Gå til innhold

D2OL; bekjemp SARS med DIN PC!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå øker DPC noe veldig her på få uker, hvorfor øker ikke vi? VRÆÆL! HYYL! HJELP!

 

Kom og bli med folkens... og for all del ikke slutt etter et par dager. Nå har jeg vært medlem siden mai i fjor, men aldri sett at vi har levert så stabilt med kandidater som nå... vi må øke!

 

Hvis vi skal ha nubbekjangs om å klare å slå DPC må vi få ræva i gir, dem har utrolige ressurser som kan settes inn som "rescue-team".

Nå er det bare å henge i, starte flere noder, skaffe flere medlemmer.

 

Sjekk denne LINKEN.

 

Når denne posten ble skrevet hadde de fått 133 nye medlemmer siste dag. Det virker som de har tenkt å fokusere på D2OL framover. Det er jo kjekt :) , men de betyr at vi også må øke hvis det ikke skal gå lenre tid til vi tar dem igjen.

Lenke til kommentar
DPC har fått latterlig mange medlemmer i det siste: er det noen ideer der ute til hva vi kan gjøre for å kompensere dette?

Jepp!

 

Link på forsiden av itavisen, hardware.no, ocshoot.no, dinside.no/data osv...

 

Nei, ******! Kjøpe reklameplass på TV2!

 

Spamme alle "sms-tjenester" på tv med pro-d2ol info?

 

hmmm, på tide med en cola!

 

DrE

Lenke til kommentar
Link på forsiden av itavisen, hardware.no, ocshoot.no, dinside.no/data osv...

 

Nei, ******! Kjøpe reklameplass på TV2!

 

hmmm, på tide med en cola!

 

DrE

Dette har blitt foreslått før, og gjort, men man kan jo prøve igjen. Det jeg hadde håpet på, var å få igang flesteparten av de døde nodene som allerede ér på laget.

Så hvis det er noen som kjenner noen som har gitt seg, så kan man kanskje prøve seg på misjonær(inkvisisjons?)yrket? :D

Desverre er det et medlem med nicket, Act, som har valgt å gi seg (scroll litt ned). Dette er triste greier, men man må jo selvfølgelig få lov til å velge selv om man vil være med på ditt eller datt. Dette skaper nye spørsmål som f.eks: Er det noe galt med Team Norway (Norge) eller miljøet rundt? Er det noe miljø rundt TN? Mangel på hjemmeside m/forum? Osv... Osv...

Håper å få tilbakemeldinger på dette.

 

Hadde heller valgt 50 nye noder enn å gi bort penger til TV2 :green:

 

Spamme alle "sms-tjenester" på tv med pro-d2ol info?

Har du penger så... :laugh:

Lenke til kommentar
DPC har fått latterlig mange medlemmer i det siste: er det noen ideer der ute til hva vi kan gjøre for å kompensere dette?

Det er ikke sikkert at de klarer å beholde alle som aktive da, det er en del som allerede ser ut til å ha havnet i 0 resultat kategorien, men vi skulle hatt en ny liten giv.

Lenke til kommentar
Det er ikke sikkert at de klarer å beholde alle som aktive da, det er en del som allerede ser ut til å ha havnet i 0 resultat kategorien, men vi skulle hatt en ny liten giv.

Mulig jeg lever opp til nicket mitt :green: , men de fleste har uploada resultater og det indikerer vel at de akter å bli med en liten stund fremover iallefall.

Det jeg savner mest, er en diskusjon om hva vi kan gjøre for å rekruttere nye medlemmer og generelle ting rundt TN. Ser at det stort sett er de samme få som går igjen på forumet her og det sier seg selv at ikke alle synspunkter ser dagens lys.

Når det er sagt så har jeg et forslag om å endre Team Norway (Norge) til Team Norway (D2OL) eller sløyfe (Norge) biten. Alle i Norge vet hva (Norge) er, de fleste i utlandet vet ikke hva (Norge) er.

 

Må legge til at jeg synes alle gjør en strålende jobb uansett :thumbup:

 

Keep on crunching...

Endret av Sceptic
Lenke til kommentar

tror vi må være litt sktive å prøve å rekrutere venner og kjente til laget - håper jeg fikk rekrutert en kompis nå for noen minutter siden - skal prøve med et par til på jobben nå....

 

et lite spørsmål på siden : er det noen mulighet til å sette at d2ol ikke skal bruke mer enn 50% av cpu karft?? grunnen til at jeg spør er at det er noen som ikke gidder å være med hvis det betyr at cpu vifte på spinne for fullt for å kjøle cpu....

Lenke til kommentar

Aaah, DPC rescue team har fått opp øynene for d2ol.

 

Edit: fikk en lys idè til gratisreklame

 

Heisann, nå fikk jeg en god idè til litt gratisreklame, ser ut til at snakking her på hardware.no ikke hjelper så mye lenger... så...

 

Blir noen med på å starte tråder der vi opplyser om dette på vg-nett og nrk.no sine diskusjonsforum? kanskje vi klarer å få med flere derfra? vg.no's dataforum er hyppig brukt og leses av enda flere enn de som skriver, kan noen legge inn innlegg der? jeg har ikke tid i dag... gjerne post en link til d2ol-siden til shauge...

 

Så poster dere linker her etterpå, slik at vi kan følge utviklingen.

 

Bye bye, må stikke.

Endret av GolfBag
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...