HrMetics Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Her er min toppliste over de 6 beste dagene å ha sex: 1. Onsdag 2. Fredag 3. Lørdag 4. Søndag 5. Torsdag 6. Tirsdag Kom med deres forslag! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Tror det må være fra mandags morgen og ut søndags natt. Lenke til kommentar
LukasKasha Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Litt uenig i 3. plassen du har der. Ville nok satt lørdagen høyere. Og tirsdag hadde falt ut til fordel for mandag Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Hva er forskjellen på dagene egentlig? Når jeg har sex pleier jeg ikke tenke "dette var kjempegodt, typisk tirsdager" Lenke til kommentar
LukasKasha Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Hva er forskjellen på dagene egentlig? Når jeg har sex pleier jeg ikke tenke "dette var kjempegodt, typisk tirsdager" Sant det. Men hvis du skulle det, hvordan ville du satt opp dagene? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Tror det må være fra mandags morgen og ut søndags natt.Tror jeg er enig i den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg