Gå til innhold

D2OL; bekjemp SARS med DIN PC!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg får skrive mer så det ikke blir spam, Jeg holder på med et prosjekt kalt silver black fox, det er et prosjekt som går ut på å lage en stack, i begynnelsen med 2 gamle pcer som jeg har fra før av, men senere noen nyere pcer. Når dette kommer opp venter jeg minst 200 cands i døgnet, men jeg må ha en plass å ha de, for jeg får ikke lov av pappa å ha noe på 24/7 det er dumt.

Hei robgar, blir spennende å se om du får satt opp en stack. Hold oss oppdatert med status på prosjektet :thumbup:

Her kan du laste ned et program for å administrere stack'et. Med dette kan du f.eks sitte på en windows maskin og administrere linux maskiner eller omvendt.

Lykke til :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-66d37

de requirementsene som står på d2ol.com sida, er det minste krav for å få kjørt progget? eller kan man gå under de? tenkte å kjøre i linux..er det noen spesiell måte å kjøre stack, eller setter man bare opp programmet på flere pcer?

Lenke til kommentar

Takk for tipset om vcnc men jeg hadde det fra før av, jeg har tenkt å bruke hdd istedetfor ramdisc på nodene så sliper jeg å miste all data når strømmen går. Jeg har en Pentium prossesor (133mhz tror jeg) og skal få en til, skal koble disse opp via en hub.

 

(i begynnelsen bruker jeg gamle maskiner bare for å teste, ikke for å få noen stor ytelse)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...