Gå til innhold

D2OL; bekjemp SARS med DIN PC!


Anbefalte innlegg

ok.. Er ganske ny på D2OL, men lurer på om det finnes en klient tilsvarende Easy SETI CLI ?

I SETI hvertfall fikk man bedre ytelse med denne..

Fikk ikke til det med ramdisk helt heller..

Henta ramdisk driver fra ramdisk.tk.

SimpleDriveBackup påstår at jeg ikke har ramdisk installert. Ja, den er på B: og er på 160MB. Noen som har opplevd samme tingen ?

Endret av |_Cisco_|
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ok.. Er ganske ny på D2OL, men lurer på om det finnes en klient tilsvarende Easy SETI CLI ?

I SETI hvertfall fikk man bedre ytelse med denne..

Fikk ikke til det med ramdisk helt heller..

Henta ramdisk driver fra ramdisk.tk.

SimpleDriveBackup påstår at jeg ikke har ramdisk installert. Ja, den er på B: og er på 160MB. Noen som har opplevd samme tingen ?

Det er kun en "standardklient" og en skjermsparerklient, som er tilpasset Linux osv. For å få best ytelse bør man slå av animasjon i klienten. Hvilket OS kjører du på? (Det kan se ut som du har Linux) :)

Lenke til kommentar
Hvis noen klarer det vil jeg ha digitalt bilde her på forumet der dere viser dere selv og elkjøp pc'en som kjører d2ol. (må være slik at vi ser at det er i en butikk, få med mange pc'er) Hvis noen klarer dette tar jeg selvfølgelig utfordringen og skal prøve på dette selv... men jeg tviler så sterkt at nå gidder jeg ikke... Gi meg inspirasjon!

Var ikke så alvorlig ment da :)

Var bare et tankeeksperiment. Tenk deg alle maskinene som står der til ingen nytte og bare idler. :thumbdown: De fleste butikkene har vel nettverk så de kan vise kundene ditt og datt.

Lenke til kommentar

bare en liten off topic her.

Kan de som har feil link til avatarer og annet fikse de?

 

får mange feilmeldinger osv når jeg skal lese denne linken og er litt irriterende i lengden, eller er det bare meg?

 

Meldinga jeg får:

 

Could not connect to remote server

 

http://tn-d2ol-stats.homeip.net/image?loca...r|Einervoll.png

Endret av Stonescream
Lenke til kommentar

hva menes med noder? er det nettverksmaskiner som en setter opp under seg eller?

 

og hvordan konfigurerer en dette opp, for kan kanskje få med ett par stk til her på lokalnettet.

 

og muligens tatt opp før, men får tilstadighet opp

DockWin.exe has encontered a problem and needs to close.. bla bla bla

 

hvordan fikser jeg denne?

Lenke til kommentar

En node er en pc. Du har ett nodenummer på klienten du installerer. Du kan ha flere pc'er på ett nodenummer hvis du kopierer inn din node.prp file på den nye installasjonen.

 

dockin.exe er temmelig vesentlig å ha oppe, hva sier feilmeldingen ?

 

edit: ops, litt treg posting.

Endret av tigerdip
Lenke til kommentar
Er det noen som hvet hvordan man kan få sjekket plassen i laget nå som statistikk serveren er borte?

Her er de offisielle stat sidene.

Gå hit for å se statsen til Team Norway. Her vil du finne din plassering i laget.

Og tilslutt, her finner du plasseringen din innad i prosjektet. (Tar litt tid å laste opp siden, mange medlemmer)

Endret av Tarmslyng
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...