Serqevx Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Tydligvis? Går jo bare bedre og bedre dette syns jeg... letet stadig etter venner som kan koble seg opp med de fantastiske pcene deres ;D får med en nå og da...Det er liksom greit at de registrerer seg på min mail så de slipper å styre med teams og sånt ? Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Hehe, men da får de ikke konkurrere med deg. Og selve konkurransen kan være minst like motiverende som at man gjør noe godt... Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 hehe...noen av de vet knapt nok hva jeg har installert på pcen deres ;D Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Noen som har noen formeninger om D2OL vil benytte seg av begge CPU`ene i dual konfigurasjoner? Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Nei, ikke hvis du ikke installerer 2 klienter... og da må du ha forskjellig navn på exe-filene (men samme node.prp)... det står mer om dette lenger bak i tråden (10-20 sider siden nå, har vært en skikkelig god strøm av innlegg de siste dagene). Lenke til kommentar
Junta Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Ja har du junta? Hvis du trenger HK til Slot 1 eller Slot A, så har jeg dessverre ikke. Ble du inspirert av bildene på denne linken? Mange heftige løsninger der. Lurer på om jeg ikke skal ta å lage meg et stack, som kan bygges ut litt om litt. Lenke til kommentar
robgar Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 jEG HAR EN PENTIUM 111 SLOT1 733 mhz prossesor m 256 catch tror jeg, er det noen som har hk? Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Jeg har en p3-500 som jeg ikke gidder å kjøre d2ol på... Noen som vil ha? Den bråker litt mye... Skal se om jeg får lov til å gi den bort... Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Jeg vil gjerne ha den =) Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Jeg tar den gjerne (jeg og) Lenke til kommentar
maedox Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Fant et gratis forum der man kan velge om gjestene kan lese eller ikke§! Hvis ikke de kan lese, kommer det som lydklipp da eller? Lenke til kommentar
robgar Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Gjestene kan ikke lese det, men medlemene kan, og jeg vil ha den golfbag Lenke til kommentar
Tarmslyng Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 (endret) Først vil jeg bare gratulere alle med 3 plassen (litt sent men OK ) Jeg synes vi gjør det bra for tiden + at vi får med nye medlemmer jevnt og trutt Velkommen skal de være . Vel folkens, nå er det på tide å bruke de små grå og finne ut hvordan maskinene våre kan yte maksimalt så vi kan ta andre plassen innen rimelig tid. Her er en liste over forslagene så langt: 1. Overklokking. Soleklar ener. 2. Ramdisk. Ikke dumt men risikofyllt uten forhåndsregler. Ikke mange men effektive, ihvertfall #1. Her er mitt forslag: Slakting av prosesser og tjenester (services). Ikke alle prosesser og tjenester er nødvendig for å holde liv i OS'et. Jo færre prosesser, jo mere prosessortid til D2OL. Jo færre tjenester, jo mere minne til D2OL. Ideer taes imot med takk, skepsis byttes med rakfisk og surstrømning. Choose your destiny Endret 6. desember 2003 av Tarmslyng Lenke til kommentar
robgar Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Hvordan slakter man system ytelser? Lenke til kommentar
robgar Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Før pleide jeg å slutte explorer i prosses listen (ctrl + alt + del) Da økte ytelsen med ca 10 % men jeg kunne ikke bruke pcen normalt, ikke før jeg reboota...... Lenke til kommentar
Tarmslyng Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Hvordan slakter man system ytelser? Man stopper de via start->kontrollpanel->administrative verktøy->Tjenester Sorry, skriveleif i min forrige post. Retter nuh. Lenke til kommentar
L.. Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Før pleide jeg å Da økte ytelsen med ca 10 % men jeg kunne ikke bruke pcen normalt, ikke før jeg reboota...... I win xp: Etter: "slutte explorer i prosses listen (ctrl + alt + del)" Da er det bare til å skrive inn igjen at du vil starte explorer.exe på "Ny oppgave". Trenger ikke reboote her. Lenke til kommentar
Tarmslyng Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 (endret) Før pleide jeg å slutte explorer i prosses listen (ctrl + alt + del) Da økte ytelsen med ca 10 % men jeg kunne ikke bruke pcen normalt, ikke før jeg reboota...... explorer.exe er nødvendig for å ha et brukergrensesnitt mot windows, dvs visning av desktop ++. Det går an å kjøre uten men da har du ikke noe kontroll over maskinen. Det hadde vært fint om noen kunne komme med noen tips om hva som er absolutt nødvendig med prosesser/tjenester for å kunne kjøre win2k/XP eller Linux. Endret 6. desember 2003 av Tarmslyng Lenke til kommentar
Tarmslyng Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 GolfBag: Heretter ser du bare den vertikale stripa jeg har nederst på ryggen Happy hunting Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå