Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

D2OL; bekjemp SARS med DIN PC!

Anbefalte innlegg

Synes diskusjonen har tatt seg opp her og det er bra :thumbup:

Over til navneendringsforslaget: Det kan kanskje være nødvendig å beholde parantesene HVIS man oppretter nye prosjekter under Team Norway fanen.

F.eks Team Norway (D2OL), Team Norway (XXXXX)

XXXXX = Sett inn ditt favoritt prosjekt.

På den måten er det lettere å skille lagene.

Bare noen tanker ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
lekte litt med tanken på å opprette en site som forklarer alle/mange prosjekter

Dette finnes allerede om ikke på norsk. Jeg vet Ars Technica har en sånn liste og i d2olguiden som forhendværende Tarmslyng, nå Unreal, har laget. Gå til linksiden og se etter 'Eksempler på DC prosjekter'. Link til guiden finner du i sig'en min. Skal prøve å legge ut noen linker når jeg kommer hjem fra jobben :)

Lenke til kommentar

vet at det finnes, TA sin side er ganske bra...

det var bare for å følge opp ideen med å lage et norsk "community" som omfattet flere prosjekter, ala DPC og TA

edit: fulge linken - det var mer omfattende en det jeg mente. jeg mente mer en presentasjon av prosjektene som TN konsentrerte seg om... f.eks 8-10 prosjekt, men seff skulle det vært mulig (og oppmuntre til å delta i ansre prosjekt og være medlem av TN)

Endret av bjorngb
Lenke til kommentar

Jeg foreslår at for å gi våre medlemmer et utvalg av prosjekt med ett felles møtested ville vi måtte velge ut noen prosjekt som f.eks. Free-DC har gjort. De har mange prosjekt (i alt 25 om jeg ikke tar feil) men vi kunne velge ut noen å konsentrene oss om i første omgang og utvide etterhvert. Mine personlige favorittter:

D2OL

Boinc (beta nå, starter i mars)

Distributed Folding

ClimatePrediction (blir en del av Boinc rundt juni)

Folding@home (blir også en del av Boinc om noen måneder)

Distributed Hardware Evolution Project

Lenke til kommentar
For og være helt ærlig synes jeg D2ol er kjedelig. Jeg driver og kjører SETI og har gjort det i over 1år. Har 5 noder som går stabilt og trutt atm. Jeg vet at Norge ikke har sjans og ta igjen feks andre lag eller noe slikt ,men det er nå det jeg har begynt med og når man er founder av et lag så får man pinadø være med og supporte det laget.

Du kan jo opprette et Team Norway (Seti) lag da ;)

Lenke til kommentar
Node ID must be a number

Pålogging........

Skjønne ikke heilt! :wow:

OK, vet ikke om du har fått det til, men jeg gjør et forsøk:

Hvis du prøver å registrere deg HER, så taster du inn nodenummeret som står øverst i høyre hjørnet på klienten din.

Du får den feilmeldingen hvis du bruker f.eks emailaddressen din etc...

Du kan lese mer HER.

Se pkt. 2.4

Endret av Sceptic
Lenke til kommentar
Synes diskusjonen har tatt seg opp her og det er bra :thumbup:

Over til navneendringsforslaget: Det kan kanskje være nødvendig å beholde parantesene HVIS man oppretter nye prosjekter under Team Norway fanen.

F.eks Team Norway (D2OL), Team Norway (XXXXX)

XXXXX = Sett inn ditt favoritt prosjekt.

På den måten er det lettere å skille lagene.

Bare noen tanker ;)

Jeg er ikke enig i å ha prosjektnavnet i parantes. Hvis jeg forstår deg riktig så mener du at vi i D2OL skulle endre navn fra Team Norway (Norge) til Team Norway (D2OL)? Ingen andre lag bruker det, det er også helt redundant.

Det får holde at vi kaller oss Team Norway i de prosjekter vi ønsker å delta i, mener nå jeg.

Jeg vet det finnes en stat på tvers av prosjektene (kan ikke finne linken i farten). Den trenger at vi bruker samme navn.

Lenke til kommentar
Jeg er faktisk ikke enig i noen av deres forslag (Shauge og Sceptic). Jeg synes at vi bør ha det slik som alle andre DC-nettverk...

Vi bør kalle lagene for: TN [sett inn morsomt/catchy navn som passer til prosjektet her]

TN står for team norway... hokay?

Jeg forstår ikke helt hva du mener. Lurer på om vi snakker om forskjellige ting. Jeg snakker om navn til laget, ingen andre lag navn begynner med en slik forkortelse. (Derimot er det meget vanlig at medlemsnavn gjør det). Kan du komme med noen eksempler for å vise hva du mener?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...