Gå til innhold

D2OL; bekjemp SARS med DIN PC!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Endelig en som er aktiv på min vei oppover listene (Northware vs fox_c_hw) (er ikke så langt oppe enda da.......

Regner med at du sikta til meg der, tross skrivefeilen i nicket...

Jeg er ganske aktiv ja, D2OL jobber fra jeg skrur på pc'en til jeg skur den av.

Den står vel på fra 14-23 (noen ganger 8-23), og er en xp1700+ med 512MB ram.

 

Hvordan specs har du?

Snart blir det Eheim mod og da kan data'en stå på hele døgnet.

Kanskje blir det ny CPU+hk etter jul også, da får du ihvertfall konkurranse...

Lenke til kommentar
http://tn-d2ol.homeip.net/lagliste?locatio...itt1#tableStart

 

3. plass på mest om dagen ;D ikke ille =) må prøve å få med enda flere maskiner nå...

 

de xeon greiene dro ikke like mye som vi hadde håpet på, noen tips ?

Dersom du har en Dual Xeon med HT enablet burde du kjøre 4x klienter. :) Min Xeon 3.06Ghz 1Mb L3 Cache @ 3.33Ghz spytter ut ca. 300 pakker i døgnet.. ;)

 

itt morsomt at Norge er det laget som er på topp av alle når det gjelder antall pr uke/dag!

 

Får bare stå på til vi er på topp ALL-TIME

 

Personlig har jeg ikke noe særlig mer å gi, men regner med at det er en del der ute som fikser en ekstra pc rundt omkring

 

Du kan regne med det ja.. Har noen maskiner i kikkerten som jaggu skal få kjøre litt D2OL, men vet ikke helt når jeg kan få det til da....!

Lenke til kommentar
Hvordan installerer man D2OL som en "usynlig" service? (hørte noe om at det gikk an)

Har en maskin her i huset som tilhører forledra mine, tenkte å installere på den, men det er fint hvis den er minst mulig synlig og at de merker minst mulig til den når de sitter der...

apropo det der, hvis dere instalerer d2ol hos venner osv, ikke la noden stå som online, spesielt hvis de vennene spiller multiplayer spill på nettet.

hvis man kjører d2ol i console så kommer vel ikke tray ikonet opp?

Lenke til kommentar
Hvordan installerer man D2OL som en "usynlig" service? (hørte noe om at det gikk an)

Har en maskin her i huset som tilhører forledra mine, tenkte å installere på den, men det er fint hvis den er minst mulig synlig og at de merker minst mulig til den når de sitter der...

apropo det der, hvis dere instalerer d2ol hos venner osv, ikke la noden stå som online, spesielt hvis de vennene spiller multiplayer spill på nettet.

hvis man kjører d2ol i console så kommer vel ikke tray ikonet opp?

Hvis man kjører "Command line interface (CLI)", så vil et vindu med D²OL-ikon være synlig. Ved å velge "File Based Controller", så vil den bli helt usynlig. Da styrer man klienten fra filen "control.prp". Forklaring står i readme filen. Bruk DSpy for å få oversikt over noden. :thumbup:

Lenke til kommentar
Men cpuen vil stå på 100 % uansett så hvorsdan skjuler man det6 om det går?

Det kan man ikke skjule, men det bør ikke være noe problem. Hvis man f.eks. kjører D²OL på pc'n til mor, så er vel ikke hun typen til å åpne "Windows Oppgavebehandling" for å sjekke slikt. ;)

 

 

Ja Serqevx, alt annet enn 24/7 med D²OL er feigt. Det at maskina bråker er ingen unnskyldning. Slikt lar seg ordne. :green:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...