Takkformeg Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Angående ekstralys, vet dere hvordan dynamo vil takle 100w pærer framfor org. 55w? Du må heller tenke på hvordan orginale ledninger (sytråd) og om reflektoren tåler det. Er reflektoren av plast, så kommer den til å smelte. Er ikke kanskje, det gjør den. For en 100W pære avgir mye varme... Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 20. september 2012 Forfatter Del Skrevet 20. september 2012 Hmm, steinhard øvre radiatorslange, men ikke høy temperatur på motor. Merkelige greier. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Blir alltid trykk når tempen øker, siden vannet utvider seg ? Men steinhard hørtes vel litt bøst ut Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 20. september 2012 Forfatter Del Skrevet 20. september 2012 Det var som å klemme på.. faen, jeg kan ikke bruke den metaforen. Det var som å klemme på arma til Johaug etter 10mila! Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 22. september 2012 Forfatter Del Skrevet 22. september 2012 Setebeltene og gasspjeldsensorene jeg fikk tak i brukt (jeg har to spjeldsensorer ja) ble stoppet i tolla pga. ingen kvittering. De ble kjøpt brukt. Parklysene og eksospakningen var i tolla under et kvarter, ergo har de neppe gjort noe med den engang. go Norge! Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Bare send dem en kvittering fra nettbanken eller no da? Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 22. september 2012 Forfatter Del Skrevet 22. september 2012 Nei, for den ble sendt som gave Eller den ble sendt uten kvittering, uten noe. Altså som en pakke mellom to privatpersoner. Da skal det ikke behøves toll, for de kan ikke bevise at det ble betalt noe. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 14. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2013 Jeg er ikke helt død enda, men lite bilder og lite tid, samt lite gjort gjør at det er ikke mye å oppdatere med :/ Lenke til kommentar
Brian Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Bruker å være sånn på vinteren. Tar seg opp mot våren igjen da sola skinner og man har lyst ut å kjøre en tur igjen Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Hva skjer med bilder? Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 14. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2013 Kjører den daglig jeg Fått justert tenninga, fiksa ny innsugstempsensor, justert gasspjeldsensor, ikke mye å ta bilder av da. Men det hjalp meget på, nå er det 270hk igjen, utrolig hvor stor forskjell det var! Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 26. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2013 Holder på å mekker worklog på Mazda-OGN nå, siden det er mye mer hjelp å få der mtp wankel osv. Men Nå står bilen under 40cm snø (jepp, jævla Norge), så må måkes før jeg drar i skianlegget klokka 10 imorra... For jeg har tatt plassen til hybelvertene. Men det får så være, litt oppvarming før man stikker i bakken er ikke til å klage på Lenke til kommentar
MorganGaming Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Elsker alle rx7'ene. spesielt FD! Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 10. september 2013 Forfatter Del Skrevet 10. september 2013 Det var ikke random nei Bilen står uten skilt i pappas garasje for øyeblikket. Men, når noe skjer, det vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Skal den stå i over et halvt år? Hvordan er det med PKK, på denne bilen? Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 11. september 2013 Forfatter Del Skrevet 11. september 2013 Godkjent litt under et år til enda. Den står i garasje, så den står "trygt", iallefall mtp. fukt og temperatur. Lenke til kommentar
MorganGaming Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Det var ikke random nei Bilen står uten skilt i pappas garasje for øyeblikket. Men, når noe skjer, det vet jeg ikke. elsker og være random Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Godkjent litt under et år til enda. Den står i garasje, så den står "trygt", iallefall mtp. fukt og temperatur. Aha, noe du vet du må fikse før PKK da? Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 12. september 2013 Forfatter Del Skrevet 12. september 2013 Vet ikke faktisk. Tror kaklestaget bak er røket igjen, holder bare et år av gangen det, var heldig i fjor med EUen. Caben har mer vekt bak, men har kaklestaget til coupeen. Bremsene skjønner jeg ikke at gikk igjennom... bedre bak enn foran, så det må kanskje tas. Og skikkelig feste til batteriet, men det er lett, patentbånd, drill, gjengetapp og skruer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Aha, du har vel nok å henge fingrene i, når du kommer hjem da Kan jeg spørre hvor mye du ga for den, og hvordan prisene har forandret seg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå