Gå til innhold

D2OL; bekjemp SARS med DIN PC!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Han har nok fulgt ditt råd. Navnet er endret nå, men vil nok likevel henge igjen 24t til.

Det er bra.

Jeg driter i folks private meninger, men når vi opptrer som en enhet utad så følte jeg at jeg måtte si i fra. Jeg vil ikke assosieres med en forræder. :no:

Vel vel... regner med at dette var et engangstilfelle.

Happy crunching alle sammen :yes:

Lenke til kommentar

Nydelig kreativitet Joddze! :yes:

Jeg har vært opptatt i det siste, men er tilbake for fullt. Jeg har fått banneret til siden vår:

TN_Banner.jpg

 

Nå skal jeg lage en FAQ ++, og så skal siden opp. Jeg håper jeg er tillgitt for litt sommel. :ermm:

 

Godt å se at "Quisling" har skiftet nick. Det navnet er en av de styggeste skjellsord i England og vesten. Han kan umulig ha skjønt betydningen av det navnet. Jeg er glad for at han tok hintet.

Den beste noden min "klikket" her om dagen. Den startet plutselig på nytt, og jeg startet D²OL på nytt. Da skjedde det fatale, "resultQueue.dat" nullstillte seg. Jeg mistet 1500 ferdige kandidater på det. :cry:

PS!: Ta backup av "resultQueue.dat" daglig, selv om du ikke bruker ramdisk. :)

Endret av Junta
Lenke til kommentar
Nå skal jeg lage en FAQ ++, og så skal siden opp. Jeg håper jeg er tillgitt for litt sommel.  :ermm: 

 

Den beste noden min "klikket" her om dagen. Den startet plutselig på nytt, og jeg startet D²OL på nytt. Da skjedde det fatale, "resultQueue.dat" nullstillte seg. Jeg mistet 1500 ferdige kandidater på det. :cry: 

PS!: Ta backup av "resultQueue.dat" daglig, selv om du ikke bruker ramdisk. :)

Bra banner Junta :thumbup: Fortsatt litt "svensk" men det er jo mulig det skal forestille en svenske med div sykdommer da? Hva vet jeg :D

Ellers så føler jeg med deg angående å miste 1,5K cands. Kondolerer :cry: RIP

Lenke til kommentar
[quote name='Tarmslyng' date='21/12/2003 : 00:33'] Bra banner Junta :thumbup: Fortsatt litt "svensk" men det er jo mulig det skal forestille en svenske med div sykdommer da? Hva vet jeg :D
Ellers så føler jeg med deg angående å miste 1,5K cands. Kondolerer :cry: RIP [/quote]
Takk for sympatien Tarmslyng. Jeg holdt på å miste motet angående D²OL p.g.a. tapet av 1500 cands., men laget vårt gjør det jo så bra. Hvis vi holder koken, så tar vi drøvtyggerne til våren. :thumbs:
Vi har flere som leverer suverent mange pakker, men likevel så er det som et komplett lag vi gjør det bra. Jeg er kjempefornøyd med innsatsen til laget, men jeg tror den vil bli enda bedre. Hvis andre har det like morsomt med dette som meg, så har vi en lys fremtid i møte. :thumbs:
Lenke til kommentar

Skal gjøre mitt beste for å knekke flere cands. Regner med jeg vil ligge på  ca 150 per døgn med mine 2 aktive noder i julen ,mot bare 30-40 per døgn før når jeg hadde 1 node.

 

:xmas:

Lykke til med din nye node Joddze :thumbs:

Men sånn off topic...? Er det mulig å få tlf. nr til Alfa :love:

Endret av Tarmslyng
Lenke til kommentar
HKet ligger oppå sånn antistatisk pose,er ingenting som er i direkte kontakt med papp som blir varmt...og hele greien er svært kjølig, i det rommet den skal stå blir HK temp max 25 grader,kanskje mindre nå om vinteren.

