Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

D2OL; bekjemp SARS med DIN PC!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og da var jeg (Tubamann) med på kampen.

xp2500 barton, skal OC til xp3200

Velkommen du også!

Liten tvil om at vi kan trenge noen slike maskiner :-)

TA (Team Anandtech) har som jeg har vært inne på før relativt store ressurser om alle deres medlemmer skulle velge å trå til. Dessuten har de jo et brukbart forsprang, og om vi skal skal ta dem trenger vi alt vi kan oppdrive...

I første omgang er TFY og en 3'dje plass et mer realistisk mål :-)

Endret av trn100
Lenke til kommentar
3.plassen er jo innenfor rekkevidde,men 2. og 1. er det verre med. 1.plass i år 2011 sånn ca :lol:

Vi har en flott tilvekst av nye medlemmer, mange av dem med kraftige maskiner også...

Den prognosen du viser til er basert på statistiske data uten mulighet til å fange opp det engasjementet vi her er vitne til...

Tipper 2009 jeg :-)

Lenke til kommentar
[quote name='GolfBag' date='18/11/2003 : 22:09'] Jeg har skrevet til norske nyhetsmedier om dette flere ganger, og selv ikke digi.no som skrev linken til tangeraas.com/sars gadd å nevne oss. Hvis vi nå får en side og blir litt mer presentable så skal jeg jammen gjøre et forsøk til... [/quote]
Har selv forsøkt dette til TV2 uten respons...

Synes på en måte det er litt beklagelig, da alle media slår det stort opp om en eller annen PC bruker gjør noe galt, men glatt neglisjerer at så mange gjør så mye bra...

Om noen her har kontakter innen media, det være seg lokalaviser eller hva som helst, så bruk dem gjerne, enten for å formidle selve målet og/eller konkurransen, hva enn man synes viktigst :-)

Synes vi burde ha fast spalte i sporten jeg Endret av trn100
Lenke til kommentar
Synes vi burde ha fast spalte i sporten jeg

Vi har jo motorsport, så hvorfor ikke datasport :mrgreen:

Nemlig :-)

Hadde sikkert ikke blitt kalt nerder da nei :lol:

Synes jeg ser det for meg: Midt i avisen,svæært bilde av en kis med masse grandis og cola og en pc som sitter å preiker om Mhz og Ghz og hele pakken *grin*

Lenke til kommentar

En datamaskin er en ovn:

(GolfBags evneveike forklaringsforsøk)

All energi som en datamaskin "bruker" blir til slutt sendt ut som varme i rommet. Dette gjør at rommet får mer energi, og temperaturen stiger.

Det er fysisk umulig at en ovn kan være mer effektiv enn en annen ovn, den kan bare bruke mer energi og dermed tilføre mer energi til rommet. Varmepumper er selvfølgelig noe annet.

Dermed kan vi si at en datamaskin i grunnen er en fryktelig dyr og bråkete ovn. Derfor må den jo også brukes litt :)

Datamaskiner er produserte for å brukes, og en prosessor vil ikke ta skade av bruk (så lenge den ikke blir for varm eller får for mye volt). Det kan derimot bevegelige deler, men med dagens livstidsgarantier på vifter (ja, faktisk har jeg det på min) og gode harddisk-teknologi bør dette gå greit. (En harddisk spinner ikke på full pupp når det ikke trengs...)

Konklusjonen: Du bør være med i D2ol-laget vårt. Du har nå blitt overbevist om at datamaskinen din gjør nytte for seg på flere måter når du lar den stå 24/7. En nyttig ovn, rett og slett.

Lenke til kommentar
Jeg har skrevet til norske nyhetsmedier om dette flere ganger, og selv ikke digi.no som skrev linken til tangeraas.com/sars gadd å nevne oss. Hvis vi nå får en side og blir litt mer presentable så skal jeg jammen gjøre et forsøk til...

Har selv forsøkt dette til TV2 uten respons...

Synes på en måte det er litt beklagelig, da alle media slår det stort opp om en eller annen PC bruker gjør noe galt, men glatt neglisjerer at så mange gjør så mye bra...

Om noen her har kontakter innen media, det være seg lokalaviser eller hva som helst, så bruk dem gjerne, enten for å formidle selve målet og/eller konkurransen, hva enn man synes viktigst :-)

Synes vi burde ha fast spalte i sporten jeg

ItAvisen må nå kunne skrive om det...de skriver jo om ALT,den minste filleting eller hva det nå skulle være.

ItAvisen har jo svæært mange lesere,så en artikkel der kunne sikkert doblet medlemsantallet.

Husker når det var Project Dolphin,etter at ItAvisen skrev om det,mangedoblet antall folk på det norske laget seg.

Mener å huske at Dutch Power Cows var i teten der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...