Gå til innhold

D2OL; bekjemp SARS med DIN PC!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Timer ble fort til dager når det gjalt den oppgraderinga mi, men nå er jeg igang igjen! Skal få opp hastigheten litt også, slik at det blir litt fart på sakene... Synd det med Junta, ingen her som "kjenner han da" (utenom dette forumet liksom) slik at vi kan få vite hva som foregår?

Lenke til kommentar

Hei..

Vet jeg ikke skriver så utrolig mye her på forumet, men jeg er inne og følger med på hva som skjer ganske ofte.

Synest aktiviteten her på forumet har dabbet av jevnlig siden Desember.

Vet ikke helt hva det betyr for lagets innsats, men jeg kan godt forstå at folk synest dette blir kjedelig og slutter med D2OL.

Tror kanksje det er på tide at vi finner på noe "lurt" :)

Lenke til kommentar

Hmmm, jeg har falt i produksjonstempo de siste månedene. Når jeg får råd skal pc'n få et par nye støysvake komponenter så kommer jeg nok litt sterkere tilbake.

I mellomtiden produserer jeg seff de kandidatene jeg har mulighet til, men noen kjempestore mengder blir det nok ikke. :blush:

Lenke til kommentar

Har problemer selv med produksjonen for tiden. Er ikke online hjemme. Linja datt ut den 9 og har ikke vært online siden. Holder på å sjekke om jeg kan få en annen leverandør. Mangler tilbakemelding fra Bluecom og Direct Connect. MTU link som tok over fra Kvalito er ikke et hår bedre. De har ikke besvart en eneste henvendelse den siste uken. Er tom for kandidater. Har bare 450 liggende. Skal sette opp køen til 2000 neste gang jeg er online.

Ståle :cry:

Lenke til kommentar

Dette er jo fantastisk! Godt domenenavn, godt sidedisign, godt forum, godt registreringsopplegg... osv. Jeg er evig takknemlig og om det er muligheter for støttemedlemskap er jeg førstemann til å spytte inn penger til dem som har gjort dette mulig. Noen må jo betale for .org adressen. :D:D:D

Godt jobbet. Jeg bøyer meg i støvet av entusiasme og beunding...

Lenke til kommentar

Jeg er enig i at "Team Norway" klinger mye bedre og ser mye bedre ut også. Hvem er det som har behov for "(Norge)"? Det var greit når vi nettopp hadde byttet navn, da hadde det en forklarende funksjon ovenfor resten av D2OL miljøet, men nå er det meningsløs presisering som ser litt dumt ut.

Godt at linken er byttet ut. Nå har vi jo en av de fineste lagsidene som er.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...