hubbix Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Ett Gammelt bilde jeg tok for lenge siden Ved Imi Kirken Lenke til kommentar
L4ffen Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Ideen er god, men jeg savner å se mer av motivet.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Ideen er god, men jeg savner å se mer av motivet.. Dét også at jeg ikke er helt enig i lyssettingen samt "temperaturen". Noe lengre lukkertid kunne du også ha gjort deg tjent med og eksperimentert med en SH-versjon, noe jeg tror muligens hadde kledd bildet minst like greit som en fargeversjon. =) Lenke til kommentar
hubbix Skrevet 5. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2010 Lengre lukkertid Hvordan låse vannet da? Er ny på dette med foto.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 (endret) Når du tar bilder med lengre lukkertid, så vil vannet få en mer sløraktig effekt. Ulempen er da at det vil bli et betydelig lysere bilde, men dette kompenseres ved å blende/skru opp f/tallet og/eller skru ned eksponeringstallet. =) Endret 5. februar 2010 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå