Gå til innhold

D2OL; bekjemp SARS med DIN PC!


Anbefalte innlegg

Forstår at <iframe> kan misbrukes til å redirekte folk inn på reklame osv. Vår bruk av <iframe> dreide seg jo bare om å hente inn 4 korte linjer med tekst. Så vidt jeg forstår så blir dette gjort lokalt i browseren til dem som ser på siden og på den måten så er det ikke noe ekstrabelastning på forumserveren. Kan være jeg misforstår? Hadde vært greit med en forklaring.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dersom HTML-koden ikke er 100% korrekt, kan en iframe ødelegge skikkelig for forumet. Videre er det lett å misbruke iframe til litt av hvert, derfor har vi valgt å "forby" det. I dette tilfellet var det uskyldig nok, men vi ønsker ikke å komme i en situasjon der vi mottar "jammen, XXXX og YYYY får jo lov!".

 

Signaturen er kun ment for ren tekst (evt. en link eller to), ikke for HTML e.l.

 

Retningslinjene er under revisjon nå, og vi har blandt annet blitt enige om at siggen ikke skal være mer enn 4 linjer. Vi kommer tilbake til dette når vi er ferdige med revisjonen.

 

Beklager at jeg ikke skrev et mer utfyllende innlegg med forklaring - jeg var litt stressa, så det gikk litt for fort. Håper dette oppklarte saken bedre.

 

PS: Dersom dere skulle være uenige i dette, er vi åpne for en diskusjon - men ta den under "tilbakemeldinger", så får vi samlet alt på ett sted. :)

 

Hævv a nais ivning! :xmas:

Lenke til kommentar

Har selvsagt ingen problemer med å akseptere deres besluning. Setter pris på at vi får lov til å ha denne threaden hos dere. Den er jo kanskje litt "off topic". Det kommer kanskje fram litt nytting informasjon av og til, og så er det jo for en god sak (forhåpentligvis), men mest av alt så er det moro :)

 

God kveld, i like måte :)

Lenke til kommentar

*Takker* Ikke dårlig din heller, jeg hadde kanskje tenkt til å smelle opp en sånn jeg også, men har så svake resultater (til nå) at det "tør" jeg ikke. Har bare holdt på i 4 dager, pc'en står ikke på 24/7 og har en relativt svak prosessor (xp1700+).

 

Jeg har 141 kandidater til nå og pc'en min brukes sjelden til noe særlig krevende derfor går D2OL ganske konstant. (må kanskje ta en pause en liten stund fordi jeg har ett spill jeg skal beta-teste, men er nok på'n igjen når jeg er ferdig med det)

Lenke til kommentar
node.prp og resultqueue.dat <- usikker på om det er .dat men det er i alle fall resultqueue.ettelerannet.

 

node.prp er den viktigste

Nei, IKKE kopier resultQueue.dat. Det blir nemlig juks hvis du har noen ferdigtygde kandidater i den. Det er nok å kopiere node.prp :)

 

 

 

GolfBag, du må ha juleavatar. Julegolfbag.gif:thumbup:

Lenke til kommentar

Takk!

 

Edit: ser at du har fjernet den hvite bakgrunnen også, det hadde jeg tenkt på å gjøre selv... Egentlig er jeg på utkikk etter en avatar med hjul og greier, slik at det blir mer en typisk GolfBag. Navnet stammer forresten i fra når jeg var lei av å kalle meg for gitarkasse...

Endret av GolfBag
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...