Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

D2OL; bekjemp SARS med DIN PC!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjempegodt tiltak dette. Som eg vart med på for lenge sidan men måtte avinnstaler fordi det tok opp all krafta til pc-en min.

Har litt problemer med at eposten min renner ned med all slags meil om medisiner og annan DRITT som eg ikkje vil ha. Det synst eg er veldig unødvendig i eit ellers så godt prosjekt.

Burde kanskje ikkje gitt dei eposten min. :love:

Lenke til kommentar

Yepp yepp Pilgrim. "sukk" Jeg får da i det minste beholde 14 plass.

Håper 13 plass smaker godt. ;)

Selv om 12 plass ikke er så mange timer unna heller. Så kan jeg få lucky 13. :lol:

Men den gode nyheter er at OcShoot gutta som ikke er i drift lenger faller ned på listen. :grin:

Ikke noe i mot OcShoot gutta. Men de uaktive er uaktive!!!

Tror jeg skal gå og vinne i lotto. Slik at jeg kan fylle opp stuen med de heftigste pc'ene på markede. *grin*

Lenke til kommentar

Bare en ide:

Hva med å få oss sponsorer? så kan de gi oss penger til å bygge en farm... F.eks. et tårn med billige desktop-kabinett som er like billige som å bare kjøpe strømforsyningen. (de trenger jo bare integrert eller billig skjermkort, 256 mb ram, veldig billig harddisk, linux .... dvs. at vi kan få samme ytelse som normale maskiner for en billigere penge, noen sa at dette hadde mest med farten på CPU, HK og RAM og gjøre, correct me if i'm wrong)

Jeg tror nok det hadde vært kult, men det byr på mange problem. Hvordan kan vi bli seriøse nok til å få sponsorer? Hvordan får vi sponsorer? Hvor skulle vi plassert denne farmen?

Som sagt var det bare en ide... og jeg tenkte at jeg skulle dele den med dere... Jeg tror at den er lite gjennomførbar, men folk gjør jo det merkeligste nowadays... Dessuten er det veldig populært for bedrifter å vise til at de støtter veldedige formål...

Lenke til kommentar
Bare en ide:

Hva med å få oss sponsorer? så kan de gi oss penger til å bygge en farm... F.eks. et tårn med billige desktop-kabinett som er like billige som å bare kjøpe strømforsyningen. (de trenger jo bare integrert eller billig skjermkort, 256 mb ram, veldig billig harddisk, linux .... dvs. at vi kan få samme ytelse som normale maskiner for en billigere penge, noen sa at dette hadde mest med farten på CPU, HK og RAM og gjøre, correct me if i'm wrong)

Strengt tatt trengs bare psu, cpu, ram, hk og nic til hver pc. De kan være klienter som ikke har harddisk, men booter fra en server via lan. Linux kan fint installeres over nettverk, og de trenger jo ikke ha skjermkort når man kun skal administrere dem remotely.

Hvis det da i det hele tatt går an å starte en pc uten skjermkort da, har aldri prøvd ;)

Lenke til kommentar
ER det noen som hvet om at det går å starte maskinen uten skjermkort?

Her er farm: http://ws9.jobnegotiator.com/

Hvis du ser på bildene i den linken så ser det ut til at skjermkort ikke er nødvendig. Det er riktignok en av disse farmeierne som presiserer at det går MYE strøm.

Det beste er vel å kjøpe hk med innebygd nettverkskort og billigst mulig cpu og ram. Så må det klokkes opp en del.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...