tigerdip Skrevet 9. november 2003 Rapporter Del Skrevet 9. november 2003 vikingmaskott til websiden vår ... eller en elg ? viking er litt drita_på_mallorca, er det ikke ? Lenke til kommentar
Corn Skrevet 9. november 2003 Rapporter Del Skrevet 9. november 2003 Corn, Ocshoot_Killawarra, OcShoot_GasMan og resten av laget, TAKK for en super dag i D²OL. *grin* Vi har dagen i dag ja! Vi skal på pallen snart Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 9. november 2003 Rapporter Del Skrevet 9. november 2003 Det blåser på toppene ass.. jeg som hadde håpa å innta topp20 en gang.. Må ut og rekruttere flere pc'er andre steder jeg - hjemme har jeg bare en 2100+ til disposisjon... Lenke til kommentar
L.. Skrevet 9. november 2003 Rapporter Del Skrevet 9. november 2003 vikingmaskott til websiden vår ... eller en elg ? viking er litt drita_på_mallorca, er det ikke ? Elg??? Hva er tøft med en elg??? Kunne tenkt meg en viking på fluesopp. Gal i blikket og en sleten øks. Og det norske flaggets farge på hjelmen. Som skal til å hugge ned sars, malarie ol virus. Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 9. november 2003 Rapporter Del Skrevet 9. november 2003 Kunne tenkt meg en viking på fluesopp. Gal i blikket og en sleten øks. Og det norske flaggets farge på hjelmen. Som skal til å hugge ned sars, malarie ol virus. Glimrende forslag Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 9. november 2003 Rapporter Del Skrevet 9. november 2003 Elg??? Hva er tøft med en elg??? Kunne tenkt meg en viking på fluesopp. Gal i blikket og en sleten øks. Og det norske flaggets farge på hjelmen. Som skal til å hugge ned sars, malarie ol virus. Har du sett kua til DPC ? Derfor jeg tenkte på en elg (evt. elg på fluesopp *grin* ) Hvis vi absolutt skal bruke en viking ville jeg satt pris på om vi i det minste kunne få en uten noe norsk flagg. Vi skal ha en logo, ikke en suvenir å selge til fete cruiseturister :-p Lenke til kommentar
Junta Skrevet 9. november 2003 Rapporter Del Skrevet 9. november 2003 vikingmaskott til websiden vår ... eller en elg ? viking er litt drita_på_mallorca, er det ikke ? Elg??? Hva er tøft med en elg??? Kunne tenkt meg en viking på fluesopp. Gal i blikket og en sleten øks. Og det norske flaggets farge på hjelmen. Som skal til å hugge ned sars, malarie ol virus. Vi må ikke skremme de andre lagene da. Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 10. november 2003 Rapporter Del Skrevet 10. november 2003 Jeg vet ikke helt hvor dere holder til i landet, men jeg bor litt for nære karl johans gate og forbinder derfor, natulig nok, INGENTING positivt med flaggprydede vikinger. Stikkord: turister og cupfinale/landskamp. Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 10. november 2003 Rapporter Del Skrevet 10. november 2003 En feit søt dverge-viking som stormer frem med ei øks, det er det jeg kaller maskot!! Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 10. november 2003 Rapporter Del Skrevet 10. november 2003 En feit søt dverge-viking som stormer frem med ei øks, det er det jeg kaller maskot!! Vi er da vel for søren ikke feite, og ikke dverger heller. Definitivt ikke søte ivertfall (slemme gutter og jenter er ikke søte). Og at vi stormer fram med en øks? Vi vil da vel ikke forbindes med Greven (Varg Vikernes) heller? :-) Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 10. november 2003 Rapporter Del Skrevet 10. november 2003 Skal vi ha bilde av en brille-nerd da? Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 10. november 2003 Rapporter Del Skrevet 10. november 2003 lol, nei - gå for viking eller elg. Lenke til kommentar
L.. Skrevet 10. november 2003 Rapporter Del Skrevet 10. november 2003 (endret) [Edit] Her er litt insprasjons kilde. Endret 11. november 2003 av L.. Lenke til kommentar
shauge Skrevet 11. november 2003 Rapporter Del Skrevet 11. november 2003 Jeg synes en viking logo er en god ide. En elg forbindes kanskje med Norge i mellom-europa, men det nok er flere elger i USA/Canada. Ellers så får vi gratulere TeamAnandtech med et nytt medlem som brakte med seg ca. 50000 poeng. Det vil nok utsette overtakelsen noen uker ekstra Vi har fått flere nye medlemmer vi også. Velkomne skal de være :-) Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 11. november 2003 Rapporter Del Skrevet 11. november 2003 L....... what? Ta ferdige bilder med copyright? Det kalles å stjele! Nemlig. Lenke til kommentar
L.. Skrevet 11. november 2003 Rapporter Del Skrevet 11. november 2003 Øhhh det var ment som inspirasjon. Ikke at vi tar over. Jeg ser nå at teksten jeg skrev kom ikke med på et merkelig vis. Mener bare at en VIKING ser litt vel tøffere ut enn en elg. Som du finner stortsett bare på øst landet. Spør du meg da. Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 11. november 2003 Rapporter Del Skrevet 11. november 2003 (endret) Jeg synes en viking logo er en god ide. En elg forbindes kanskje med Norge i mellom-europa, men det nok er flere elger i USA/Canada. Joa, men så er vi ikke turistrådet heller da. Edit: Elg var bare et eksempel ikke egentlig noe alternativt forslag. Endret 11. november 2003 av tigerdip Lenke til kommentar
shauge Skrevet 11. november 2003 Rapporter Del Skrevet 11. november 2003 Jeg synes en viking logo er en god ide. En elg forbindes kanskje med Norge i mellom-europa, men det nok er flere elger i USA/Canada. Joa, men så er vi ikke turistrådet heller da. Edit: Elg var bare et eksempel ikke egentlig noe alternativt forslag. Er litt enig med deg, vi trenger ikke ha en typisk norsk logo. Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 11. november 2003 Rapporter Del Skrevet 11. november 2003 Hva annet har vi som kommer fra Norge? Ostehøvel, binders og søkemotoren Fast? Hva med Gro Harlem Brundtland i bunad? Jeg tror vi holder oss til den vikingen vi... Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 11. november 2003 Rapporter Del Skrevet 11. november 2003 Hva med mytologiske figurer ? Tor med hammern ? Loke ? *grin* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå