Kvisten Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 (endret) Har idag en Nokia E71 - som jeg er kjempefornøyd med. Men - så har jeg byttet bil - og INGEN Nokia telefoner er kompatibel med det integrerte handsfree settet. Så godt som alle Sony Ericsson sine telefoner er det - og en god del HTC og Samsung. Så mitt problem og spørsmål er: Hvilken telefon fortrinnsvis SE eller HTC er nermest opp til E71? Har lest tester og sammenligninger - men blir nmer og mer forvirret - litt skeptisk til trykkskjerm - usikker på om jeg likker "pinnebruken"--kan noen hjelpe ? Endret 1. februar 2010 av Kvisten Lenke til kommentar
Kvisten Skrevet 1. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2010 Hvilken telefon fortrinnsvis SE eller HTC er nermest opp til E71? Ingen som kam hjelpe ? Lenke til kommentar
Bacchus Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Sony Ericsson kommer med en ny model som har samme "form factor" som E-71, denne heter Sony Ericsson Aspen , les mer her Samsung har ogsaa 2 varianter, Samsung Omnia B7320 og Samsung Omnia B7330 , Les mer her HTC har ogsaa en varienat, HTC Snap, les mer her Blackberry har ogsaa endel telefoner med denne form factoren, les mer her Lenke til kommentar
Kvisten Skrevet 2. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2010 Mange takk for innspill Bacchus Ser at den Blacberry saken som heter 8530 så står det på Elprice sine sider at "For å få full Blackberry funksjonalitet trenger bruker eget Blackberry abonnement::Trigcom" Her er siden til Elprice sin side Var inne på Trigcom sine sider - men fant ikke noe om hva de funskjonene er - noen som vet ? Har Chess abn i dag som helst ikke vil bytte ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå