Jakke Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 (endret) Endret 16. august 2012 av Jakke Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Hva med å bytte ut stresslessen med racingsete? Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 1. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2010 Haha, det er bare trekk, de setene er veldig gode faktisk Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Hehe, bare tulla, nydelig bil du har kjøpt! Gratulerer! Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 1. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2010 Panseret med jalla-14izzscoop og 626-spoiler skal bort ASAP. Det er det første som skal gjøres. Sette på original spoiler om hullene er rette 1 Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Og juletreet i speilet. Please. Lenke til kommentar
DiNozzo Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Pen bil Hvor mye måtte du ca. gi for denne? Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 1. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2010 Fikk bilen nå i kveld Var så lav at den hengte seg på understellet når jeg kjørte ned fra hengeren Men er ikke så lav at den ikke er brukelig på vinteren. Bilder kommer imorra garm: Betalte nøyaktig 45k for den, er litt småplukk: Vindusheismotorer Potter må byttes Seter må byttes Lenke til kommentar
Frank James Lampard jr. Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Personlig likte jeg scoopen på panseret, fikk det til å se litt kulere ut men fjern spoileren, men jeg synes at du skal beholde scoopen Bare min mening Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 2. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2010 Får se. Tviler på at noe som helst skjer før jeg har fått vindusheisene iorden igjen Og en spiller som ikke er 20 år gammel da :S Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 3. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2010 Jau, en kabel som er løs på dynamoen gjør at bilen dør av strømmangel nå og da, og intercooleren er i veien, så jeg kommer ikke til. Så får se hvor lang tid det tar å fikse :S Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 4. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2010 Oppdatering: Skal ta bilde av dynamoen, har hotfixa det litt nå. Og trenger ny termostat (ikke dyr). Så imorra får dere se omfangen Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Spennende prosjekt:) Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 5. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2010 Takk Ja får håpe det blir spennende Jeg glemte å ta bilder. Jallafiksen jeg har på termostaten har klappa sammen, så termostaten er stengt, og lager derfor et syykt trykk Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 9. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2010 Tar og bumper tråden min med litt mer info. Idag fikk jeg skiltene, og selvfølgelig passa ikke skiltet bak, og man får ikke små skilt, men jeg bryr meg ikke, er ikke min feil at Norge er skada. Jeg har også fått duppeditten på dynamoen, så jeg slipper min dårlige lodding nå. Tråden blir etterhvert også en roadtrip-log, dvs. om 11 dager. Da drar jeg og 7 kompiser (3 av dem fra Trondheim) til Åre på skitur. Seff skal RXen være med, og speilrefleksen også Lenke til kommentar
uranus Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Idag fikk jeg skiltene, og selvfølgelig passa ikke skiltet bak, og man får ikke små skilt, men jeg bryr meg ikke, er ikke min feil at Norge er skada. Dette stemmer ikke. Du kan få "USA" skilt om du ber om det, men dette gjelder kun bak. Så, jeg skjønner ikke hvorfor du ikke får det Jeg har vært hos biltilsynet og hørt ang. min 200sx rs13, og det var ingen problem for meg når jeg får nye fangeren som krever usa skilt :=) Ellers, lykke til med bilen! Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 11. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2010 USA-skilt aka høyt skilt? Jeg må ha lite skilt, det ble slutt på i 2008. Men, hvor godt må jeg argumentere for å få det tro? Tro om det faktum at det skiltet jeg har bak er KNEKT pga. det går ikke inn i skiltgropa (ble sykt med spenn på det :S ) Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 11. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2010 Oppdatert førstepost med bilder (trykk F5 om 20 sec fra 18:50) Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Hadde vel passet bedre med mindre skilt ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå