Apathy Skrevet 28. november 2003 Rapporter Del Skrevet 28. november 2003 Kanskje litt teit å skrive dette siden eg ikkje er med på Team Norge/D2OL (har mer enn nok med SETI og UD) men men; "just my 2 cents. Ta det som det er; et innspill, ikke nødhvendighvis kritikk. ..... forstå hvorfor Team Norway plutselig har økt produksjonen med 5-10-15% (vanskelig å si hvor mye) selv om man justere for flere medlemmer og maskiner. Så tror det bar er et tidsspørsmål før de finner ut hva som ligger bak. Leste den posten som en "sachsy" skrev på det andre overklokkingsforumet.. Må jo innrømme at dersom man ser litt stort på det så har han jo et poeng... Asså det er _fett_ å knuse de andre på statsen, men i en større sammenheng hva er egentlig viktigst? Stats eller prosjektet og forskningen på sykdommene? Så hvorfor ikke ta en "full disclosure" på AFN på D2OL forumet? Mange som ville blitt glade og imponert over at det er mulig å crunche mer uten å bruke mer penger. Dersom man har fullgt med på f.eks Anandtech eller Ars Technica formet er det jo klart at de har sine hemmeligheter de også som de delvis har gått ut med. Så selv om de andre lagene får vite om AFN, noen vet muligens om det allerede, så kan TN snappe opp noen tips fra de andre leirene Min personlige mening er at det er greit nok å sitte med en slik "hemmelighet" i en viss tid (noen uker?), for å klatre litt på listene og få litt fordeler, men at man etter hvert bør dele sine oppdagelser med andre. Enig i at det kanskje kan være ett poeng i det. Men ang hvorfor team Norge "plutselig" har økt "produksjonen" -> noen andre enn jeg som ikke har kunnet kjøre D2OL den siste mnd men som nå har fått opp maskinene igjen? Legg merke til at Ocshoot_NilsG har stått stille en stund nå. Regner med det er flere enn meg som ikke har mulighet til å ha D2OL kjørende til enhver tid. Har f.eks lagt merke til at det får diverse spill til å lagge noe seriøst. Så... det at Team Norge ikke har dønn lik "produksjon" virker litt fjernt å henge seg opp i... Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 28. november 2003 Rapporter Del Skrevet 28. november 2003 Maskoten var kul og gjorde mine forventninger til skamme. Men det korset på hjelmen hans ser ut som et svenskeflagg, kan kanskje endre litt på fargenyansene. Litt mer kobberfarget så blir det bra. Setter pris på at det ikke ble noe norsk flagg. Kjempebra Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 29. november 2003 Rapporter Del Skrevet 29. november 2003 Synes at det var merkelig at vampyrtennene vendte oppover, det så jo mer mongo enn fryktinngydende ut... Lenke til kommentar
Jattajatta Skrevet 29. november 2003 Rapporter Del Skrevet 29. november 2003 Legg merke til at Ocshoot_NilsG har stått stille en stund nå. Regner med det er flere enn meg som ikke har mulighet til å ha D2OL kjørende til enhver tid. Har f.eks lagt merke til at det får diverse spill til å lagge noe seriøst. Så... det at Team Norge ikke har dønn lik "produksjon" virker litt fjernt å henge seg opp i... Ordet "plutselig" var det vel jeg som brukte, det var vel litt feil å ikke helt det han sa. Tror han sa "in the last week they have increased their production quite a bit" eller noe sånt. Så plutselig var det vel ikke. Så beklager en liten oversettelsesfeil der. Og vet ikkje hvor nøye de hadde studert statistikken, de viste at TN hadde fått en del nye medlemmer de siste to ukene men sikkert ikkje hvor mange. Og det var ikkje noe de hengte seg veldig opp i og det var på ingen måte snakk om at de trodde dere cheatet eller noe sånt; de var bare nysgjerrige på hvordan dere greide å crunche så mange units. Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 29. november 2003 Rapporter Del Skrevet 29. november 2003 Er det slik at vi andre også kan bruke den viking-avataren? Og... bare glem det jeg sa om vampyrtennene. Den så jo skikkelig koselig ut. Ser litt likheter med den feite vikingen jeg viste deg, og det er jo bra. Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 29. november 2003 Rapporter Del Skrevet 29. november 2003 (endret) Ang Viking avataren, ja jeg syns også den ser svensk ut. Dessuten hva med å erstatte øks og sverd med sprøyter el.l ? btw. endelig fått satt opp en PC til som kjører D2OL 24/7 Ramdisk trikset gidder jeg ikke bry meg med (gidder ikke betale for å crunshe pakkene _litt_ fortere). Endret 29. november 2003 av AveMORphine Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 29. november 2003 Rapporter Del Skrevet 29. november 2003 God ide det der AveMORphine... hva med en skikkelig stooor sprøyte? Lenke til kommentar
