Gå til innhold

D2OL; bekjemp SARS med DIN PC!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tigerdip... du er allerede passert

Nyt det mens du kan, om en ukes tid har jeg ferie. Da skal Alt for norge (AFN) testes ut og maskinen klokkes opp og settes tilbake i 24/7 drift (må ha stille netter nå, har eksamen). I tillegg skal jeg teste ut hva 2 gamle vrak klarer å prestere med AFN :mrgreen:

Lenke til kommentar
Det dynamiske bildet er genial shauge. :woot:

Bare så synd det ikke går an å bruke den i siggen eller som avatar. :shrug:

Hilsen Tarmslyng

Irriterende at dette forumet ikke tillater/støtter dette :gretten: Kan selvsagt uploade bildene til en anned server (hvis det skulle hjelpe?), men det havner på TODO listen å eksperimentere mere med.

Lenke til kommentar

Joddze og KnightFal har fått PM om AFN, dermed slipper dere andre. (Virker som om jeg har blitt den nye selvutnevnte PM-slaven...)

Uansett, håper snart at vi vil begynne å se effekten av det. Jeg ser at Pilgrim har en enorm produksjon om dagen. Har du kastet deg på AFN-bølgen, eller har du fortsatt det til gode?

Lenke til kommentar

Har innstallert d2ol på en dual 2,4 ettellerannet. her får jeg jo bare 50%, greit nok at jeg må ta en ny installasjon og kjøre en til for å ta i bruk den andre prosessoren også. Men synes det er merkelig at den kun har levert 12 kandidater på noen uker nå.

Dette skal være en maskin som står på 24/7 og jeg er rimelig sikker på at programmet kjører og er online.

Lenke til kommentar

Kommers til unnsetning, nok en gang; de to siste har blitt opplyst om AFN.

Jeg skjønner at noen går lei av disse "x har fått PM"-meldingene, men dermed vet man at det er blitt gjort. Blir jo litt kjipt dersom ~150 medlemmer skal få info via PM (etter først å spørre her), men foreløpig er det ikke særlig mange alternativer skal man holde ting litt hysj-hysj. Hvis noen hadde hatt tid og ork, hadde det jo vært praktisk med en egen webside for TN-medlemmer, med login, der sensitiv info kunne vært distribuert, evt felles diskusjonstråd for hw- og ocshoot-medlemmer. Men det er jo bare en vag drøm, foreløpig...

En litt enklere løsning kunne vært bare en mailingliste.

Uansett, vi trenger public diskusjon som denne også, for å verve medlemmer.

Lenke til kommentar

Er det ikke mulig å lage en eller annen side hvor AFN forklares med passord BARE normenn greier å forstå ? Ala "Sang som handler om dagen derpå, sunget av gruppa som på dialekt de snakker i midtnorge heter noe som ligner litt på tidligere Østtyskland." Noen her som ikke forsto hva jeg mener? :)

En slik side kan jo også brukes til andre nyheter vi ønsker å holde interne. Passordspørsmålet kan jo byttes feks. en gang i uka.

Endret av dostojevski
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...