SvennR Skrevet 22. november 2003 Rapporter Del Skrevet 22. november 2003 Helt enig at det er litt surt.Det er nesten utrolig at vi er på topp ennå da. Det skulle gått ann å ha det slik at bare de aktive vises og resten blir samlet i en haug. Slik at statestikken vil se bedre ut ol. Og slik som jeg som har 4-5 noder som ikke lever lenger. Litt misvisende å tro jeg har så mange pc'er og lager så lite pr stk. :grine: Dette er vel ihvertfall noe shauge kan klare å mekke til på hjemmesiden vår???? Shauge? Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 22. november 2003 Rapporter Del Skrevet 22. november 2003 Helt enig at det er litt surt.Det er nesten utrolig at vi er på topp ennå da. Det skulle gått ann å ha det slik at bare de aktive vises og resten blir samlet i en haug. Slik at statestikken vil se bedre ut ol. Og slik som jeg som har 4-5 noder som ikke lever lenger. Litt misvisende å tro jeg har så mange pc'er og lager så lite pr stk. :grine: Skjønner veldig godt hva du mener! Virker jo som jeg sitter på 8 stk vic20 med den hastigheten.... *grin* Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 22. november 2003 Rapporter Del Skrevet 22. november 2003 Jeg har egentlig bare en klokket xp 2500+ som leverer ca. 120 kandidater i døgnet. Det ser ut som om jeg har 5 maskiner... Lenke til kommentar
shauge Skrevet 22. november 2003 Rapporter Del Skrevet 22. november 2003 Det er dessverre for tiden ingen måte å linke noder til medlemmer annet enn et tall som viser hvor mange noder et medlem har registrert. Det er kanskje like greit at jeg bare fjerner dette tallet fra listen? Lenke til kommentar
shauge Skrevet 22. november 2003 Rapporter Del Skrevet 22. november 2003 Helt enig at det er litt surt.Det er nesten utrolig at vi er på topp ennå da. Det skulle gått ann å ha det slik at bare de aktive vises og resten blir samlet i en haug. Slik at statestikken vil se bedre ut ol. Og slik som jeg som har 4-5 noder som ikke lever lenger. Litt misvisende å tro jeg har så mange pc'er og lager så lite pr stk. :grine: Dette er vel ihvertfall noe shauge kan klare å mekke til på hjemmesiden vår???? Shauge? Jeg har tenkt å lage "den" slik at det skal gå ann å velge om en vil vise inaktive eller ei, men ikke forvent at dette blir gjort med det første. Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 22. november 2003 Rapporter Del Skrevet 22. november 2003 Er dette for å redde verden for sykdommer eller for å få høyere rating Begge deler Lenke til kommentar
Junta Skrevet 22. november 2003 Rapporter Del Skrevet 22. november 2003 (endret) Er det noen på laget som er med på SETI, eller kanskje kjenner noen som er med på norske lag? Nå har vi en gyllen mulighet til å skaffe nye medlemmer. Nå som SETI går mot slutten. :-) Endret 22. november 2003 av Junta Lenke til kommentar
Joddze Skrevet 22. november 2003 Rapporter Del Skrevet 22. november 2003 Hadde 200 results å uploade,men fikk bare 190 av dem... Hvorfor skjer det? Lenke til kommentar
L.. Skrevet 22. november 2003 Rapporter Del Skrevet 22. november 2003 (endret) Atrax hvor er du henn??? "Sukk" Du som gav meg en slik sterk konkuranse. Kunne huske en tid der vi byttet plass en gang i timen. Men nå slakker du litt for mye av syns jeg. Ligger du og ruger på noen go tall. Endret 23. november 2003 av L.. Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 22. november 2003 Rapporter Del Skrevet 22. november 2003 Joddze: de kommer inn til slutt, jeg merker ofte at det tar en stund før jeg kan se akkurat hvor mange jeg har produsert i dag osv... Bruk dspy (søk på google), det kan gi deg en bedre oversikt. Lenke til kommentar
Joddze Skrevet 23. november 2003 Rapporter Del Skrevet 23. november 2003 Har DSPY,og har dobbeltsjekket,fikk bare 190 results uploadet. Men det gjør egentlig ikke noe,synes bare det virket litt rart. Lenke til kommentar
atrax Skrevet 23. november 2003 Rapporter Del Skrevet 23. november 2003 Atrax hvor er du henn??? "Sukk" Du som gav meg en slik sterk konkuranse. Kunne huske en tid der vi byttet plass en gang i timen. Men nå slakker du litt for mye av syns jeg. Ligger du og ruger på noen go tall. Argh! Jeg kommer, jeg kommer, kjære L! Skal bare modde en liten gitar-forsterker til å bli den nye snasne lan-pcen min, så har jeg enda en P4 1.8@?? oppe og går...men kjenner jeg deg rett, så har du rekruttert enda flere venne-pcer siden sist, så jeg tviler egentlig på om jeg klarer å ta deg igjen :| Dette er hva jeg har nå: 1x P4 [email protected] (vannkjøling) 1x Athlon K7 500@650Mhz 1x xp2000+ Hva slags hw holder deg i teten da? Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 23. november 2003 Rapporter Del Skrevet 23. november 2003 "Alt for norge" hjelper noe helt utrolig.. Nå kommer jeg og tar deg Mendrakil! Tigerdip... du er allerede passert Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 23. november 2003 Rapporter Del Skrevet 23. november 2003 Hva er Alt for Norge? (hvis det skal være hemmelighetskremmeri, så send meg en PM, noen... ) *skjelver i mine bukser, GolfBag* Lenke til kommentar
JonV Skrevet 23. november 2003 Rapporter Del Skrevet 23. november 2003 Har vært stille her med D2OL crunching, men er nu tilbake. Kan se ut til at maskina klarer ca 100 pakker om dagen og den går 24/7 Lenke til kommentar
Øyst Skrevet 23. november 2003 Rapporter Del Skrevet 23. november 2003 Kan noen opplyste sende meg en PM om "Alt for Norge"? Jeg vil jo gjerne bidra så mye som mulig... Lenke til kommentar
Junta Skrevet 23. november 2003 Rapporter Del Skrevet 23. november 2003 Øyst og Medrakil har fått PM om "Alt for Norge" :-) Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 23. november 2003 Rapporter Del Skrevet 23. november 2003 (endret) Fra meg også... for leenge siden.. OWN3D Edit: nå begynner jeg virkelig å vente på sidene her... har du holdt på med de i det siste, kan du vise oss maskoten? Endret 23. november 2003 av GolfBag Lenke til kommentar
Sir. Roger Skrevet 23. november 2003 Rapporter Del Skrevet 23. november 2003 Kanskje jeg og kan få en melding på dette med "alt for noreg" om det kan hjelpe noen ? Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 23. november 2003 Rapporter Del Skrevet 23. november 2003 Jeg blei med på detta jeg =) fått opp 4-5 maskiner nå... 3 stk xp2500 og en p4 2ghz tror jeg...=) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå