Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

D2OL; bekjemp SARS med DIN PC!

Anbefalte innlegg

(...)jeg bare ligger HK oppi uten å montere skruer,HD osv,med bare CPU vifte koblet til så starter den ikke. Så tar jeg HK opp fra kassen,og pc`n starter.

Det der høres ut som en typisk kortslutningsfeil. Sjekk at hver stand-off i kabinettet som hovedkortet skal skrus fast i faktisk har et passende hull på HK, ellers vil stand-off'en kortslutte loddepunktene bakpå HK.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da har jeg bestillt deler slik at jeg får brukt den xp2500+ cpuen jeg har liggende.

Min pentium 600 blir foreløpig pensjonert til jeg får skrapt sammen nok deler til å sette den opp igjen.

Denne XPn blir kjørt 24/7 så det skulle bli noen fler kandidater på meg nå. :thumbup:

Har også en xp 1800+ cpu liggende men det blir nok ikke før utpå nyåret jeg får kjøpt resten sånn at jeg får satt opp den.

Lenke til kommentar
Planen er å også prøve å implementere tilstand i webserveren over Jul. Det vil bli bra!

Kan du forklare litt nærmere hva det vil si?

Slik at en kan gjøre valg som vil bli husket (husket i url'en), f.eks. slik som om en vil vise inaktive medlemmer eller ikke, som noen har ønsket.

Endret av shauge
Lenke til kommentar
Nå skjer det noe merkelig her, jeg starter pcen starter d2ol og lar den stå på i en time, men da har den lagd 80 candidates så jeg laster de opp, de forsvinner 10 og 10 men de dukker aldri opp på statistikken. er det noe gale med programmet eller (80 på en time var litt vell mye)

Virker som du har et problem med programmet ja. Jeg har selv opplevd dette, det gikk da hurtig gjenom alle de 1000 kandidatene i køen. Hos meg løste dette seg når jeg restartet dspy.exe (et program for å vise mer info om kandidatene). Flere har rapportert om dette problemet på de offisielle prosjektforum sidene, men det er ikke kommet noen forklaring problemet enda. Jeg tror det oppstår for skjeldent.

Disse resultatene komme ikke med i statistikken fordi de ikke er virkelig behandlet.

Du kan jo prøve å gjøre en manuell dump av alle kandidatene i køen og restarte klienten?

Lenke til kommentar
Planen er å også prøve å implementere tilstand i webserveren over Jul. Det vil bli bra!

Kan du forklare litt nærmere hva det vil si?

Slik at en kan gjøre valg som vil bli husket (husket i url'en), f.eks. slik som om en vil vise inaktive medlemmer eller ikke, som noen har ønsket.

Foreløpig er det slik at du må gå inn på et lag eller et medlem og liste kryssepunktene for å velge et annet lag/medlem å sammenligne med.

Lenke til kommentar

Æsj, nå sitter jeg fast på 151 plassen på laget fordi jeg ikke har flere pakker å knuse. Dum som jeg var trykte jeg på "Flush all Tasks" når disse problemene med serveren begynte. (Trodde at det kanskje ville hjelpe meg, men neida)

Jaja, får håpe de fikser problemet snart, slik at jeg kan begynne å klatre litt igjen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...