Gå til innhold

D2OL; bekjemp SARS med DIN PC!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan kobler man opp sanne stack, uten hardisk og skjermkort?

 

Han på linken brukte ramdisc, hvordan instalerer man det?

Man kan feks boote fra nettverket (veit ikke så mye om det. anyone?).

Ved bruk av HK uten skjermkort så må man justere BIOS til å ikke stoppe POST'en ved feil antar jeg.

Ramdisk er et program som oppretter en partisjon i minnet på maskinen slik at systemet tror den har en disk til. Det var stor ståhei rundt dette med ramdisk tidligere i denne tråden :) Søk i forumet

Lenke til kommentar
Kampen om 3. plassen siden din er vannvittig bra shauge!

 

snart må vi vel lage kampen om 2. plassen?

Er vel kanskje på tide med dette nå??? :p

TFY påstår at de skal bruke flere ressurser på d2ol så fort seti slutter. Hvis de ikke bare prøver å skremme oss betyr det at vi risikere å måtte slite hardt for å beholde 3. plassen :ermm:

Lenke til kommentar
Ellers skal jeg se om jeg ikke kan få skrevet en oppdatering av peer-to-peer guiden og få med D2OL. Da havner den på forsiden, og med riktig timing vil det nok skaffe noen nye brukere.

Hvorfor ikke bare skrive en artikkel om D2OL, med tittelen "Bekjemp dødelige sykdommer med din PC" el.

Det er jo en SETI-guide på HW.no, hvorfor ikke en D2OL-guide?

Lenke til kommentar
Kampen om 3. plassen siden din er vannvittig bra shauge!

 

snart må vi vel lage kampen om 2. plassen?

Er vel kanskje på tide med dette nå??? :p

TFY påstår at de skal bruke flere ressurser på d2ol så fort seti slutter. Hvis de ikke bare prøver å skremme oss betyr det at vi risikere å måtte slite hardt for å beholde 3. plassen  :ermm:

 

Med andre ord må alle følge mitt eksempel å kjøpe seg en ekstra datamaskin i julepresang. Jeg unnder dere det alle sammen :thumbs:

 

Jeg gleder meg til jul... :fun:

Endret av Øyst
Lenke til kommentar
Kampen om 3. plassen siden din er vannvittig bra shauge!

 

snart må vi vel lage kampen om 2. plassen?

Er vel kanskje på tide med dette nå??? :p

TFY påstår at de skal bruke flere ressurser på d2ol så fort seti slutter. Hvis de ikke bare prøver å skremme oss betyr det at vi risikere å måtte slite hardt for å beholde 3. plassen :ermm:

Vi har svært mange inaktive medlemmer,hadde sikkert produsert det dobbelte hvis alle hadde vært aktiv.Minst.

Koster jo ingenting å starte D2OL når man forlater pc`n..tar max 2 sekunder.

Hvis vi skal ta 2.plassen innen rimelig tid trenger vi flere aktive,ikke nødvendigvis flere medlemmer. Selvfølgelig er det greit med nye medlemmer,men svært mange blir inaktive etter en uke. :thumbdown:

Lenke til kommentar
Kampen om 3. plassen siden din er vannvittig bra shauge!

 

snart må vi vel lage kampen om 2. plassen?

Er vel kanskje på tide med dette nå??? :p

TFY påstår at de skal bruke flere ressurser på d2ol så fort seti slutter. Hvis de ikke bare prøver å skremme oss betyr det at vi risikere å måtte slite hardt for å beholde 3. plassen :ermm:

Er vel en stund til seti slutter. Er jo også spennende å se hvor mange som blir med seti videre når de begynner med BOINC systemet sitt. Har inntrykk at det er mye prestisje i å gjøre det bra i seti så det er vel mange som fortsetter. De skal jo også begynne å søke etter ALF på den sørlige delen av himmelen + Astro Pulse. Kan jo være spennende :D

Lenke til kommentar
Vi har svært mange inaktive medlemmer,hadde sikkert produsert det dobbelte hvis alle hadde vært aktiv.Minst.

Koster jo ingenting å starte D2OL når man forlater pc`n..tar max 2 sekunder.

Hvis vi skal ta 2.plassen innen rimelig tid trenger vi flere aktive,ikke nødvendigvis flere medlemmer. Selvfølgelig er det greit med nye medlemmer,men svært mange blir inaktive etter en uke. :thumbdown:

Så sant, så sant... :cry:

Lenke til kommentar

Koster jo ingenting å starte D2OL når man forlater pc`n..tar max 2 sekunder.

Hvis vi skal ta 2.plassen innen rimelig tid trenger vi flere aktive,ikke nødvendigvis 

Kan man ikke sette slik at D2OL programmet starter å kjøre når skjermspareren går på? Mener jeg leste noe slikt på D2OL siden... *Leter*

 

EDIT: fant det

 

(Testa Fronter litt jeg, har det via skolen)

Endret av NorthWave
Lenke til kommentar

Man kan feks boote fra nettverket (veit ikke så mye om det. anyone?).

Ved bruk av HK uten skjermkort så må man justere BIOS til å ikke stoppe POST'en ved feil antar jeg.

Ramdisk er et program som oppretter en partisjon i minnet på maskinen slik at systemet tror den har en disk til. Det var stor ståhei rundt dette med ramdisk tidligere i denne tråden  Søk i forumet

 

Men hvordan kan jeg instalere ram disc (hvet hva det er ) uten hdd og operativ system?

Lenke til kommentar
[quote name='Tarmslyng' date='02/12/2003 : 20:56'] [quote name='Øyst' date='02/12/2003 : 20:47']Med andre ord må alle følge mitt eksempel å kjøpe seg en ekstra datamaskin i julepresang. Jeg unnder dere det alle sammen :thumbs:

Jeg gleder meg til jul...  :fun:[/quote]
Blir vel en på meg også,trenger flere noder :green: [/quote]
Hmm. Jeg får visst en hard pakke som liker D²OL til jul jeg også. :green:

Ars har 6762 :wow: medlemmer på SETI-laget sitt, som også er verdens beste. Hvis TFY får med seg en del av disse når SETI 1 er ferdig, så får vi store problemer med å forsvare tredjeplassen. Vi får håpe de velger BOINC, men mange snakker om at det vil bli en flopp. Det blir spennende å se hva som skjer. :blink:

Det var flott at vi klarte tredjeplassen i dag da, men vi får fortsatt stå på . [img]http://home.online.no/~msulfors/Smilies/cheer_icoon.gif[/img]
Lenke til kommentar
Men hvordan kan jeg instalere ram disc (hvet hva det er ) uten hdd og operativ system?

Du kan putte den på en floppy. Et operativsystem du ha uansett.

Jeg vet man får plass til en Linux distro (modifisert) på en floppy disk.

Det er vel det mange som har en stack bruker.

Tviler på at man får plass til win 2K/XP på én floppy :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...