Sir. Roger Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 (endret) Nå har jeg satt i sving en celeron 2.2GHz, i morgen setter jeg i sving 3GHz med pentium i tillegg, så da skal jeg vel dra meg oppover listene med tiden eller ? Endret 17. november 2003 av Sir. Roger Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Lar du de to gå 24/7 så går du fort oppover lagets liste :nice: Lenke til kommentar
Sir. Roger Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Pentiumen går 24/7 og den er bare min, men denne celeronen er det verre med siden det er en kvinnelig skikkelse som bruker også, men den den skal inn så ofte som mulig. Lenke til kommentar
Junta Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Har dere sett kraftkuene har gått som en rakett opp på over 9000 i dag? Det hadde ikke jeg ventet... Vi får tøffere konkuranse nå. Vi ligger ikke på topp på uke-statistikken og i dag ser vi ut til å ha blitt banket... :grine: Vi blir ikke banket Øyst, for nå er vi forbi dem. Vi er det beste laget denne søndagen også. *grin* Det ser ut som vi har fått flere nye medlemmer i kveld også. Velkommen skal dere være. :-) Lenke til kommentar
Sir. Roger Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Det er ene og alene konkuranse instinktet som driver meg fremover her, så alle MÅ melde seg på og kjøre fletta av alle andre, vi må vise at vi er best også her.... Kom igjen Jenter og Gutter (legg merke til damene er nevnt først) Lenke til kommentar
SvennR Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Digger forresten den nye statistikk saken på hjemmesida vår... Flott jobbet.. Lenke til kommentar
bonito Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Har joinet, min XP3000 går kontinuerlig! Øystein Lenke til kommentar
mars001 Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Har også joinet, bare en amd1400 men Lenke til kommentar
Neptyr Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Joiner inn med en Dual Xeon 2.4ghz med HT og 1.5gb ram og en pIII 900 ;P Lenke til kommentar
SvennR Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Kult å se det kommer flere kaftmaskiner her........ Med den medlemsøkningen vi har hatt de siste dagene ser jeg veldig optimistisk på saken. Tror ikke vi skal ha noen nevneverdige problemer med å komme oss opp på 3 plass innen kort tid... Lenke til kommentar
Neptyr Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 (endret) tror jeg skal få lurt inn en til, men den kommer bare til å gå nå å da, men 24/7 i ferien edit: en ting til, hva er hjemme sia til detta ? den urlen på team norway sia funker ikke, ser flere steder i tråden at det er nevnt, no ny url til denne ? Endret 17. november 2003 av Neptyr Lenke til kommentar
SvennR Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 http://home.broadpark.no/~shauge-2/ Her finner du hjemmesida våres.. Fanken.. Kanskje jeg burde begynne å bli redd for produksjonen av pakker nå da..... Lenke til kommentar
SvennR Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 http://home.broadpark.no/~shauge-2/ Her finner du hjemmesida våres.. Fanken.. Kanskje jeg burde begynne å bli redd for produksjonen av pakker nå da..... Tar meg vel kanskje igjen snart du da.... Dersom du har 2 slike maskiner liksom.... Har selv også en Dual Xeon 2.4... Samt diverse andre godsaker... Lenke til kommentar
SvennR Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 http://home.broadpark.no/~shauge-2/ Her finner du hjemmesida våres.. Fanken.. Kanskje jeg burde begynne å bli redd for produksjonen av pakker nå da..... Tar meg vel kanskje igjen snart du da.... Dersom du har 2 slike maskiner liksom.... Har selv også en Dual Xeon 2.4... Samt diverse andre godsaker... Lenke til kommentar
Neptyr Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 litt mye posting der jahm, eller hva Pilgrim ;P Anyways.. vi sitter her på kontoret og vurderer om vi skal installere det på skolens samtlige 500maskiner ;D bare for at de skal få noe å gjøre når det ikke skjer noe Lenke til kommentar
Neptyr Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 (endret) PLYSTRE HØYEST og se skamfullt ned i bakken.. ........ (ris på egen bak 2k) Endret 17. november 2003 av Neptyr Lenke til kommentar
Staal3 Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Pilgrim kjører så mye at han føler vel at det passer med mange inlegg også. Har 3 PC som kjører. Den på jobben er så dårlig at den bare kan brukes når jeg er hjemme. Det er 1 maskin som går 24/7 er en 1,2 GHz AMD. Som jeg har hjemme som server. Den 3 er en AMD XP 2500. Den står ikke så ofte på. Men kjører litt ektra nå, vil prøve å komme blant de 50 på Team Norway. Det kommer seg sakte men sikkert oppover. Skulle gjerne hatt amskinparken som Pilgrim rår over. Men det hjelper nå litt med det lille jeg kan levere også. Stå på alle nye medlemmer også. Ståle (Staale) Lenke til kommentar
mars001 Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 CPU'en blir alftor varm (75), er det noen instillinger jeg kan gjøre ? Har dårlig kjøling :grine: Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 klokke ned? goop? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå