hellblazer91 Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Har hatt en del problemer med streaming av youtube-filmer og andre streaming-sider på nettet. Dette har ikke skjedd før med mindre jeg har på mange programmer som kjører samtidig slik at jeg får et høyt prosessorforbruk. Men nå skjer d selv om jeg ikke har mer enn noen par programmer som starter av seg selv i oppstarten + nettleseren. Bruker å avslutte en del prosesser som jeg ikke har bruk for f. eks sidepanelen i vista. Hva kan være årsaken til at dette skjer? Er det kanskje virus i pc-en som gjør dette? eller må jeg oppdatere noe? Lenke til kommentar
hlnd Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 (endret) Prøv å oppdatere til siste flash-versjon og bruke Firefox, evt. siste flash-beta. Mener den støtter GPU-akselerert dekoding. Endret 1. februar 2010 av Bl4cKnD Lenke til kommentar
hellblazer91 Skrevet 1. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2010 hmm okei jeg skal gjøre d nå Jeg kjøpte meg en ekstern hardisk i dag for å ta backup av pc-en min. Hvis ikke metoden din fungerer så tror jeg jeg skal prøve å reinstallere heile greia for å se om det har en positiv virkning. Lenke til kommentar
hlnd Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Reformatering er strålende for å renske opp i en gammel Windows-installasjon, men at det gir konkret utslag på prosessor- eller grafikkytelse tviler jeg på. Det er også mulig det er internett-tilkoblinga di som har skylda, men den skal være ganske ille om du ikke kan streame youtube-videoer uten lagg. Lenke til kommentar
hellblazer91 Skrevet 5. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2010 har reinstallert pc-en igjen... d lagger mindre nå ^^ men lagger fortsatt.. Lenke til kommentar
hellblazer91 Skrevet 17. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2010 Fant ut hva som var grunnen til at d lagget slik når jeg streamet filmer i nettlesern. D var rett og slett firefox nettleseren som gjorde d. Lurer på om d er en feil som har skjedd i Java-en jeg ;s men bruker altså opera nå som funker fett Lenke til kommentar
hlnd Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 (endret) Flott du fikk ordna det. Du har forresten kanskje lyst til å ta en titt på 10.5, også. Raskest i javascript av alle nettleserne, og ny, herlig UI. Mer stabil med beta 2. Det er forresten sannsynligvis flash du snakker om, brukes ofte til media. Java er mer til småprogrammer som bankID. http://www.opera.com/browser/next/ Endret 24. februar 2010 av Bl4cKnD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå