Gå til innhold

D2OL; bekjemp SARS med DIN PC!


Anbefalte innlegg

Dersom de ikke skulle klare å få opp serveren snart så har jeg for alle som er tomme for kandidater, lastet opp "res" folderen på en av mine maskiner til:

http://home.broadpark.no/~shauge-2/res.zip

 

Den inneholder ca. 870 kandidater. Den kan lastes ned og en kan fortsette å krunche (teste for medisiner). Jeg ser de andre lagene også gjør dette. Det er ikke juks og ikke bortkastet prosessering. Alle kandidatene blir prosessert flere ganger uansett. Fordi algoritmen de bruker inneholder elementer av random, blir alle kjøringene av en kandidat forskjellige.

 

Først rename "C:\Program Files\SengentD2OL\D2OL\res" folderen til noe annet (IKKE slett) og så pakk ut innholdet i denne WinZip filen til "D2OL" folderen, slik at du får en ny "res" folder.

 

Deretter kopier "node.prp" fra den gamle "res" folderen til den nye.

 

God Jul.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har begynt på igjen etter LANG pause.. skal knuse en god del tall nå som jeg har AMD @ 2266 mhz..

 

dette er gøy og go Team Norge!

Klart dette er gøy, kjør på Cain_85. :thumbup: Grattis folkens, vi har passert vår første 1 000 000! :thumbs: Jeg har lest litt på de andre lagenes forum. De skjelver i buksene av innsatsen vår. :green:

Lenke til kommentar

Henta ned 1000 kandidater den 19 desember som maskinen på hybelen står å jobber med kontinuerlig nå frem til nyttårsaften og jeg kommer tilbake.

 

Satser på at vannkjølingen og maskinen overlever...

 

jobber i hvert fall kun med dette. Ikke tilkoblet nettet eller noe annet.

 

spennende å se om den har klart alle sammen til jeg kommer ned igjen.

Lenke til kommentar

Håper det bare er en julepause. Trenger alle med mange kandidater. Vi har fått en veldig dårlig produksjon nå. Håper alle har mange i backup ved nyttårsaften. Regner med at det er fare for at serveren til D2OL kneler hvis det blir vanvittig mange som skal sende inn resultatene da. Så tror alle bør ha et lager å gå på.

 

Skal få opp litt mer fart selv også. Skal skifte CPU i serveren min. Har en 1,2 GHz AMD Duron. Kom på at jeg har en AMD XP 2000 liggende. Blir vel litt mer fart når den blir satt i. Duron klarer 55 om dagen på Win2K Advanced Server. Når jeg kjører denne som er en AMD XP 2500 så klarer jeg ca 110 når den går 24/7. Men det blir for varm inne. Gidder ikke å flytte dem heller. Så det for holde med 1 PC for min del med fullt kjør. Hjelper nå litt. ;)

 

Ståle

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...