Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

D2OL; bekjemp SARS med DIN PC!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Welcome Lilbossy. You have been with our team for som time now. I know you live in Canada, which part of Canada do you live?

Edmonton, Alberta (western Canada). Beef country. :)

I just checked it out on a map, is that as flat as the nothern plain states of USA?

No Alberta is not flat. Edmonton is located about 2 1/2 hr. drive from the Rockie Mountians. Look up Jasper and Banff. Some great places to ski in Jasper, and Banff. Saskachewan is very flat. :)

Lenke til kommentar
Hmmz funka ikke, har du en mer fyldig forklaring :p

, men skal være en måte som er mer effektiv å kjøre programmet på, en ren kommadolinje eller.no ikke all den grafikken

Under "properties" huker du av animasjon og "launch main window on startup" sett også cand queue size til mer enn 50.. selv har jeg 600, og oppdaterer heller manuelt.

Endret av OgnOmm
Lenke til kommentar
Er det bare meg som er lei av å se denne tråden oppe på alle lister hver eneste dag? Er ikke SARS stort sett borte vekk nå? Finnes det ikke nyttigere ting (sykdommer) å bekjempe?

Nope, sjekk denne linken så vil du oppdage at SARS er på langt nær utryddet. Selv om man ikke hører noe om det fra media så betyr ikke det at det ikke eksisterer lenger. Det samme gjelder Ebola som popper opp med jevne mellomrom i afrika. Tror de folka der hadde satt umåtelig stor pris på å fått en vaksine. Det hadde ihvertfall jeg vært.

Synd at du er lei å se denne tråden så ofte, men hei! er ikke dette et forum som man kan diskutere om det man synes er gøy/interessant da? Må vel ikke klikke deg innpå denne tråden hvis du ikke er interessert.

Vi gjør noe for å hjelpe, hva gjør du?

Endret av Tarmslyng
Lenke til kommentar
få gang på en lagside sier nå jeg...

Enig... Er det ingen som gidder å lage skikkelig lagside. Vi er jo over 400 medlemer nå. Og kanskje med en skikkelig site så får vi enda flere medlemmer.

Hei

Såvidt eg kunne sjå var det 399 medlemmer på laget, så eg klikka på "join" så fort eg kunne for å bli medlem nr. 400. Jubileum!

:thumbs:

Vel, håper eg får med meg dei 1527 "kandidatane" eg hittil har knekt... :-)

Eg bidrar forøvrig med ein xp2500+, uklokka, som regel på døgnet rundt, nyttast forøvrig til oppgåveskriving, sørfing, etc.

Lenke til kommentar

Hvordan kan man "beholde" noden, selv om man formaterer? Jeg får ny harddisk i dag og skal flytte den jeg har over i en annen pc, derfor lurte jeg på om det gikk an å beholde den noden slik at jeg ikke sitter med 5 noder, der bare 2 funker. Nå har jeg 4 noder, men bare 2 av den funker, de andre var noe jeg hadde for lenge siden..

tips??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...