shauge Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Dersom de ikke skulle klare å få opp serveren snart så har jeg for alle som er tomme for kandidater, lastet opp "res" folderen på en av mine maskiner til: http://home.broadpark.no/~shauge-2/res.zip Den inneholder ca. 870 kandidater. Den kan lastes ned og en kan fortsette å krunche (teste for medisiner). Jeg ser de andre lagene også gjør dette. Det er ikke juks og ikke bortkastet prosessering. Alle kandidatene blir prosessert flere ganger uansett. Fordi algoritmen de bruker inneholder elementer av random, blir alle kjøringene av en kandidat forskjellige. Først rename "C:\Program Files\SengentD2OL\D2OL\res" folderen til noe annet (IKKE slett) og så pakk ut innholdet i denne WinZip filen til "D2OL" folderen, slik at du får en ny "res" folder. Deretter kopier "node.prp" fra den gamle "res" folderen til den nye. God Jul. Lenke til kommentar
shauge Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 De skal ha løst dette med å flytte kandidat serveren. Inntil den nye IP adressen har blitt spredd til alle DNS servere så kan en følge denne oppskriften fra D2OL forum administratoren: Link til beskrivelse Lenke til kommentar
Vyper Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Når dette skrives har de fortsatt ikke løst problemet med serveren. Får ikke lastet ned nye kandidater. I tillegg har jeg fått samme feilen som en hadde lengere opp i tråden, nemlig at det blir produsert masse kandidater som ikke er reelle. Lenke til kommentar
Tarmslyng Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Tror det er fiksa nå. Er fullt med tasks hos meg Vel vel... Vil bare ønske dere alle en God Jul og Happy Crunching Lenke til kommentar
Junta Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Mange tasks her også, men jeg rakk aldri å gå tom. Kjekt med 2000 i køen. God Jul alle sammen. Jeg har "noen" pakker som kommer senere i julen. Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Nå er jeg også i gang å knuse og klatre igjen. Happy x-mas and happy crunching! Lenke til kommentar
Cain_85 Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Har begynt på igjen etter LANG pause.. skal knuse en god del tall nå som jeg har AMD @ 2266 mhz.. dette er gøy og go Team Norge! Lenke til kommentar
Junta Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Har begynt på igjen etter LANG pause.. skal knuse en god del tall nå som jeg har AMD @ 2266 mhz.. dette er gøy og go Team Norge! Klart dette er gøy, kjør på Cain_85. Grattis folkens, vi har passert vår første 1 000 000! Jeg har lest litt på de andre lagenes forum. De skjelver i buksene av innsatsen vår. Lenke til kommentar
El-Hadji Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Jeg har klatret helt opp til 78. plass nå. Ved hjelp av min 2500+ og fatterns 2,53ghz p4. Dette tar av Lenke til kommentar
El-Hadji Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 (endret) ps. Vi trenger "bare" 569644 kandidater for å ta igjen dutch powercows og 937459 for å ta igjen team AnandTech Edit: men vi slår dem iallefall last week Endret 26. desember 2003 av El-Hadji Lenke til kommentar
El-Hadji Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Dette ble masse på en gang, men team norways homepage funke ikkje.. Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 El-Hadji: hvis det er denne du snakker om så funker den helt fint hos meg! Wohho!! Endelig passert nr 150, nå er plass nr 100 neste mål! Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Hva skjedde med flyndrefanten? Lenke til kommentar
Cain_85 Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 (endret) før sto det docking energien for de forskjellige conformerne, men nå står det "best of 1.400.000" hva i alle dager betyr det? jeg vil se energien istedenfor hehe ok, jeg kunne se den hvis jeg trykket conformeren problemet løst Endret 26. desember 2003 av Cain_85 Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Henta ned 1000 kandidater den 19 desember som maskinen på hybelen står å jobber med kontinuerlig nå frem til nyttårsaften og jeg kommer tilbake. Satser på at vannkjølingen og maskinen overlever... jobber i hvert fall kun med dette. Ikke tilkoblet nettet eller noe annet. spennende å se om den har klart alle sammen til jeg kommer ned igjen. Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Hva i h***** er det som foregår her nå ???? Lenke til kommentar
Tarmslyng Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Hva i h***** er det som foregår her nå ???? Tja... Flyndrefanten har visst forlatt oss. Uviss av hvilken grunn. Kanskje det er et partytriks? Lenke til kommentar
El-Hadji Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 El-Hadji: hvis det er denne du snakker om så funker den helt fint hos meg! Wohho!! Endelig passert nr 150, nå er plass nr 100 neste mål! Nei, den som står på Team Profile. Der står det: Team Page http://www.tangeraas.com/sars/ . Og den virke ikkje Lenke til kommentar
Staal3 Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Håper det bare er en julepause. Trenger alle med mange kandidater. Vi har fått en veldig dårlig produksjon nå. Håper alle har mange i backup ved nyttårsaften. Regner med at det er fare for at serveren til D2OL kneler hvis det blir vanvittig mange som skal sende inn resultatene da. Så tror alle bør ha et lager å gå på. Skal få opp litt mer fart selv også. Skal skifte CPU i serveren min. Har en 1,2 GHz AMD Duron. Kom på at jeg har en AMD XP 2000 liggende. Blir vel litt mer fart når den blir satt i. Duron klarer 55 om dagen på Win2K Advanced Server. Når jeg kjører denne som er en AMD XP 2500 så klarer jeg ca 110 når den går 24/7. Men det blir for varm inne. Gidder ikke å flytte dem heller. Så det for holde med 1 PC for min del med fullt kjør. Hjelper nå litt. Ståle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå