Gå til innhold

D2OL; bekjemp SARS med DIN PC!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Siden TN_admin er lagleder nå, kanskje noen av oss skulle gå sammen i et mini-team under det navnet for å ha "sjefen" godt representert på rankingene ?  :grin:

Jeg er med... hvis shauge kontakter meg kan han få brukernavn og passord for å flytte nodene over til denne brukeren.. (Merge members funkjsonen)

Jeg valgte "TN_Admin" navnet for at det skulle være tydlig at den ikke var med i "konkurransen". Hollenderene eies av "DPC_Crew" som har 12 candidater. Men hvis noen ønsker å lage et mini-team med den som utgangspunkt så skal ikke jeg sette meg i veien. Jeg foreslår at vi tenker på det noen dager, til f.eks. onsdag?, siden det ikke går an å reversere member merging.

 

Jeg har selv planer om å få til et mini-team på jobben, hvis jeg hadde fått det til så kunne det blitt et skikkelig bidrag for TN, derfor er ikke jeg interessert å merge min bruker med TN_Admin enda.

 

Jeg har satt en node på TN_Admin, slik at han skal komme bort fra 0en :)

Jeg synes at vi skal bruke TN_Admin som vi hadde tenkt. Dvs at den er nøytral og ikke tilhører noen. Hvis noen ønsker å gå sammen og lage miniteam så kan de vel gjøre det med andre brukere? Vel, det er min mening for det den er verdt.

Lenke til kommentar

Beklager at jeg ikke har svart tidligere. Var på smøretur igår (Onsdag).

 

Veldig bra, Tarmslyng! Har bare skumlest igjennom, og jeg må si jeg er imponert over hvor grundig men samtidig lettfattelig den guiden er. 5 kg cred er herved overlevert.

 

Takk skal du ha, dostojevski, artig å høre at du liker den. :D

 

Det var en oversiktlig og grundig FAQ. Jeg la inn link til denne fra D2OL team sidene (si fra hvis du heller vil ha en indirekte link). Bra jobbet

 

Takk, shauge. Direktelinken er grei den, men jeg frykter at jeg må oversette guiden til engelsk snart. Det er vel kanskje endel som klikker seg inn på guiden og ikke skjønner bæra :laugh:

 

FAQ`en skal forresten feires ved å legge til en p3-1266, en dual duron1400@ SMP enablet duron @ 1800mhz og en aldri så liten p4 1,8 i morgen.

 

Som en tribute.

 

Takk for at du feirer guiden på den måten, DrErling. Mulig jeg må anskaffe meg en ny node for å feire at du feirer :green:

Lenke til kommentar
Assitance with D20L problem posted here.

 

http://www.d2ol.com/cgi-bin/ultimatebb.cgi...=3;t=000460;p=6

 

and in support section of forum.  If you have any ideas on how to fix problem. Please let me know.

Found problem regarding D20L problems. Firewall. Have a thread going about different firewalls. If you have anything that will educate me regarding firewalls, please post. Here is where most of the postings regarding my enquiry are.

 

http://www.d2ol.com/cgi-bin/ultimatebb.cgi...ic;f=3;t=000602

 

:dontgetit:

Endret av lilbossy
Lenke til kommentar
Assitance with D20L problem posted here.

 

http://www.d2ol.com/cgi-bin/ultimatebb.cgi...=3;t=000460;p=6

 

and in support section of forum.  If you have any ideas on how to fix problem. Please let me know.

Found problem regarding D20L problems. Firewall. Have a thread going about different firewalls. If you have anything that will educate me regarding firewalls, please post. Here is where most of the postings regarding my enquiry are.

 

http://www.d2ol.com/cgi-bin/ultimatebb.cgi...ic;f=3;t=000602

 

:dontgetit:

It is good that you figured out this problem :)

Lenke til kommentar

Nå øker DPC noe veldig her på få uker, hvorfor øker ikke vi? VRÆÆL! HYYL! HJELP!

 

Kom og bli med folkens... og for all del ikke slutt etter et par dager. Nå har jeg vært medlem siden mai i fjor, men aldri sett at vi har levert så stabilt med kandidater som nå... vi må øke!

 

Hvis vi skal ha nubbekjangs om å klare å slå DPC må vi få ræva i gir, dem har utrolige ressurser som kan settes inn som "rescue-team".

Lenke til kommentar

Rohan wil answer!

 

Sendte av gårde bestilling på nye deler i ettermiddag, så i løpet av en snau uke bør jeg ha ytterligere en xp2500 kjørende 24/7. Har ligget og lurket på ca. 40. plass i flere måneder nå, på tide å klatre litt.

 

 

PS: Alle som går og lurer på å kjøpe inn nytt utstyr; gjør det . Capiche? :devil:

Endret av dostojevski
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...