poe Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Ettersom Dagbladet, som det eneste mediet i Norge, krever betaling for at leserne skal ytre sine meninger, mener jeg det er på sin plass å boikotte dem. De vet de kaprer lesere med sine "tilbakemeldinger", men uansett ønsker de at du skal betale for å poste dine meninger om artiklene på dagbladet.no. Uhørt, spør du meg, og inntil denne praksisen opphører, kommer iallefall ikke jeg til å kjøpe et eneste eksemplar av deres Tabloide papir-avis... Lenke til kommentar
*F* Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 kjøper aldri pappiravis, så jeg er med Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Jeg har ikke kjøpt eller lest Dagbladet på 23 år, så det er et lite offer for meg. Men jeg er enig med TS i prinsippet. Geir Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Dagbladet, tabloid? Ikke at jeg er uenig, men... det er som å bruke Quisling som eksempel på alle de stormannsgale personene som noen gang har levd i verden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå