Gå til innhold

D2OL; bekjemp SARS med DIN PC!

Anbefalte innlegg

Jeg holder nå på å installere "alt for Norge" (Du kan finne ut hva det er på forumet til en viss norsk overklokkingsside. Av sikkerhetrisikoer (DPCogTA) tørr vi ikke å røpe dette her.)

Må jeg installere alt på ny og legge over resultqueue og node.prp eller kan jeg legge over hele programmet?

Du kan flytte mappen til "Alt for Norge", og bare lage en ny snarvei. Det funker fint det. NB: Pass på auto save hvert kvarter og ved reboot. Jo mindre størrelse på "Alt for Norge", jo bedre. :-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hahaha.... Da er jeg trygg en stund til da.... :)

Leit det... Gikk vi glipp av mange candidates....!

Lite ønske om stats siden vår.. Jeg ser at dersom jeg klikker på mitt navn vil jeg få opp eb mer detaljert graf som viser min statistikk de seneste dagene.

Jeg ønsker meg da også en slik sak som viser statistikk på hver enkelt node.? Er dette noe som er mulig å få ordnet, eller blir belastningen på web serveren for stor?

Bra forslag. Har tenkt å lage grafikk for nodene også, men det kan ta noe tid.

Dumt vi mistet den dual Xeonen...

Lenke til kommentar

Nicholas (kb9skw) som er teamsjef på TFY sier han vil forlate laget i slutten av november. :wow: Da er laget ferdig med "kraftangrepet" som de har nå. Han er skuffet over den manglende laginnsatsen til de andre, både på D²OL forumet og i selve D²OL. Han sier videre at han vil gå over til TA. :wow:

Hvis alt dette virkelig stemmer, så blir det ikke rart igjen av TFY. Nicholas står jo for 50-70% av innsatsen til laget. Vi får se hva som skjer i slutten av november, og om han tar med seg ca. 200 000 pakker.

Lenke til kommentar

Skal ha D2OL på 133MHz`n :lol:

Men,var stress å sette å sette opp ADSL i Win95,kan jeg bare lage en ny "node" på denne pc`n,laste ned oppgaver,brenne dir`en ut på cd og kopiere over til Win95 maskinen eller? også tilbake igjen når resultatene skal uploades?

Lenke til kommentar
Skal ha D2OL på 133MHz`n :lol:

Men,var stress å sette å sette opp ADSL i Win95,kan jeg bare lage en ny "node" på denne pc`n,laste ned oppgaver,brenne dir`en ut på cd og kopiere over til Win95 maskinen eller? også tilbake igjen når resultatene skal uploades?

Ja, det går fint. Denne linken inneholder en oppskrift fra Daniel Yu om hvordan det skal gjøres. Han jobber der.

Lenke til kommentar
Nicholas (kb9skw) som er teamsjef på TFY sier han vil forlate laget i slutten av november. :wow: Da er laget ferdig med "kraftangrepet" som de har nå. Han er skuffet over den manglende laginnsatsen til de andre, både på D²OL forumet og i selve D²OL. Han sier videre at han vil gå over til TA. :wow:

Hvis alt dette virkelig stemmer, så blir det ikke rart igjen av TFY. Nicholas står jo for 50-70% av innsatsen til laget. Vi får se hva som skjer i slutten av november, og om han tar med seg ca. 200 000 pakker.

Det sammenfaller litt med tidspunktet når vi tar laget hans igjen... Han er nok litt skremt :-)

Vi får gjøre som du sier, vente og se hva som skjer.

Lenke til kommentar

Jeg var innom på Ocshoot i dag for å se hva som skjer der borte. Siden det er så mange som har droppet ut der. Da mener jeg av de som ligger på toppen.

Der la jeg merke til:

nuovo

Postet 09.11.2003 01:16                     

Var bestemt på å bli med nå men med instillinger som L.. har så vil jeg ikke.

Få ocshoot teamet på beina igjen grumpy.gif

Fire maskiner klar til innsats men pokker om jeg blander krefter med YummYgan thumbsdown.gif

Er de kanskje litt hårsår??? :shrug::roll:

Er det noen som sittet inne med inside info??

Jeg kan aldri sagt noe negativt om ocshoot da?? Er da mange knasse folk jeg liker der borte også.

Da vi slo oss sammen for å knekke tall var jeg lettet. Vi har greid det dansken ikke har klart. Det å sammarbeide på et område og la andre områder være for sin del.

Hva Ocshoot og HW\overklokking har hatt i mot hverandre før vet jeg ikke.

Men jeg har aldri kastet en stein mot Ocshoot's leir.

Er forresten innom Ocshoots side ofte. ;)

Er ikke lett å vite når mann tråkker på feil fot av og til. :shrug:

Kan noen si hvor jeg gikk feil, slik at jeg kan komme på spor igjen??? :yes:

Lenke til kommentar

Jeg har aldri sagt noe negativt om ocshoot da?? Er da mange knasse folk jeg liker der borte også.

Hvis du leste videre L.. , så var det flere på OcShoot som lurte på hva han mente. Han fikk ikke akkurat gehør for den kritikken, så han var nok alene om den saken. Videre har han jo ikke besvart spørsmålene om hva det gjaldt, så det er ikke noe å bry seg om. Han er jo ikke med på laget heller.

Jeg synes vi har et godt samarbeid med de på OcShoot om å gjøre det bra i D²OL. Det er jeg sikker på at de synes også. Vi har på den måten blitt et av de beste lagene helt i toppen. Her om dagen kom t.o.m. sjefen sjøl med "Alt for Norge" tipset. Kjør på og Happy Crunching L.. :-)

Lenke til kommentar

Ble selv glad da ocshoot og hw slo seg i sammen for å danne en gruppe. Hadde selv en liten disputt da jeg skiftet gruppe fra hw til ocshoot og ble litt irritert.

Uansett så synes jeg det fungerer bedre nå enn noengang.

Kan heller ikke fatte hva du L.. har sagt for noe negativt om ocshoot. Mener jeg har fått med meg alle postene her og kan ikke huske at du har sagt noe upassende.

Lenke til kommentar

Ser at det er grovt regnet 100+ inaktive medlemmer hos Team Norway, dvs medlemmer som ikke har levert kandidater på over 1 mnd. Det virker som om det er mange som er interessert i å delta, laster ned D2OL, installerer det, sender inn noen kandidater, men etter en kort periode går de lei og avinstallerer / ikke reinstallerer etter formatering o.l. Dette er et gjengangerproblem hos de fleste lag.

Er det ingen mulighet til å appellere til disse om å fortsette med D2OL? Surt at e-postadressene til hver bruker er skjult. Det burde for eksempel ha vært mulig for han som eier laget å se e-postadresser til medlemmene sine (men det hjelper lite når han som stiftet laget selv er inaktiv som i vårt tilfelle).

Det er surt å miste en såpass stor ressurs. ~100+ er jo en del maskiner.

Lenke til kommentar

Helt enig at det er litt surt.

Det er nesten utrolig at vi er på topp ennå da.

Det skulle gått ann å ha det slik at bare de aktive vises og resten blir samlet i en haug. Slik at statestikken vil se bedre ut ol.

Og slik som jeg som har 4-5 noder som ikke lever lenger. Litt misvisende å tro jeg har så mange pc'er og lager så lite pr stk. :grine:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...