Gå til innhold

D2OL; bekjemp SARS med DIN PC!


Anbefalte innlegg

Hvis man kopierer resultQueue.dat som inneholder pakker over på en annen maskin, så vil Charles Beckius oppdage det. Bare så ingen skal føle seg fristet til å gjøre det. :)

 

Bra GolfBag, da var du også klar for jula. :thumbs:

 

Edit: Nå ligger vi plutselig bak TA, så da får jeg sende over noen pakker.

Endret av Junta
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lurer du på noe iverrofs? Bare spør, det er det som har gjort denne tråden så lang...

 

Lurer du på hvordan du får tak i d2ol? www.d2ol.com <--- download

Lurer du på hvordan du registrerer deg? www.d2ol.com <--- trykk teams, register, når du er registrert (med e-posten du brukte til klienten) kan du velge lag, da skal du velge TEAM NORWAY (norge)....

Lurer du på hvor du kan se en mer utfyldende statistikk? TRYKK HER

 

Lurer du på noe annet er det bare å spørre. Skulle du bare skrive at det var en lang tråd tror jeg at det er flere enn deg som har merket det... Det vil si at vi holder god gang og at du ved å bli medlem også kan bli med i denne morsomme diskusjonen...

Lenke til kommentar
Da var jeg med på laget. Så får vi se hvor mye pcen får kave seg gjennom. Men finnes det ikke noen headless klient ?

Velkommen på laget Egil.B. :thumbup:

Mener du med headless klient, at den skal kjøre som en usynlig bakgrunnstjeneste? I så fall kan du velge å kjøre "File Based Controller". Forklaring står i readmefilen til klienten. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...