GolfBag Skrevet 23. november 2003 Rapporter Del Skrevet 23. november 2003 Velkommen! .... 4-5 maskiner (jøss) Slike vil vi ha flere av! Lenke til kommentar
Tarmslyng Skrevet 23. november 2003 Rapporter Del Skrevet 23. november 2003 He He! Har fått opp en node til. XP2800 *grin* Lenke til kommentar
kommers Skrevet 23. november 2003 Rapporter Del Skrevet 23. november 2003 (endret) Har sendt PM til Sir.Roger om "Alt For Norge". Edit: hoho, vi jafser oss innpå TFY. Forspranget er nå på < 60k. Endret 23. november 2003 av kommers Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 23. november 2003 Rapporter Del Skrevet 23. november 2003 Tipper at Blackshark (fra d2ol-forumet på d2ol.com) kommer til å bli litt lei seg. Lenke til kommentar
L.. Skrevet 23. november 2003 Rapporter Del Skrevet 23. november 2003 "Alt for Norge" funker som f.. her. *grin* Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 23. november 2003 Rapporter Del Skrevet 23. november 2003 Hva er alt for norge saken? pm anyone? Lenke til kommentar
Fury Skrevet 23. november 2003 Rapporter Del Skrevet 23. november 2003 Ja, hva er "alt for norge"? PS: Skal legge til enda en maskin (XP 1800), ikke mye å snakke om, men alt hjelper! Lenke til kommentar
kommers Skrevet 23. november 2003 Rapporter Del Skrevet 23. november 2003 Serqevx og Fury har fått PM. XP1800 gjør da en del. Selv sitter jeg bare med en enkel Duron 1.3GHz. Blir vel ny maskin til våren en gang... Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 23. november 2003 Rapporter Del Skrevet 23. november 2003 Tigerdip... du er allerede passert Nyt det mens du kan, om en ukes tid har jeg ferie. Da skal Alt for norge (AFN) testes ut og maskinen klokkes opp og settes tilbake i 24/7 drift (må ha stille netter nå, har eksamen). I tillegg skal jeg teste ut hva 2 gamle vrak klarer å prestere med AFN Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 23. november 2003 Rapporter Del Skrevet 23. november 2003 Vræææl! Hyyyyl! du ødelegger moroa! Lenke til kommentar
Tarmslyng Skrevet 23. november 2003 Rapporter Del Skrevet 23. november 2003 Det dynamiske bildet er genial shauge. Bare så synd det ikke går an å bruke den i siggen eller som avatar. Hilsen Tarmslyng Lenke til kommentar
Joddze Skrevet 23. november 2003 Rapporter Del Skrevet 23. november 2003 Noen som kunne sendt en "Alt for Norge" PM til meg og? Lurer fælt på hva det er *weee* Er oppe på 143.plass på Team Norway nå Lenke til kommentar
KnightFal Skrevet 23. november 2003 Rapporter Del Skrevet 23. november 2003 Noen som kan sende meg en PM med info om Alt for Norge....? Takker. Now on 3# spot on Team Norway!!! Lenke til kommentar
shauge Skrevet 23. november 2003 Rapporter Del Skrevet 23. november 2003 Det dynamiske bildet er genial shauge. Bare så synd det ikke går an å bruke den i siggen eller som avatar. Hilsen Tarmslyng Irriterende at dette forumet ikke tillater/støtter dette :gretten: Kan selvsagt uploade bildene til en anned server (hvis det skulle hjelpe?), men det havner på TODO listen å eksperimentere mere med. Lenke til kommentar
kommers Skrevet 23. november 2003 Rapporter Del Skrevet 23. november 2003 Joddze og KnightFal har fått PM om AFN, dermed slipper dere andre. (Virker som om jeg har blitt den nye selvutnevnte PM-slaven...) Uansett, håper snart at vi vil begynne å se effekten av det. Jeg ser at Pilgrim har en enorm produksjon om dagen. Har du kastet deg på AFN-bølgen, eller har du fortsatt det til gode? Lenke til kommentar
er@ser Skrevet 23. november 2003 Rapporter Del Skrevet 23. november 2003 (endret) Hva er "Alt for Norge" ? edit: Jeg er eraser i D2OL sammenheng hvis noen lurte. Endret 23. november 2003 av er@ser Lenke til kommentar
Endre Skrevet 23. november 2003 Rapporter Del Skrevet 23. november 2003 Ja, hva er Alt for Norge? Lenke til kommentar
er@ser Skrevet 23. november 2003 Rapporter Del Skrevet 23. november 2003 Har innstallert d2ol på en dual 2,4 ettellerannet. her får jeg jo bare 50%, greit nok at jeg må ta en ny installasjon og kjøre en til for å ta i bruk den andre prosessoren også. Men synes det er merkelig at den kun har levert 12 kandidater på noen uker nå. Dette skal være en maskin som står på 24/7 og jeg er rimelig sikker på at programmet kjører og er online. Lenke til kommentar
kommers Skrevet 24. november 2003 Rapporter Del Skrevet 24. november 2003 Kommers til unnsetning, nok en gang; de to siste har blitt opplyst om AFN. Jeg skjønner at noen går lei av disse "x har fått PM"-meldingene, men dermed vet man at det er blitt gjort. Blir jo litt kjipt dersom ~150 medlemmer skal få info via PM (etter først å spørre her), men foreløpig er det ikke særlig mange alternativer skal man holde ting litt hysj-hysj. Hvis noen hadde hatt tid og ork, hadde det jo vært praktisk med en egen webside for TN-medlemmer, med login, der sensitiv info kunne vært distribuert, evt felles diskusjonstråd for hw- og ocshoot-medlemmer. Men det er jo bare en vag drøm, foreløpig... En litt enklere løsning kunne vært bare en mailingliste. Uansett, vi trenger public diskusjon som denne også, for å verve medlemmer. Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 24. november 2003 Rapporter Del Skrevet 24. november 2003 (endret) Er det ikke mulig å lage en eller annen side hvor AFN forklares med passord BARE normenn greier å forstå ? Ala "Sang som handler om dagen derpå, sunget av gruppa som på dialekt de snakker i midtnorge heter noe som ligner litt på tidligere Østtyskland." Noen her som ikke forsto hva jeg mener? En slik side kan jo også brukes til andre nyheter vi ønsker å holde interne. Passordspørsmålet kan jo byttes feks. en gang i uka. Endret 24. november 2003 av dostojevski Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå