Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

D2OL; bekjemp SARS med DIN PC!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ok, jobber med en iten flush jeg :) satser på å flushe på lørdag.. noen som joiner? la oss flushe lørdag ca klokken 12?

12 på kvelden eller morran?

Jeg kan sikkert joine, men kan ikke garantere at det blir akkurat kl 12 og ikke forvent noen store resultater! Men noden min er satt på offline intill videre i hvertfall....

Lenke til kommentar

12.00 er om morgenne 2400 eller 0000 er natta :D vel satser på en grei flush.. har ca 450 - 500 cands klare allerede og det er på ca 48 timer.. så ser lovende ut.. de som klarer flusher... hadde vert litt kult med en verdig avslutning på uka :D tidspunktet er heller ikke så viktig.. bare rundt 12 en gang

Lenke til kommentar
12.00 er om morgenne 2400 eller 0000 er natta :D vel satser på en grei flush.. har ca 450 - 500 cands klare allerede og det er på ca 48 timer.. så ser lovende ut.. de som klarer flusher... hadde vert litt kult med en verdig avslutning på uka :D tidspunktet er heller ikke så viktig.. bare rundt 12 en gang

Er sånn jeg tenker også, men er ikke alle som gjør det derfor måtte jeg spørre.

Men jeg er med jeg... Tror jeg klarer ~250, ekke så mye men er da litt!

EDIT: overvurderte min lille Palminio litt visst...

Endret av NorthWave
Lenke til kommentar
Hei

Jeg har fått opp en hjemmeside til Team Norway, men jeg trenger noen til å teste litt for meg. Siden er fremdeles under utvikling så jeg vil ikke gå ut med link enda.

Søker etter noen som er villig til å:

•  
  • Administrere/lage FAQ.

• Lage artikler.

• Lage medlemsartikler.

• Generell testing.

• Lage forskjellige tekster(innhold) til sider.

• Annet ?

Hvis det er noen ønsker å hjelpe send PM til meg!

På forhånd takk.

Ville bare si at det fremdeles er mulig å hjelpe til hvis det er noen som ønsker det.

Lenke til kommentar

OK, for å bryte isen her så har jeg et forslag til feiringen av D2OL bursdagen.

Dvs. Team Norway (Norge) fyller ett år 1. Mai 2004

Hvis vi greier å skaffe 50 noder eller fler og skrur dem på ca. 20 dager før bursdagen, så skal dere se at vi flusher "big time". :yes:

Jeg er villig til å anskaffe meg en ny node til formålet (Hadde vel gjort det uansett :D ).

Hva sier dere?

Lenke til kommentar

Tanken var å organisere det slik at flest mulig hadde lånt, eventuellt skaffet en ny node slik at det ikke blir lagt merke til av de andre teamene før det er for sent :D

Det kan jo også være at noen vennlige sjeler der ute kunne tenkt seg å hjelpe oss for en liten periode. Vi hadde satt umåtelig stor pris på det.

Nå har vi nok av tid fremover til å planlegge mer i detalj, så hvis noen har ideer rundt dette, si ifra. Men husk! Tiden flyr.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...