tigerdip Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Er det noen som har noen argumenter MOT å fjerne (norge) ? Hvis ikke er det jo bare å kutte det ut. Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 det er litt irriterende at linkene blir halvparten så store når man hover'er musa over dem, men... Knall side! Lenke til kommentar
Joddze Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Har nå begynt med D2OL igjen etter et par måneders pause. De pc`ene som kommer til å kjøre D2OL er AMD Athlon XP 2400 + @ 2400MHz P4 Willamette 1500 MHz @ 1800MHz Ser at Norge er litt på retur nå i forhold til de to lagene over...men det kan jo alltids gjøres noe med. Lenke til kommentar
Sceptic Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Velkommen tilbake Joddze Vi trenger all den hjelp vi kan få, særlig etter at DPC fikk fler medlemmer og MereMortal på TA gikk amok her om dagen. Lenke til kommentar
[RCG]Balthazar Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Juppjupp trenger litt mer guffe! Jeg har krøpet meg opp på 20 Norge/ 123 Total plassering og har ikke tenkt å gi meg med det første. Håper bare på litt mer interesse vist fra scientistane der slik at vi kan motivere oss og andre med litt mer enn bare statskamper. Lenke til kommentar
bjorngb Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 enig.... ble litt kjeledligere når både TA og DPC ga full (kanskje) gass og dro fra oss.... Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Idag var en ganske bra dag. 12 000 mot Anantechs 14 000 kandidater. Stå på Lenke til kommentar
Carup Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 SARS er utryddet. Hvorfor er denne tråden i livet? Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 (endret) Det er ikke "bare" SARS en prøver å ta knekken på med dette Ta en titt på http://www.d2ol.com du Endret 17. april 2004 av AveMORphine Lenke til kommentar
don_Vito Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Burde kanskje fått skiftet emne tittel på topicen. Kanskje det fører til større oppslutning også? Kunne ta med Anthrax,Smallpox, SARS, Malaria, Ebola, Botulism, Plague.. i undertittel eller noe.. Lenke til kommentar
Judaz Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Er det forresten noen som har fått DDOL til å funke under Linux? Har selv store problemer med å åf installert dette under Linux. Noen som har noe erfaring med dette? Skulle gjerne fått med Linuxboksene mine på dette prosjektet også, så jeg kunne fått bidratt litt mer... - Judaz - Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Jeg er ingen linux-guru, men traff ikke på noen spesielle problemer. (Red Hat 9) Hvilken utgave prøver du å innstallere? Den med egen JVM fungerte fint. Den uten fikk jeg ikke til å fungere, selv om jeg hadde nyeste JVM fra Sun. Non-GUI innstallasjonen har jeg ikke prøvd. Lenke til kommentar
Judaz Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Prøvde først den med egen JVM, men fikk feilmelding før installasjonen startet (regner med jeg skal få et slags gui?). Prøvde så å legge inn JVM manuelt og prøve den uten, det gikk heller ikke. Prøvde også non-gui installsjonen uten hell. Husker ikke helt hva slags feilmelding jeg fikk, skal sjekke når jeg får opp boksen igjen. Dette er kanskje ikke den rette tråden fro et slikt spørsmål heller. - Judaz - Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Det kommer vel en linux-guide på hjemmesiden snart, kanskje du finner løsningen der. Også kan du sikkert poste i forumet på d2ol.com, sikkert mange som har erfaringer med linux der... Lenke til kommentar
bjorngb Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 jeg har og innstallert den med egen JVM og GUI på SUSE... er heller ikke noen linux expert - men det gikk fint.. Lenke til kommentar
_mgr_ Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Er det mange av oss som kjører på linux egentlig? Er det folk her som kansje kunne tenke seg å bytte til linux på sine noder? Bare jeg og bjorngb høres litt mistenkelig lite ut.. Lenke til kommentar
Øyst Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Jeg kjører linux på en node for øyeblikket, men har vært oppe i mange flere. Jeg har også installert D2OL på mange forskjellige distroer (jeg er jo brukeren med overlegent flest noder på Team Norway...) Har egentlig aldri opplevd noen problemer med installasjonen på verken fedora, mandrake, slackware, arch-linux, suse, gentoo osv... Det er ikke det at jeg kan så mye, men jeg har alltid bare skrevet "sh ./ddol..." og så har det virket. Lenke til kommentar
bjorngb Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 da er det bare en uke til den store opplastingen av pakker.... håper det er mange som blir med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå