trn100 Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Nerder?? Hmmm.... Omtrent som de stupide såkalte fotballeksperter som fremdeles, som EKSPERTER, får den ene spaltemeteren etter den andre for å drømme Norge til EM??? ;-) Norge har ingenting i fotball-EM å gjøre... Og etter min mening er den type nerder langt værre... :-) Håper Norge taper noe jævlig i morgen... Spania kan tross alt spille fotball og har noe i EM å gjøre.... ;-) Lenke til kommentar
kazoo Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 (endret) Er det noen som har sendt til ITAvisen? : Sitat fra itavisen: (Project Dolphin) Takk til vår norske fantomtaster OndReke, som tipset oss om denne siden. Har du noe IT-relatert dilldall på lager? Send en mail til [email protected]. Endret 18. november 2003 av kazoo Lenke til kommentar
Ferrari250gto Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Hadde sikkert ikke blitt kalt nerder da nei Synes jeg ser det for meg: Midt i avisen,svæært bilde av en kis med masse grandis og cola og en pc som sitter å preiker om Mhz og Ghz og hele pakken *grin* Men dette finnes jo allerede :-) http://www.bt.no/lokalt/byen/article108439 Lenke til kommentar
mars001 Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Hadde sikkert ikke blitt kalt nerder da nei Synes jeg ser det for meg: Midt i avisen,svæært bilde av en kis med masse grandis og cola og en pc som sitter å preiker om Mhz og Ghz og hele pakken *grin* Men dette finnes jo allerede :-) http://www.bt.no/lokalt/byen/article108439 Veldig som han siklet da, er jo helt vått på musematta : Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 I'm inn! bare en XP1800 da men.... Med min XP1800 har jeg, på kun få uker, klatret opp til 58. plass. Så en XP1800 duger så absolutt den :-) Lenke til kommentar
JonV Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 (endret) Har igjen starta og tygge litt pakker. Men har det noe å si at jeg har fått nytt node NR ? Hmm den nye Noden min tygger Processed: 11 Processed: 220 Avg Dock Time: 0 ms Avg Dock Time: 0 ms Endret 18. november 2003 av win_xp Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 I'm inn! bare en XP1800 da men.... Med min XP1800 har jeg, på kun få uker, klatret opp til 58. plass. Så en XP1800 duger så absolutt den :-) Yeah! Lenke til kommentar
Neptyr Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Noen andre som og har bete seg fast i det faktum at d2ol SUGER så evig hardt til å utnytte dual prossesor og HT ? Den dual Xeon saken min kjører bare på 30% load sånn ca, jevnt utover cpuene.. DET SUGER! Den maskinen skal kunne blåse 3-4ganger så mange pakker om d2ol bare kunne utnytta dual og HT arkitektur :/ *litt frustrert* En 2.52ghz P4 knuser faktisk flere pakker (((( Lenke til kommentar
SvennR Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Har også opplevd dette, men kjører derfor 4stk klienter på samme maskin. Oppnår da 100% på begge cpu. Dersom du ikke vil ha 4stk nodenr kopierer du bare node.prp og resultqueue.dat fra eks" C:\program filer\d2ol\res\" over i tilsvarende mappe på neste installasjon. Da skal det funke veldig fint. Min Dual Xeon 2,4@400bus kjører inn ca. 200pakker i døgnet... vet ikke riktig hva min Dual Xeon 3,06@533bus klarer enda, men regner med det er litt mer... Lenke til kommentar
Neptyr Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 aah du kan kjøre flere klienter ? bare installere i forskjellige dir's ? Lenke til kommentar
Neptyr Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 da var det done, nå begynner endelig cpu grafen å gå der jeg vil I TAKET! Lenke til kommentar
Joddze Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Noen som gidder å informere ItAvisen om D2OL og spørre om de kan skrive en artikkel om det? Lenke til kommentar
Sir. Roger Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Kom igjen alle som en, nå må vi ta ett kjempedøgn med oppgaveløsing, alle som en må kline til med maskinene sine ett lite døgn, for det må da være mange som ikke er med her.... Lenke til kommentar
Staal3 Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Kom igjen alle som en, nå må vi ta ett kjempedøgn med oppgaveløsing, alle som en må kline til med maskinene sine ett lite døgn, for det må da være mange som ikke er med her.... Har 2 maskiner som går 24/7 minus noen timer på den ene. Klarer ikke mere en det jeg har levert i døgnet siden sist fredag. Regner med holde på slik i vert fall frem til og med søndag. Blir nok roligere senere men den ene som står på hele tiden leverer ca 50 stk i døgnet. Det hjelper nå litt. Blir ikke mye når de Pilgrim og gjengen setter i gang. Staale Lenke til kommentar
Sir. Roger Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 (endret) 50 stk er ikke dårlig, tenk om alle medlemmene hadde levert det.... 50x315 = 15750... jeg kjører 1.5 maskin selv jeg, men sliter med Pentiumen som rebooter seg selv om natten, så her må det innvesteres i ny stoooor vifte eller vannkjøling Endret 20. november 2003 av Sir. Roger Lenke til kommentar
Neptyr Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 :cry: :cry: :cry: de tok dual xeon'en å putta til noe fornuftig :/ må vel kansje heller installere en screensaver på "noen" få maskiner her på skolen ;P Lenke til kommentar
SvennR Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Hahaha.... Da er jeg trygg en stund til da.... Leit det... Gikk vi glipp av mange candidates....! Lite ønske om stats siden vår.. Jeg ser at dersom jeg klikker på mitt navn vil jeg få opp eb mer detaljert graf som viser min statistikk de seneste dagene. Jeg ønsker meg da også en slik sak som viser statistikk på hver enkelt node.? Er dette noe som er mulig å få ordnet, eller blir belastningen på web serveren for stor? Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Jeg holder nå på å installere "alt for Norge" (Du kan finne ut hva det er på forumet til en viss norsk overklokkingsside. Av sikkerhetrisikoer (DPCogTA) tørr vi ikke å røpe dette her.) Må jeg installere alt på ny og legge over resultqueue og node.prp eller kan jeg legge over hele programmet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå