Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

D2OL; bekjemp SARS med DIN PC!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei Shauge, fikk nettopp en PM fra Silk_dude på D2OL som egentlig du skulle ha hatt:

Hey!

First of all, I love your stats.

But I have a question for you: can you give me the link to the html page with all the nodes? I want to complete my stats-engine, with node-level stats and I saw your post referring to a html file with that information.

Thanx in advance :)

Ba ham ta kontakt med deg....

Edit: Skrivefeil...

Endret av trn100
Lenke til kommentar
Assitance with D20L problem posted here.

Hi lilbossy. Have you sorted out the problem? :dontgetit:

Howdy Stranger.... nope prob not solved. Checked FW nothing there, still trying to sort out router and see if that is the problem. If not might be the not so great internet service.

When my brain wakes up I will do more checking into the Router. :dontgetit:

Endret av lilbossy
Lenke til kommentar

Har nå endelig fått fingeren ut og startet d2ol igjen (etter en pause)

1 p2-266 står på 24/7 (jobb-pc)

1 xp2500@xp3200 står på 24/7 (hjemme)

1 p4 2.0ghz laptop står på tilnærmet 12-24/7 (hehe, ja faktisk, jobb-pc)

1 xp2200@ 2ghz står på 24/7 (jobb-pc)

snart skal HTPC`en min også få knekke mens jeg er på jobb/sover.

DrE

Lenke til kommentar

Er det ikke på tide at vi får "kontroll" over laget igjen? Kunne vi for eksempel spørre Charles om å overføre adminrettigheter til shauge, Junta eller en annen (hyper)aktiv bruker? Tror ikke det skulle være et veldig stort problem. Bør kanskje drøfte dette med kara fra Ocshoot så ikke det bryter ut en ny krig, men ideen har da noe ved seg? Hadde for eksempel vært knall å fått fikset linken til lagets hjemmeside fra d2ols offisielle sider.

Kan folk si hva de mener om dette, og hvis noen henger en del på Ocshoot; fremme ideen der også?

Lenke til kommentar
Det er ikke noe problem for meg at folk fra andre land også kan være med på laget vårt...

Ikke noe problem for meg heller, men det begrenser vel seg selv pga vårt noe "kryptiske" språk (selv synes jeg Nederlandsk er kryptisk :D ).

ahhh goody good, har en p4 3.0ghz med Ht som sviver nesten 24/7 snart kommer en xp2600++ også til og svive nesten 24/7  weha.. go norge

Dette er gode nyheter, stå på :thumbup:

Har nå endelig fått fingeren ut og startet d2ol igjen (etter en pause)

Du er hjertelig velkommen tilbake. Med det oppsettet der tar du meg snart igjen :ermm: (kanskje ;) )

Er det ikke på tide at vi får "kontroll" over laget igjen? Kunne vi for eksempel spørre Charles om å overføre adminrettigheter til shauge, Junta eller en annen (hyper)aktiv bruker? Tror ikke det skulle være et veldig stort problem. Bør kanskje drøfte dette med kara fra Ocshoot så ikke det bryter ut en ny krig, men ideen har da noe ved seg? Hadde for eksempel vært knall å fått fikset linken til lagets hjemmeside fra d2ols offisielle sider.

Er det ikke mulig å kontakte macmoetry på ett eller annet vis? Er enig at den linken må byttes. Det gir vel ikke ett voldsomt godt inntrykk når det første som møter deg er 404 :thumbdown:

Ellers så synes jeg at flere enn 1 skal ha adminrettigheter. Hvorfor? Fordi da slipper vi det tullet som har vært til nå med døde linker som aldri blir fiksa på pga at man plutselig blir borte + at man er vel ikke alltid tilgjengelig (ferie,svømmekurs,etc...) hvis det skulle være noe.

Sevfølgelig må den/de som eventuelt får adminrettigheter være til å stole på (noe som flere her er etter min mening).

Jeg har forøvrig fått opp en node til :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...