Sceptic Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Hvor ofte laster noden opp tasks som den er ferdig med? Hver 6 time. Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 En liten ting, nei ganske stor faktisk: Er det noen som vet hvor Junta er blitt av? Så vidt jeg kan se ha han ikke gitt liv fra seg siden slutten av januar... Hm, det har du rett i. Han har ikke postet en eneste post på forumet siden 20/1. Lenke til kommentar
Øyst Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Junta var jo også nokså aktiv på D2OL sitt forum, men nå ser jeg at han ikke har postet siden 24. desember, altså julaften. Synd han ikke er med oss lenger... Lurer på hva han gjør. Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Timer ble fort til dager når det gjalt den oppgraderinga mi, men nå er jeg igang igjen! Skal få opp hastigheten litt også, slik at det blir litt fart på sakene... Synd det med Junta, ingen her som "kjenner han da" (utenom dette forumet liksom) slik at vi kan få vite hva som foregår? Lenke til kommentar
SvennR Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Hei.. Vet jeg ikke skriver så utrolig mye her på forumet, men jeg er inne og følger med på hva som skjer ganske ofte. Synest aktiviteten her på forumet har dabbet av jevnlig siden Desember. Vet ikke helt hva det betyr for lagets innsats, men jeg kan godt forstå at folk synest dette blir kjedelig og slutter med D2OL. Tror kanksje det er på tide at vi finner på noe "lurt" Lenke til kommentar
shauge Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Bra dump av VS27 idag. Har noe i ermet for neste månedskifte Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Hmmm, jeg har falt i produksjonstempo de siste månedene. Når jeg får råd skal pc'n få et par nye støysvake komponenter så kommer jeg nok litt sterkere tilbake. I mellomtiden produserer jeg seff de kandidatene jeg har mulighet til, men noen kjempestore mengder blir det nok ikke. Lenke til kommentar
Staal3 Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Har problemer selv med produksjonen for tiden. Er ikke online hjemme. Linja datt ut den 9 og har ikke vært online siden. Holder på å sjekke om jeg kan få en annen leverandør. Mangler tilbakemelding fra Bluecom og Direct Connect. MTU link som tok over fra Kvalito er ikke et hår bedre. De har ikke besvart en eneste henvendelse den siste uken. Er tom for kandidater. Har bare 450 liggende. Skal sette opp køen til 2000 neste gang jeg er online. Ståle Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Kan du ikke laste ned kandidater hos en kompis og brenne dem på en cd ? Jeg har hørt om at folk har gjort noe slikt tidligere. Da ville du jo kunne ta en anstendig flush når du kommer online igjen Lenke til kommentar
bjorngb Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 jeg samler og opp litt til neste måned.... blir en fin fin dump tenker jeg Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Hvordan går det med hjemmesiden ? Noen fremskritt i det siste, eller er det et prosjekt for en regnfull påske ? Lenke til kommentar
er@ser Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 http://www.team-norway.org Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 (endret) http://www.team-norway.org Detta er virkelig bra, nå skal jeg prøve å rekrutere enda litt mer! EDIT: fått igang en xp1700+ Veit ikke helt hvor mye den kommer til å jobbe, men det hjelper da jo. "Alle monner drar" Lykke til alle lagkamerater! Endret 8. april 2004 av NorthWave Lenke til kommentar
Øyst Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Dette er jo fantastisk! Godt domenenavn, godt sidedisign, godt forum, godt registreringsopplegg... osv. Jeg er evig takknemlig og om det er muligheter for støttemedlemskap er jeg førstemann til å spytte inn penger til dem som har gjort dette mulig. Noen må jo betale for .org adressen. Godt jobbet. Jeg bøyer meg i støvet av entusiasme og beunding... Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 http://www.team-norway.org Veldig bra Litt lettere å henvise folk til en egen nettside Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 (endret) En ting: Hvorfor har ingen forandret hjemme-adressen vår på D2OL laginfo'en til den vi har fått nå? EDIT: leif Endret 9. april 2004 av NorthWave Lenke til kommentar
shauge Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Linken er endret. (Utrolig fristende å endre navnet til fra "Team Norway (Norge)" til "Team Norway", men det har ikke vært mulig å oppnå enighet om dette) Lenke til kommentar
Øyst Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Jeg er enig i at "Team Norway" klinger mye bedre og ser mye bedre ut også. Hvem er det som har behov for "(Norge)"? Det var greit når vi nettopp hadde byttet navn, da hadde det en forklarende funksjon ovenfor resten av D2OL miljøet, men nå er det meningsløs presisering som ser litt dumt ut. Godt at linken er byttet ut. Nå har vi jo en av de fineste lagsidene som er. Lenke til kommentar
Sceptic Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Heisann... Peker nå til Team Norways nye hjemmesider via den gamle guide-siden. Er det ikke bare å fjerne (Norge) da? Just do it! God Påske! Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 (endret) Jeg er også for å fjerne (Norge). Hva med å sette opp en poll på dette på "vårt eget" forum? PS: oppfordrer alle medlemmer av TN til å registrere seg på forumet på hjemmesiden. Endret 9. april 2004 av NorthWave Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå