Gå til innhold

D2OL; bekjemp SARS med DIN PC!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jau, nå er 1.2 ute og programmet oppdaterer seg selv...

liker ikke helt at programmet laster ned og oppdaterer seg selv da, skulle vært en 1.1 -> 1.2 update pakke å fått lasta ned, har man fler noder må man jo laste ned samme oppdateringa flere ganger...

btw har jeg 97 cands ferdig, og 3 i kø....

men er det ikke mulig å få flere enn 100 cands i kø da, synes 100 er for lite med tanke på at pc'en klarer nesten 100 om dagen, og da må jeg jo online hver dag for å hente nye...

Lenke til kommentar

men er det ikke mulig å få flere enn 100 cands i kø da, synes 100 er for lite med tanke på at pc'en klarer nesten 100 om dagen, og da må jeg jo online hver dag for å hente nye...

Hmm trodde jeg hadde en rimelig rask pc men dette var kjapt.

hvilke specs er det du har?

Jeg kjører fortiden med XP3300+ hastighet og klarer vel en 50 for dagen.

Lenke til kommentar

Har funnet ut at noen cands tar myyye lengre tid enn andre, f.ex nr 71 jeg hadde i går, og 101 som står på nå, derfor fikk jeg kanskje en god del småe raske cands, som bruker kortere tid...

I gjennomsnitt tar hver candidat i underkant av 20 min, men denne som står på nå har allerede brukt 70 min, og er bare på conformer 6...

Det kan også ha noe med at denne er en "SARS Target III" mens i går var det vel bare for det meste "SARS Target IV"...

Hvis alle hadde tatt 20 minutter hadde det blitt 72 cands i døgnet...

Forøvrig har jeg en XP2600+ @ XP2600+, synes de 52 gradene den ligger på ved full load er litt mye, men skal øke farten litt for å se hvor langt jeg kommer uten å gå over 60 grader så snart jeg gidder...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...