Det å legge hovedkortet oppå en antistatisk pose er omtrent like dumt som å legge hovedkortet på en kobberplate.. :)

 

Antistatiske poser er ekstremt gode ledere på utsiden, men ikke på innsiden.. :) Bedre om du finner en treplate å legge kortet ditt på... Tre leder heller dårlig.... eller hva med en gummimatte av noe slag? Eller ett kabinett til 300kr?

Lenke til kommentar
HKet ligger oppå sånn antistatisk pose,er ingenting som er i direkte kontakt med papp som blir varmt...og hele greien er svært kjølig, i det rommet den skal stå blir HK temp max 25 grader,kanskje mindre nå om vinteren.

Det å legge hovedkortet oppå en antistatisk pose er omtrent like dumt som å legge hovedkortet på en kobberplate.. :)

 

Antistatiske poser er ekstremt gode ledere på utsiden, men ikke på innsiden.. :) Bedre om du finner en treplate å legge kortet ditt på... Tre leder heller dårlig.... eller hva med en gummimatte av noe slag? Eller ett kabinett til 300kr?

har fikset det med antistatisk pose...kom til å tenke på å legge det på noe gammel parkett vi hadde liggende.

 

Har faktisk et Qtec kabinett til 300kr,men HK virker ikke i det.

Og ikke si det skyldes feil montering,har montert hele dritten 5 ganger,samme resultat,selv om jeg bare ligger HK oppi uten å montere skruer,HD osv,med bare CPU vifte koblet til så starter den ikke. Så tar jeg HK opp fra kassen,og pc`n starter.

Lenke til kommentar
HKet ligger oppå sånn antistatisk pose,er ingenting som er i direkte kontakt med papp som blir varmt...og hele greien er svært kjølig, i det rommet den skal stå blir HK temp max 25 grader,kanskje mindre nå om vinteren.

Det å legge hovedkortet oppå en antistatisk pose er omtrent like dumt som å legge hovedkortet på en kobberplate.. :)

 

Antistatiske poser er ekstremt gode ledere på utsiden, men ikke på innsiden.. :) Bedre om du finner en treplate å legge kortet ditt på... Tre leder heller dårlig.... eller hva med en gummimatte av noe slag? Eller ett kabinett til 300kr?

har fikset det med antistatisk pose...kom til å tenke på å legge det på noe gammel parkett vi hadde liggende.

 

Har faktisk et Qtec kabinett til 300kr,men HK virker ikke i det.

Og ikke si det skyldes feil montering,har montert hele dritten 5 ganger,samme resultat,selv om jeg bare ligger HK oppi uten å montere skruer,HD osv,med bare CPU vifte koblet til så starter den ikke. Så tar jeg HK opp fra kassen,og pc`n starter.

Sikkert en vakkel feil på hovedkortet...

Finnes ikke noe garanti på hovedkortet?

Lenke til kommentar

Skal bli bra å få egen web-side. Det vil gjøre dette enda kjekkere og ytterligere hjelpe på rekruteringen. Synes maskotten er veldig bra. Bare skandinaver ser at hjelmen har svenske farger. Det ville blitt litt fotballsupporteraktigt med rød, hvit og blå hjelm.

(og om en svenske ville bli med på vårt lag så er de hjertelig velkomne for min del)

 

Kondolerer med dine mistede 1500 kandidater Junta :wallbash:

Lenke til kommentar
Godt å se at "Quisling" har skiftet nick. Det navnet er en av de styggeste skjellsord i England og vesten. Han kan umulig ha skjønt betydningen av det navnet. Jeg er glad for at han tok hintet.

Ja det er jo ikke helt uten grunn at Q(ken) ble skutt.

Fy. f... for en forreder.

 

Han er grunnen til at min oldefar ble skutt på ulven leir. :angry:

 

 

Uansett. Om jeg ikke får sagt det seinere eller om det er noen her som ikke har til gang på dette forumet under jul.

 

GOD JUL!!

 

:xmas:

Endret av L..
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...