Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

D2OL; bekjemp SARS med DIN PC!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det dynamiske bildet er genial shauge. :woot:

Bare så synd det ikke går an å bruke den i siggen eller som avatar. :shrug:

Hilsen Tarmslyng

Irriterende at dette forumet ikke tillater/støtter dette :gretten: Kan selvsagt uploade bildene til en anned server (hvis det skulle hjelpe?), men det havner på TODO listen å eksperimentere mere med.

Lenke til kommentar

Joddze og KnightFal har fått PM om AFN, dermed slipper dere andre. (Virker som om jeg har blitt den nye selvutnevnte PM-slaven...)

Uansett, håper snart at vi vil begynne å se effekten av det. Jeg ser at Pilgrim har en enorm produksjon om dagen. Har du kastet deg på AFN-bølgen, eller har du fortsatt det til gode?

Lenke til kommentar

Har innstallert d2ol på en dual 2,4 ettellerannet. her får jeg jo bare 50%, greit nok at jeg må ta en ny installasjon og kjøre en til for å ta i bruk den andre prosessoren også. Men synes det er merkelig at den kun har levert 12 kandidater på noen uker nå.

Dette skal være en maskin som står på 24/7 og jeg er rimelig sikker på at programmet kjører og er online.

Lenke til kommentar

Kommers til unnsetning, nok en gang; de to siste har blitt opplyst om AFN.

Jeg skjønner at noen går lei av disse "x har fått PM"-meldingene, men dermed vet man at det er blitt gjort. Blir jo litt kjipt dersom ~150 medlemmer skal få info via PM (etter først å spørre her), men foreløpig er det ikke særlig mange alternativer skal man holde ting litt hysj-hysj. Hvis noen hadde hatt tid og ork, hadde det jo vært praktisk med en egen webside for TN-medlemmer, med login, der sensitiv info kunne vært distribuert, evt felles diskusjonstråd for hw- og ocshoot-medlemmer. Men det er jo bare en vag drøm, foreløpig...

En litt enklere løsning kunne vært bare en mailingliste.

Uansett, vi trenger public diskusjon som denne også, for å verve medlemmer.

Lenke til kommentar

Er det ikke mulig å lage en eller annen side hvor AFN forklares med passord BARE normenn greier å forstå ? Ala "Sang som handler om dagen derpå, sunget av gruppa som på dialekt de snakker i midtnorge heter noe som ligner litt på tidligere Østtyskland." Noen her som ikke forsto hva jeg mener? :)

En slik side kan jo også brukes til andre nyheter vi ønsker å holde interne. Passordspørsmålet kan jo byttes feks. en gang i uka.

Endret av dostojevski
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...