atrax Skrevet 29. november 2003 Rapporter Del Skrevet 29. november 2003 Eh...han skal jo ikke se ut som en sprøytenarkoman heller da.. Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 29. november 2003 Rapporter Del Skrevet 29. november 2003 Ramdisk trikset gidder jeg ikke bry meg med (gidder ikke betale for å crunshe pakkene _litt_ fortere). Du trenger IKKE betale. På http://www.ramdisk.tk/ finner du gratis versjon. Last også ned SimpleDriveBackup (står beskrevet et stykke ned på siden) for å ta automatisk backup/restore av ramdisken. Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 29. november 2003 Rapporter Del Skrevet 29. november 2003 Takker for linken, da gjenstår det å se om det har noe særlig for seg Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 29. november 2003 Rapporter Del Skrevet 29. november 2003 Eh...han skal jo ikke se ut som en sprøytenarkoman heller da.. Hmmm, hva med å forandre håret litt (ustelt tufsete uteliggerhår....) og gi ham sprøytemerker på armene Men seriøst hva skal han med øks og sverd? Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 29. november 2003 Rapporter Del Skrevet 29. november 2003 Hva med et sideportrett der vikingen har ei slegge og skal knuse et virus, det kunne ha vært kult... vi driver tross alt med knusing, av både tall og all motstand. Btw. hvordan ser et virus ut? Lenke til kommentar
atrax Skrevet 29. november 2003 Rapporter Del Skrevet 29. november 2003 Vindusknusing i sin mildeste form er hærverk, og jeg syns ikke det har noenting med maskoten vår å gjøre! Da bør vikingen vår heller være i ferd med å knuse en pakke med et utseende som gjør at utlendinger også forstår hva som skal knuses.. (altså pakker fra d2ol). Lenke til kommentar
LtWolf Skrevet 29. november 2003 Rapporter Del Skrevet 29. november 2003 Btw. hvordan ser et virus ut? 100111010011110100100010000111 Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 29. november 2003 Rapporter Del Skrevet 29. november 2003 Haha atrax og LtWolf, endelig litt humor her i denne tråden.. Lenke til kommentar
robgar Skrevet 29. november 2003 Rapporter Del Skrevet 29. november 2003 I gamledager erobret de norske vikingene store deler av verden. Vi er på godt vei til å erobrer førsteplassen i d2ol, Sverdet og øksen symboliserer at vi kjemper oss frem, for å vinne!! kjempe fin logo junta!! Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 29. november 2003 Rapporter Del Skrevet 29. november 2003 I gamledager erobret de norske vikingene store deler av verden.Vi er på godt vei til å erobrer førsteplassen i d2ol, Sverdet og øksen symboliserer at vi kjemper oss frem, for å vinne!! kjempe fin logo junta!! Fin logo ja Meeeeen, å kjempe med øks og sverd for å ta knekken på Virus er _litt_ upraktisk (med mindre en har planer om å drepe alle syke :yikes: ). "Humor" hva er det Lenke til kommentar
Junta Skrevet 30. november 2003 Rapporter Del Skrevet 30. november 2003 Hmmm, hva med å forandre håret litt (ustelt tufsete uteliggerhår....) og gi ham sprøytemerker på armene? Takker for innspillene om maskotten folkens. Da er det klart at vi går for Jarle som maskot. Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 30. november 2003 Rapporter Del Skrevet 30. november 2003 Morsomt Junta... morsomt... Jeg hører på http://politi.oslocity.org nå... det er skikkelig spennende. Jeg kan ikke røpe hva det er siden det ikke er lov... Dere får sikkert høre om det i nyhetene i morgen... Lenke til kommentar
atrax Skrevet 30. november 2003 Rapporter Del Skrevet 30. november 2003 Det er lovlig å ha politiradio, så jeg tviler på at det er ulovlig å si hva som sies der... Det er bare irc-kanalen som heter #radio_illegal, det er liksom litt tøffere enn #radio_legal... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå