Gå til innhold

D2OL; bekjemp SARS med DIN PC!


Anbefalte innlegg

Hvordan kan man "beholde" noden, selv om man formaterer?

Hei El-Hadji...

For å beholde din nåværende node så kopierer du node.prp fila fra res folderen (C:\programfiler\sengentd2ol\d2ol\res) til en diskett/cd.

 

Når du så installerer programmet på nytt på din nye harddisk så avbryter du installasjonen når du blir bedt om å taste inn email'en din(registrering).

Deretter kopierer du node.prp fila tilbake i res folderen og vips så har du den gamle noden din ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvordan kan man "beholde" noden, selv om man formaterer? Jeg får ny harddisk i dag og skal flytte den jeg har over i en annen pc, derfor lurte jeg på om det gikk an å beholde den noden slik at jeg ikke sitter med 5 noder, der bare 2 funker. Nå har jeg 4 noder, men bare 2 av den funker, de andre var noe jeg hadde for lenge siden..

 

tips??

Har nettopp gjort dette selv.

Du kopierer bare node.prp fila til den noden du skal beholde.

Denne ligger i D2OL/res mappa.

Så installerer du programmet på den nye maskinen, men avbryter når du får spørsmål om email adresse under registreringen.

Deretter legger du bare inn node.prp fila i res mappa igjen og du får samme nodenummeret.

 

:thumbs: samme svar som tarmslyng på samme minutt :D

Endret av Vyper
Lenke til kommentar
Hei

 

Såvidt eg kunne sjå var det 399 medlemmer på laget, så eg klikka på "join" så fort eg kunne for å bli medlem nr. 400. Jubileum!

 

:thumbs:

 

Vel, håper eg får med meg dei 1527 "kandidatane" eg hittil har knekt... :-)

 

Eg bidrar forøvrig med ein xp2500+, uklokka, som regel på døgnet rundt, nyttast forøvrig til oppgåveskriving, sørfing, etc.

Velkommen agarfors,

 

Det var hva jeg kaller en "grand entré": 1527 kandidater :thumbs:

 

400 medlemmer :fun: * henter champagnebrusen *

Lenke til kommentar
Hjelp, jeg har 1100 cands, men de vil ikke laste seg opp, jeg starter programet, hakker av online, slutter prograMMET OG STARTER DET IGJEN, men da er online av har gjort det fire ganger nå, hva skal jeg gjøre?

Har du fått lastet opp kandidatene?

 

Jeg vet ikke hvorfor online går av av seg selv, men du trenger ikke restarte programmet for å laste opp.

 

Det holder å bare hake av for online og så gå på "status" og trykke på manuell upload.

Lenke til kommentar

Nå er alt klikk her, men det er maskina mi.. Ustabil til tusen. Bare jeg får win2k cd, (kl 7 i kveld) skal jeg legge inn det, og se om det blir bedre. Nå kjører ikke d2ol i det hele tatt, og når det kjørte lå jeg på 12min avg med en xp3000+.. Det er det samme jeg hadde med en xp1800+ jo!!!

Lenke til kommentar
Er det bare meg som er lei av å se denne tråden oppe på alle lister hver eneste dag? Er ikke SARS stort sett borte vekk nå? Finnes det ikke nyttigere ting (sykdommer) å bekjempe?

Hva med å bruke det som er til overs av krefter på pc'n din til å bekjempe f.eks. malaria. 3 millioner dør av dette hvert år, og ca. 500 millioner blir infisert av denne febersykdommen. Dessverre så finnes det heller ingen vaksine mot malaria.

Etter den andre verdenskrig, så ble verdens helseorganisasjon dannet. Det første målet deres var å utrydde malaria. Det ble sprøytet med klorokin og DDT for å bekjempe myggen som sprer malariaparasitten. Senere viste det seg at en stor del av myggen ble resistent mot giftene som skulle utrydde den. Så da sykdommen nesten var utryddet, så utviklet den seg til det den er i dag. Giftene som skulle bekjempe myggen, viste seg også å være svært skadelige for mennesker. Likevel benyttes den fortsatt i den fattige delen av verden. Det anngår jo ikke deg, så hvorfor i all verden skal du bry deg? :roll:

Så du er så lei av det? :ermm: Om noen år så vil vi kanskje t.o.m. få malaria i Norge også. Hvis drivhuseffekten fortsetter å utvikle seg, så får vi trolig slite med denne sykdommen i vår levetid. Ja dette kan man bli irritert og lei av altså. :no: Kan du gi meg et bedre eksempel å bruke ledig prosessorkraft på? :dontgetit:

Lenke til kommentar
Assitance with D20L problem posted here.

 

http://www.d2ol.com/cgi-bin/ultimatebb.cgi...=3;t=000460;p=6

 

and in support section of forum. If you have any ideas on how to

fix problem. Please let me know.

It sounds like your PC can't communicate with the result server. If this is the only problem you have with internet, then you must think if there is any program installed on your PC that can prevent this from working, like a personal firewall etc. I have no other ideas :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...