Sceptic Skrevet 25. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2004 ok, jobber med en iten flush jeg satser på å flushe på lørdag.. noen som joiner? la oss flushe lørdag ca klokken 12? Kan desverre ikke være med på flushinga denne gangen. ( <-- Meg!)Skal bort i helgen. Nodene kommer dog til å snurre videre alene Lenke til kommentar
shauge Skrevet 25. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2004 ok, jobber med en iten flush jeg satser på å flushe på lørdag.. noen som joiner? la oss flushe lørdag ca klokken 12? Er ikke sikkert jeg er hjemme kl. 1200, men Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 25. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2004 ok, jobber med en iten flush jeg satser på å flushe på lørdag.. noen som joiner? la oss flushe lørdag ca klokken 12? 12 på kvelden eller morran? Jeg kan sikkert joine, men kan ikke garantere at det blir akkurat kl 12 og ikke forvent noen store resultater! Men noden min er satt på offline intill videre i hvertfall.... Lenke til kommentar
Sorce Skrevet 25. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2004 12.00 er om morgenne 2400 eller 0000 er natta vel satser på en grei flush.. har ca 450 - 500 cands klare allerede og det er på ca 48 timer.. så ser lovende ut.. de som klarer flusher... hadde vert litt kult med en verdig avslutning på uka tidspunktet er heller ikke så viktig.. bare rundt 12 en gang Lenke til kommentar
Sorce Skrevet 26. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2004 ok den nye noden min hadde noen registrerings problemer.. dette medførte at jeg mista ca 300 ferdige cands :/ liden nedtur for meg nå ja Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 26. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2004 Jeg laster ned mætt med cands og setter på "offline" på mine maskiner, og er med på en flush på lørdag.. Lenke til kommentar
_mgr_ Skrevet 26. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2004 Kjører d2OL på min XP2500+, men tenkte også å sette opp på min server (Linux uten Xfree86@XP2000+) Noen som har en guide/link som hjelper til med å sette opp/konfigurere? Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 26. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2004 (endret) 12.00 er om morgenne 2400 eller 0000 er natta vel satser på en grei flush.. har ca 450 - 500 cands klare allerede og det er på ca 48 timer.. så ser lovende ut.. de som klarer flusher... hadde vert litt kult med en verdig avslutning på uka tidspunktet er heller ikke så viktig.. bare rundt 12 en gang Er sånn jeg tenker også, men er ikke alle som gjør det derfor måtte jeg spørre. Men jeg er med jeg... Tror jeg klarer ~250, ekke så mye men er da litt! EDIT: overvurderte min lille Palminio litt visst... Endret 27. februar 2004 av NorthWave Lenke til kommentar
Sorce Skrevet 26. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2004 fikk tilbake de 300 ferdige candsa.. er glad nå ja.. tror jeg skal klare 1000 til lørdag Lenke til kommentar
shauge Skrevet 26. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2004 Kjører d2OL på min XP2500+, men tenkte også å sette opp på min server (Linux uten Xfree86@XP2000+)Noen som har en guide/link som hjelper til med å sette opp/konfigurere? Hei! Det er en egen seksjon for Linux clienten på D2OL sitt forum. Sikkert noen der som kan svare. LINK Lenke til kommentar
_mgr_ Skrevet 27. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2004 Ok, da var den igang. Men skal det ta lang tid før jeg får noden opp under My Nodes? Lenke til kommentar
_mgr_ Skrevet 27. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2004 tekstversjonen av linux-klienten ville visst ikke registrere seg, så da installerte man et gui-eksemplar på hovedmaskinen og kopierte node.prp til tekst-versjonen for deretter å kvitte seg med førstnevnte Lenke til kommentar
SvennR Skrevet 28. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2004 Grattis med 100.000 Shauge... !!! Lenke til kommentar
shauge Skrevet 28. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2004 (endret) Thnx Pilgrim. Det blir feiring idag Edit: D2OL stat server har gått ned. Oppdaget dette etter at jeg hadde dumpet alle kandidatene jeg hadde spart Endret 28. februar 2004 av shauge Lenke til kommentar
Sorce Skrevet 28. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2004 jepp samme her.. slengte opp ca 900stk.. men bare 310 ble registrert :/ Lenke til kommentar
er@ser Skrevet 29. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2004 Hei Jeg har fått opp en hjemmeside til Team Norway, men jeg trenger noen til å teste litt for meg. Siden er fremdeles under utvikling så jeg vil ikke gå ut med link enda. Søker etter noen som er villig til å: Administrere/lage FAQ. Lage artikler. Lage medlemsartikler. Generell testing. Lage forskjellige tekster(innhold) til sider. Annet ? Hvis det er noen ønsker å hjelpe send PM til meg! På forhånd takk. Ville bare si at det fremdeles er mulig å hjelpe til hvis det er noen som ønsker det. Lenke til kommentar
Sceptic Skrevet 4. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2004 OK, for å bryte isen her så har jeg et forslag til feiringen av D2OL bursdagen. Dvs. Team Norway (Norge) fyller ett år 1. Mai 2004 Hvis vi greier å skaffe 50 noder eller fler og skrur dem på ca. 20 dager før bursdagen, så skal dere se at vi flusher "big time". Jeg er villig til å anskaffe meg en ny node til formålet (Hadde vel gjort det uansett ). Hva sier dere? Lenke til kommentar
_mgr_ Skrevet 4. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2004 vet du hva? det syntes jeg var et meget godt forslag! megaflush 1. mai Lenke til kommentar
Sorce Skrevet 4. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2004 er med på den satser på at det blir mer suksess en sist gang.. da mista jeg ca 400 ferdige pakker.. :/ pga problemer hos d2ol.. kan desverre ikke skaffe flere noder kjøpte nettop en 2600++ Lenke til kommentar
Sceptic Skrevet 4. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2004 Tanken var å organisere det slik at flest mulig hadde lånt, eventuellt skaffet en ny node slik at det ikke blir lagt merke til av de andre teamene før det er for sent Det kan jo også være at noen vennlige sjeler der ute kunne tenkt seg å hjelpe oss for en liten periode. Vi hadde satt umåtelig stor pris på det. Nå har vi nok av tid fremover til å planlegge mer i detalj, så hvis noen har ideer rundt dette, si ifra. Men husk! Tiden flyr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå