anbefales Darksorrow da jeg vil si at den fint tilfredstiller de kravene du hadde stilt deg. Alliance har vel kanskje en bitteliten fordel når det kommer til ratioen og pve progress. Men ikke med mye. Lykke til med valget ditt. Ps: Det er også en god del nordiske folk på serveren. Er selv med å drive en norsk guild der på horde siden, og vet i hvertfall om en eller to andre guilds som er norske der. Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Chamber of aspects er det aldri køer. pvp kø vet jeg ikke noe om, driver ikke med slik Lenke til kommentar
Prezek Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 (endret) Dragonblight horde er et forholdsvis bra realm. det er en Pve realm. Medium-high har ikke vært låst siden tbc tror jeg. Battlegroupen er Blackout og har ganske lave bg køer. det er litt flere allys enn horde men det er ikke så mange flere. ganske bra Pve progress, flere guilder har tatt algalon 25, yogg +1/0 og a tribute to insanity, icc 25 er også tatt. kan ikke si at jeg er mye i dalaran men de gangene jeg har vært der så er det ikke mye lagg. forholdsvis mange norske der også Edit: det er også en norsk guild på horde siden Endret 1. februar 2010 av prez Lenke til kommentar
Zt Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Har ingen konkrete forslag til deg utenom å holde deg unna Emerald Dream. Er så fantastisk mange alliance. Mener at forskjellen mellom alliance og horde var på rundt 75/25. En kjekk ting er at vi så og si alltid har Wintergrasp. Er en del lag i Dalaran også. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Lyst å spille med en av de beste? Migrate til Tarren Mill, enkelt og greit Pvp, aldri que, top guilds? ensidia, grei BG, skal være et typisk norsk guild med navnte noobs of norway (care), pve progress kan jeg ikke klage på, mange pugs gjør det bedre enn de fleste guilds. Anyway, Tarren mill vokste mye da Ensidia kom hit, noen guilds dro fra realmen fordi de ikke var best lengre, så ye... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-whwZcV Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Selv om du har skevet ned dette sier jeg det. Ta Grim Batol. Utrolig mange nordmenn. Mange er hjelpsome og hyggelige. 60% av servern er norske. Mange snakker norsk i /1 /2 noe som er fett. High populated, IKKE login queues... Det kan du slite litt med. Var que på 1400 engang, og det vil ta timer! Men det er engangstilfelle. Max 100-300 i que i helgene. Lykke til Lenke til kommentar
Prezek Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Selv om du har skevet ned dette sier jeg det. Ta Grim Batol. Utrolig mange nordmenn. Mange er hjelpsome og hyggelige. 60% av servern er norske. Mange snakker norsk i /1 /2 noe som er fett. High populated, IKKE login queues... Det kan du slite litt med. Var que på 1400 engang, og det vil ta timer! Men det er engangstilfelle. Max 100-300 i que i helgene. Lykke til er det ikke mye server lagg på GB? Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Woah, finner det fortsatt realmer med kø? Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 1. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2010 (endret) Mange takk for svar Grim Batol blirdet nok ikke. Jeg spilte på Grim Batol før jeg tok pause, og den lagger altfor mye, samt at den har login queues nesten hver dag etter det jeg erfarte. Men ja, det var en trivelig realm med mange nordmenn. Var med i guilden "Bound by Blood" der om du vet hvem det er Endret 1. februar 2010 av Exsecror Lenke til kommentar
TobbeOo Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Jeg spiller selv på Frostwhisper og Darksorrow. Frostwhisper er LATTERLIG morsom på WG. Horde defended, 800~, Alliance defended, 63~. Epic xD PvE progress er jo grei nok, ser ut til og være mye LFM ICC osv osv på begge severne forsåvidt, Darksorrow gikk fra Medium til High , takket være free transfer fra shit til darksorrow, men jeg har sett que 4 danger, den ene på 100, de 3 andre på 1 til 10. Que plager meg ikke her, selvom det r VELDIG forstårlig (jeg er slik selv) at QUE = NEI NEI NEI uansett. Hadde jeg visst om det hadde jeg ikke flyttet til Darksorrow Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 2. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2010 Mange takk Har skrevet ned stikkord over de som er nevnt til nå, men er alltid åpen for flere forslag om noen har noe å komme med Lenke til kommentar
Duffo Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Ravencrest er den beste pve wise Før hadde vi køer på 2000, men de forsvant da scrubs og low lvls noobs forsvant Lenke til kommentar
tainez Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Jeg har i hvertfall selv spilt lenge på Darksorrow, og er veldig fornøyd. Serveren er high populated, men jeg kan knapt telle på en hånd de gangene det har vært queue. Så det er absolutt et pluss. Vil på det varmeste anbefales Darksorrow da jeg vil si at den fint tilfredstiller de kravene du hadde stilt deg. Alliance har vel kanskje en bitteliten fordel når det kommer til ratioen og pve progress. Men ikke med mye. Lykke til med valget ditt. Ps: Det er også en god del nordiske folk på serveren. Er selv med å drive en norsk guild der på horde siden, og vet i hvertfall om en eller to andre guilds som er norske der. wøøørd.. men jeg synes bloodscap er bedre nå.. darksorrow har mista mye folk! Lenke til kommentar
Alejoz Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Det jeg kan si her er at du bør holde deg unna Stormscale og Grim'Batol. Begge realms er high/full, server lagg og helt uholdbare i dalaran. Lenke til kommentar
Irons Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Daggerspine, forholdsvis grei balanse, de få gangene jeg har køa til BG's har det ikke vært mye kø (alliance side). PvE progress er så som så, har ett par guilds på begge sider som progresser i ICC25, ett guild har Alone in the dark (yogg+0), flere har tatt algalon, to har tatt tribute to insanity (alliance og horde). ellers er det forholdsvis normalt realm, vi har våre troll og vi har våre helter. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Ravencrest er #1 world wide i PvE. PvP aner jeg ikke situasjonen på, da jeg ikke spiller det overhodet, men vi ligger i Cyclone, som jeg har forstått er en god gruppe. Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Nei takk ikke Ravencrest! Lenke til kommentar
PcT Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Ravencrest er #1 world wide i PvE. PvP aner jeg ikke situasjonen på, da jeg ikke spiller det overhodet, men vi ligger i Cyclone, som jeg har forstått er en god gruppe. Spørs om vi er det nå som de fleste gode guildsa transferra. Lenke til kommentar
Illuzions Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Bladefist er en fullt brukbar server. Den er middels populær og derfor aldri preget av køer. PvEprogresjonen er bra, fordelingen av hordes og alliance er forholdsvis jevn, og det er svært mange gode guilds med fokus på både PvE og PvP. Iallefall et nevneverdig alternativ. Lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå