Gå til innhold

D2OL; bekjemp SARS med DIN PC!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det skal bli spennende å se om Ars Technica har spart opp mange kandidater. De har hatt lav produksjon i det siste. De sier at de kjører hardt på SETI... Vel, vi får se de neste dagene :)

Nei, jeg tar ikke det de sier helt for god fisk jeg heller. Nicholas sier nå at han vil fortsette på TFY også. Vi får bare følge med å se hva som skjer. Jeg tørr i hvert fall ikke å lage en post med "Jippi, vi er på tredjeplass" på D²OL forumet, så fort tredjeplassen er nådd. TFY kan ha noen overraskelser på lur. Bare se på hva "MereMortal" leverte i dag. :scared:

 

Den nye avataren min er hode på maskotten vår. Jeg håper at logoen kommer på mail i morgen, så da er siden vår rett rundt hjørnet. :)

Lenke til kommentar

Kanskje litt teit å skrive dette siden eg ikkje er med på Team Norge/D2OL (har mer enn nok med SETI og UD) men men; "just my 2 cents.

Ta det som det er; et innspill, ikke nødhvendighvis kritikk.

 

Snakket med en kompis som eg kjenner via nettet som er med på et ikke ukjent lag i D2OL... De skjønner at det er noe spesiellt med AFN men har ikkje helt forstått det, iafall ikkje på hans lag, delvis pga; sitat:"their cryptic language".

 

De har drevet å sammenlignet medlemsendringer og vekst i produksjon de siste ukene for å forstå hvorfor Team Norway plutselig har økt produksjonen med 5-10-15% (vanskelig å si hvor mye) selv om man justere for flere medlemmer og maskiner.

 

Så tror det bar er et tidsspørsmål før de finner ut hva som ligger bak.

 

Leste den posten som en "sachsy" skrev på det andre overklokkingsforumet..

Må jo innrømme at dersom man ser litt stort på det så har han jo et poeng...

 

Asså det er _fett_ å knuse de andre på statsen, men i en større sammenheng hva er egentlig viktigst? Stats eller prosjektet og forskningen på sykdommene?

 

 

Så hvorfor ikke ta en "full disclosure" på AFN på D2OL forumet?

Mange som ville blitt glade og imponert over at det er mulig å crunche mer uten å bruke mer penger.

Dersom man har fullgt med på f.eks Anandtech eller Ars Technica formet er det jo klart at de har sine hemmeligheter de også som de delvis har gått ut med.

Så selv om de andre lagene får vite om AFN, noen vet muligens om det allerede, så kan TN snappe opp noen tips fra de andre leirene

 

Min personlige mening er at det er greit nok å sitte med en slik "hemmelighet" i en viss tid (noen uker?), for å klatre litt på listene og få litt fordeler, men at man etter hvert bør dele sine oppdagelser med andre. :)

Endret av Jattajatta
Lenke til kommentar

...

Asså det er _fett_ å knuse de andre på statsen, men i en større sammenheng hva er egentlig viktigst? Stats eller prosjektet og forskningen på sykdommene?

...

Jeg støtter denne tanken. Hva med å lage en liten avsteming? Alle aktive deltagere sender PM til feks. Junta, shauge eller en annen guru, og hvis flertallet er for legger vi ut en liten "guide til beste for verden" .

Endret av dostojevski
Lenke til kommentar
Det er jo ikke så ille da. Jeg har startet en tråd på D²OL forumet hvor man kan dele tweaks og lignende med andre. Har ikke fått så mye respons da men. :)

Her er maskotten:

[img]http://home.online.no/~msulfors/artimages/Maskott.gif[/img]

Er den grei?

Jeg fikk logoen i dag også, men den hadde en skrivefeil. D² OL og ikke D²OL, men det lar seg jo ordne. På logoen står det "Team Norway" og "norsk D²OL lag" under. Si fra hvis dere er uenige med meg. :)
Lenke til kommentar
Jeg skal gjøre mitt ytterste i helgen.. Er hjemme alene, så nå skal alle maskinene kjøre d2ol hele helga.

 

Det er;

1 stk xp1800+ (min maskin som ikke kommer til å kjøre HELE helga)

1 stk xp2000+

1 stk xp2700+

 

Får se om det drar opp stat'en min.. Klatre noen plasser innad i laget affal.

 

Det er flott OgnOmm. Vi klarer vel tredjeplassen "All Time" denne helga, hvis ikke noe overraskende skjer. :thumbup:

Endret av Junta
Lenke til kommentar
....

 

Her er maskotten:

 

                          Maskott.gif

 

Er den grei?

 

....

Synes den ser litt svensk ut, litt for mye blått... Men ellers ser den fin ut.

Yepp en smule blå, ellers ser han helt vill ut. :thumbs:

Og ikke noe norsk flagg?? Trenger ikke være noe stort. :thumbup:

 

Og hvor er udyrene han skulle drepe. :lol:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...