Serqevx Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 okey da bare endrer jeg på navnet på exe fila og kopierer den ? Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Jepp, akkurat som om du hadde to prosessorer. Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Ikke en fil nr 2 jeg måtte endre på og? :S burde kanskje lage en "guide"-side med guider til litt av hvert innen d2ol Lenke til kommentar
Tarmslyng Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Jeg får skrive mer så det ikke blir spam, Jeg holder på med et prosjekt kalt silver black fox, det er et prosjekt som går ut på å lage en stack, i begynnelsen med 2 gamle pcer som jeg har fra før av, men senere noen nyere pcer. Når dette kommer opp venter jeg minst 200 cands i døgnet, men jeg må ha en plass å ha de, for jeg får ikke lov av pappa å ha noe på 24/7 det er dumt. Hei robgar, blir spennende å se om du får satt opp en stack. Hold oss oppdatert med status på prosjektet Her kan du laste ned et program for å administrere stack'et. Med dette kan du f.eks sitte på en windows maskin og administrere linux maskiner eller omvendt. Lykke til Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Ikke en fil nr 2 jeg måtte endre på og? :S burde kanskje lage en "guide"-side med guider til litt av hvert innen d2ol Du må flytte over node.prp fra den første noden. Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Junta... var dette kanskje et tips til den kommende siden? Alt som blir sagt her er for vanskelig å finne etter en halv dag uansett... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-66d37 Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 de requirementsene som står på d2ol.com sida, er det minste krav for å få kjørt progget? eller kan man gå under de? tenkte å kjøre i linux..er det noen spesiell måte å kjøre stack, eller setter man bare opp programmet på flere pcer? Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Neida, du trenger nok ikke å ta de requirementsa helt høytidelig... men da vil jo ikke datamaskinene fungere til noe annet. (som sikkert ikke vil være poenget her) I stack kjører du en klient per pc og så overvåker du den via nettverk og dspy... Lenke til kommentar
Tarmslyng Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 (endret) Man setter opp programmet på flere PC'er (hvis man skulle ønske det) . Ikke noe hokus pokus. Endret 10. desember 2003 av Tarmslyng Lenke til kommentar
robgar Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Takk for tipset om vcnc men jeg hadde det fra før av, jeg har tenkt å bruke hdd istedetfor ramdisc på nodene så sliper jeg å miste all data når strømmen går. Jeg har en Pentium prossesor (133mhz tror jeg) og skal få en til, skal koble disse opp via en hub. (i begynnelsen bruker jeg gamle maskiner bare for å teste, ikke for å få noen stor ytelse) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-66d37 Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 ok. takk! tenkte å sette opp en linux boks som bare kjørte d2ol, og en p4 server som deler internett og kjører d2ol! Lenke til kommentar
bernini Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Heisann.. Hvilke filer må jeg ta backup av hvis jeg skal formatere pcen? Vet at jeg leste det her ettellerannet sted, men orker ikke bla så mye nå Takk.. - gordito Lenke til kommentar
robgar Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 node.prp etellerannet, ikke kopier resultqueue da blir det tatt for juks. hopp over email registrasjonen (når du instalerer) og lim inn node.prp(eller hva den het) i den riktige mappen. Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Altså..det er grenser for hva man trenger..når det kommer til 133mhz pcer syns jeg du kan bruke de til noe annet Lenke til kommentar
El-Hadji Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Vi leder lista for den siste uka nå! Vi mangler bare 615569 Cands for å ta igjen AnandTech nå Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Tror ikke du kan rekne... Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Altså..det er grenser for hva man trenger..når det kommer til 133mhz pcer syns jeg du kan bruke de til noe annet Hm, hadde vært av interesse å se hva de kan produsere .... Fint hvis noen gidder å prøve det ut (alle monner drar) Lenke til kommentar
Øyst Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Jeg tipper 133 MHz klarer 2 cands i døgnet. De er overraskende trege Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Sjekk hvor mange poster du har tigerdip!!! Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Vi leder lista for den siste uka nå! Vi mangler bare 615569 Cands for å ta igjen AnandTech nå Vel.....nå har det seg slik at Ananadtech faktisk slenger inn noen pakker innimellom de også, selv om vi haler sterkt innpå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå