Gustav34 Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Hei! Jeg har en hjemmeside, og det har oppstått et problem med databasen. Hver gang jeg skal installere noe nytt får jeg beskjed om "databaseerror". Jeg er grønn på dette, og trenger derfor hjelp. Jeg legger ved et bilde av en feilmelding i phpMyadmin, men jeg vet ikke om det er dette som er den virkelige feilen. Kan noen hjelpe? Lenke til kommentar
quantum Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 (endret) Hei!Jeg har en hjemmeside, og det har oppstått et problem med databasen. Hver gang jeg skal installere noe nytt får jeg beskjed om "databaseerror". Jeg er grønn på dette, og trenger derfor hjelp. Jeg legger ved et bilde av en feilmelding i phpMyadmin, men jeg vet ikke om det er dette som er den virkelige feilen. Kan noen hjelpe? Slett alle indeksene på feltet admin_id, unntatt den som er PRIMARY. Hvis dette oppstår ifm. at du prøver å installere samme program, f.eks. et php-cms eller lignende, så må du sørge for å slette databasen, eller ihvertfall alt innholdet i den, hver gang du prøver på nytt. Endret 1. februar 2010 av quantum Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå