GolfBag Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Les hele meldingen jeg sendte deg... det står jo der... Jeg har personlig mistet troen på AFN... du tjener vel i snitt bare 30 sekunder per kandidat uansett hvor stor/vanskelig den er... Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Mulig det har vært oppe før, men går det raskere (i xp) hvis tvinger klienten til å kjøre uten brukergrensesnitt? Har ikke tid til å eksperimentere akkurat nå... Noen andre tweaks som kan være verdt å prøve? Når det gjelder AFN, så tror jeg ikke gevinsten er spesielt stor. Kan vel forklare hvorfor også, men da røper jeg vel opplegget Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 cli fungerer vist ikke med 2.0 desverre. Det gikk endel raskere i ver 1.2 når en kjørte -cli kontra standard. Noen som kjører cli med 2.0 som kan fortelle hvordan det gjøres? Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 (endret) Siden gevinsten ikke er stor kan du vel røpe hvorfor... Noen som vet hvordan jeg kjører d2ol 2 i kommandolinje-modus? Edit: damn, du var for rask aveMORphine... Endret 26. november 2003 av GolfBag Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 De to duron1400 prosessorene som jeg moddet til MP2000+ får nå brynt seg 100% CPU på begge i d2ol. Det går så det griner! ALT FOR NORGE! DrErling Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 For å kjøre uten GUI: D2OL controller:file Se readme.txt for flere detaljer. Lenke til kommentar
Joddze Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Les hele meldingen jeg sendte deg... det står jo der... Jeg har personlig mistet troen på AFN... du tjener vel i snitt bare 30 sekunder per kandidat uansett hvor stor/vanskelig den er... Samme her..merket akkurat det samme Lenke til kommentar
robgar Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Ved en feil registrerte jeg en node på feil epost addresse. hvordan retter jeg opp det? Og en ting jeg har lurt på, om jeg sletter en node, (i teams på d2ol.com) mister jeg alle candsene da? Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Jeg _vet_ man kan kjøre controller:file, men lurte på om det var noen fordel ytelsesmessig? Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Ved en feil registrerte jeg en node på feil epost addresse. hvordan retter jeg opp det? Og en ting jeg har lurt på, om jeg sletter en node, (i teams på d2ol.com) mister jeg alle candsene da? Tungvint: Du kan registrere en ny bruker med den gale e-postadressen, for deretter å merge de to. Lett: Innstaller på nytt, men da mister du alle resulatene på den noden. Det går ikke an å slette noder som har levert candidates.. *teit* Lenke til kommentar
robgar Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Går det ikke an å kopiere resultqueue.dat filen og instalere på nytt? Lenke til kommentar
robgar Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Det funka, har nå ny node, med riktig addresse og resultatene er der Lenke til kommentar
robgar Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 team soft Medlemsliste 1 pers stvmcn kandidates 211029 nodes 73 er ikke det litt vell mye for et lag? Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Går det ikke an å kopiere resultqueue.dat filen og instalere på nytt? Tydeligvis Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Jeg har gitt opp å finne ET(seti@home), så jeg tenkte å bruke mine 900mhz athlon-power til å få slutt på SARS.Klarer vel ikke akkurat like mange som cands de andre her, men jeg satser på å finne den ene med en fungerende kur. Velkommen i klubben :-) Lenke til kommentar
L.. Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Jeg vedder min pc på at vi er på en 3 plass innen jul. Det er jo bare pitte litt som skiller oss fra 4 og 3 plass. Og det er litt gøyt å personlig være en av topp 100 som levere i per dag. Og jeg mener det burde bli en kamp sak for hw.no. og ocshoot.no Lenke til kommentar
GlobeLAN Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 OK, hva er dette "Alt for Norge"-sakene? vi sitter på 6 servere (Dual MP2400+ / 1024 RAM) som blir brukt som gameservere når det er LAN, ellers står de bare der... Og vi er jo ganske patriotiske her... Så pm me plz Lenke til kommentar
SvennR Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Arghhh.... TN_Flyndrefanten har tydeligvis spart opp en del cand sånn for å plage meg... Driver og veksler på 4 plassen hele tiden nå.... Håper han holder dette gående en stund.... Mange cand til Norge da.....! Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 (endret) Jeg _vet_ man kan kjøre controller:file, men lurte på om det var noen fordel ytelsesmessig? DU vet ja. Men slik jeg tolket spørsmålet til AveMORphine var det dette han lurte på. No big deal. Ang. ytelse er det ingen teoretisk grunn til at det skal være noen merkbar ytelsesforskjell mellom å kjøre med lukket GUI og med filmodus. Så lenge ikke grafikken vises brukes det vel heller ikke ressurser av betydning på dette, og motoren i aplikasjonen er den samme. Endret 27. november 2003 av dostojevski Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Kampen om 3. plassen siden din er vannvittig bra shauge! snart må vi vel lage kampen om 2. plassen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå