Sir. Roger Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Det er jo på god opptur for oss nå, men vi mangler fremdeles over halve mengden medlemmer når det gjelder aktivitet, nå må alle trykke på slik at vi kan dobble mengden leverte pakker, finnes det noen der ute som ikke er med ??? Lenke til kommentar
kommers Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Tok den jeg, dostojevski! (; En passordbeskyttet side med litt tekst er vel ikke for mye jobb. Men har ikke TA også nordmenn, som dermed vil forstå det? Eller begynner jeg bare å bli litt paranoid her... hehe. Lenke til kommentar
SvennR Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Joddze og KnightFal har fått PM om AFN, dermed slipper dere andre. (Virker som om jeg har blitt den nye selvutnevnte PM-slaven...) Uansett, håper snart at vi vil begynne å se effekten av det. Jeg ser at Pilgrim har en enorm produksjon om dagen. Har du kastet deg på AFN-bølgen, eller har du fortsatt det til gode? Har ikke begynt med dette helt enda.... Men, får se om jeg får fikset det i løpet av uka.... Ser jeg kommer til å ta 5 plassen i dag, og i morgen er jeg på topp 100 lista... Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Jeg vil også gjerne vite hva Alt for Norge er... :-) Lenke til kommentar
Junta Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 (endret) Vi kan gjøre det slik: Alle som lurer på hva "Alt for Norge" er, sender meg en forespørsel på PM. Da vil de få info. samt vite hvor man får tak i godsakene. NB! Gjelder kun medlemmer av laget. :-) Afseth har fått PM Endret 24. november 2003 av Junta Lenke til kommentar
SvennR Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Ja, da var jeg endelig kommet meg opp på 4 plass, og blandt de 100 beste..... Lenke til kommentar
Øyst Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Gratulerer Pilgrim! Hey, her var det mange nye smilefjes. Får bruke et i anledningen: Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 *kremt* Da var en P4 [email protected] GHz Extreme Edition med på laget. Det er riktignok høyst midlertidig, men alle monner drar.. Lenke til kommentar
SvennR Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Kult.... Gi oss en tilbakemld på hvor mange units den klarer i døgnet da??? Lenke til kommentar
L.. Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Med alt for norge i drift og om pc'en ikke blir brukt til noe annet klarer jeg med en AMD xp2700 å knekke ca 100 stk i døgnet. :yikes: Lenke til kommentar
SvennR Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Jau.... De fleste maskinene mine presterer også dette da, sånn bortsett fra Xeon maskinene. Der er den ene på ca 200 i døgnet, og den andre er på 300+ i døgnet.. Disse 2 går 24/7 uten å bli brukt til noe annet. Men, var liksom litt int. i hvor stor forskjell det var med en P4 Extreme Edition. Burde være ganske bra.. Sånn siden en 1,6Ghz Opteron faktisk produserer ca. 100 i døgnet... Kan jo da forestille meg hva en FX51 kan fikse... P4 EE skal jo være på høyde med denne...? Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Jeg har midlertidig avinstallert "Alt for norge" nå... har planer om å installere en annen versjon for å se om det virker bedre. Jeg mistet nemlig alle dataene mine plutselig.... Vræææl. Hadde ca. 50 på upload som jeg hadde spart. Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Håper å få opp "Black Power" igjen snart. Da blir det andre boller. Nå er det bare 100 pr døgn (1 node). Stirrer for øyeblikket på en haug med (feil kuttete) fliser som skal bli gulv på kontoret. Det er ikke bare bare å bygge hus..... Har ikke plass til B.P. før gulvet er på plass Lenke til kommentar
Joddze Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Noen som vet hvordan Celeron yter i forhold til P4 i D2OL? Lenke til kommentar
Junta Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Noen som vet hvordan Celeron yter i forhold til P4 i D2OL? Det spørs hvilken Celeron og P4 du mener det Joddze. Jeg vet om en på laget som kjører D²OL med Celeron 2.6 GHz. Han får ca. 40 kandidater i døgnet. Selv får jeg ca. 110 i døgnet med min P4 2.4C @ 3.2. I tillegg er det mye annet som påvirker hastigheten. Optimalisering av klienten, OS osv. Jeg tror jeg har funnet noe nytt som kan påvirke hastigheten i riktig retning. I hvert fall hvis man kjører klienten på WinXP. Kommer tilbake med mer info. hvis det stemmer, og ikke bare var en tilfeldighet. GolfBag - Hvis du laster ned det fra den andre linken jeg sendte deg, så kan du trygt kjøre "AFN". Lykke til med gulvet AveMORphine. Husk hastverk er lastverk. Lenke til kommentar
robgar Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Afn virket men så plutselig ble den tom og jeg måtte reinstalere Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 likt med meg... jeg innstallerte nylig Afn fra en annen produsent... Lenke til kommentar
Øyst Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 (endret) Noen ganger lurer jeg på om vi egentlig tjener noe på at vi bruker AFN, det virker som om mange her har mistet en del kandidater og det går da tross alt ikke såå mye fortere Endret 26. november 2003 av Øyst Lenke til kommentar
impreza Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Jeg har gitt opp å finne ET(seti@home), så jeg tenkte å bruke mine 900mhz athlon-power til å få slutt på SARS. Klarer vel ikke akkurat like mange som cands de andre her, men jeg satser på å finne den ene med en fungerende kur. Lenke til kommentar
robgar Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Er det noen som har et backup program? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå