osse-mon waits for alice Skrevet 6. november 2003 Rapporter Del Skrevet 6. november 2003 Denne tråden er vel ikke heeeelt on-topic nå? Lenke til kommentar
L.. Skrevet 6. november 2003 Rapporter Del Skrevet 6. november 2003 Denne tråden er vel ikke heeeelt on-topic nå? Hva mener du??? Lenke til kommentar
Øyst Skrevet 6. november 2003 Rapporter Del Skrevet 6. november 2003 Denne tråden er vel ikke heeeelt on-topic nå? Hvorfor ikke? Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 6. november 2003 Rapporter Del Skrevet 6. november 2003 Jeg ser to automatiske muligheter: Enten må noen ha slått denne personen i hodet med noe hardt... Eller så har noen slått denne personen i hodet med noe skarpt.. Lenke til kommentar
insider Skrevet 6. november 2003 Rapporter Del Skrevet 6. november 2003 Jeg ser to automatiske muligheter:Enten må noen ha slått denne personen i hodet med noe hardt... Eller så har noen slått denne personen i hodet med noe skarpt.. hehe :nice: Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 6. november 2003 Rapporter Del Skrevet 6. november 2003 Kjempegodt tiltak dette. Som eg vart med på for lenge sidan men måtte avinnstaler fordi det tok opp all krafta til pc-en min. Har litt problemer med at eposten min renner ned med all slags meil om medisiner og annan DRITT som eg ikkje vil ha. Det synst eg er veldig unødvendig i eit ellers så godt prosjekt. Burde kanskje ikkje gitt dei eposten min. Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 6. november 2003 Rapporter Del Skrevet 6. november 2003 Gå inn på my homepage -> my profile og fjern haken ved "Send the TRI Newsletter (via e-mail) " og trykk på save. Da blir det nok mindre e-post på deg. :nice: Lenke til kommentar
SvennR Skrevet 7. november 2003 Rapporter Del Skrevet 7. november 2003 Er alle på ferie nå eller? Er liksom ingen som taster noe som helst her. Lenke til kommentar
SvennR Skrevet 7. november 2003 Rapporter Del Skrevet 7. november 2003 Ja, ja, Atrax.. Da var du passert av en fersking...!! Lenke til kommentar
atrax Skrevet 7. november 2003 Rapporter Del Skrevet 7. november 2003 Kan godt skrive litt bare for at du skal få noe å lese...men det teller vel som en såkalt tellepost, og jeg har lovet meg selv at jeg ikke skal bli en slik forum-misbruker Edit: en noob har passert meg! ...aargh... hehe Lenke til kommentar
L.. Skrevet 7. november 2003 Rapporter Del Skrevet 7. november 2003 Yepp yepp Pilgrim. "sukk" Jeg får da i det minste beholde 14 plass. Håper 13 plass smaker godt. Selv om 12 plass ikke er så mange timer unna heller. Så kan jeg få lucky 13. Men den gode nyheter er at OcShoot gutta som ikke er i drift lenger faller ned på listen. Ikke noe i mot OcShoot gutta. Men de uaktive er uaktive!!! Tror jeg skal gå og vinne i lotto. Slik at jeg kan fylle opp stuen med de heftigste pc'ene på markede. *grin* Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 8. november 2003 Rapporter Del Skrevet 8. november 2003 Da er Malaria'n ute, noen som har fått testet den ennå ? Kjapp/treg? Lenke til kommentar
atrax Skrevet 8. november 2003 Rapporter Del Skrevet 8. november 2003 Da er Malaria'n ute, noen som har fått testet den ennå ? Kjapp/treg? Holder på med malaria nå...min P4 @ 2.8GHz bruker ca 1:30 på hver conformer. Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 8. november 2003 Rapporter Del Skrevet 8. november 2003 Bare en ide: Hva med å få oss sponsorer? så kan de gi oss penger til å bygge en farm... F.eks. et tårn med billige desktop-kabinett som er like billige som å bare kjøpe strømforsyningen. (de trenger jo bare integrert eller billig skjermkort, 256 mb ram, veldig billig harddisk, linux .... dvs. at vi kan få samme ytelse som normale maskiner for en billigere penge, noen sa at dette hadde mest med farten på CPU, HK og RAM og gjøre, correct me if i'm wrong) Jeg tror nok det hadde vært kult, men det byr på mange problem. Hvordan kan vi bli seriøse nok til å få sponsorer? Hvordan får vi sponsorer? Hvor skulle vi plassert denne farmen? Som sagt var det bare en ide... og jeg tenkte at jeg skulle dele den med dere... Jeg tror at den er lite gjennomførbar, men folk gjør jo det merkeligste nowadays... Dessuten er det veldig populært for bedrifter å vise til at de støtter veldedige formål... Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 8. november 2003 Rapporter Del Skrevet 8. november 2003 Tja, fått sponset strøm og gratis maskiner fra bedrifter som oppgraderer. Kunne jo funke det. Lenke til kommentar
atrax Skrevet 8. november 2003 Rapporter Del Skrevet 8. november 2003 Bare en ide: Hva med å få oss sponsorer? så kan de gi oss penger til å bygge en farm... F.eks. et tårn med billige desktop-kabinett som er like billige som å bare kjøpe strømforsyningen. (de trenger jo bare integrert eller billig skjermkort, 256 mb ram, veldig billig harddisk, linux .... dvs. at vi kan få samme ytelse som normale maskiner for en billigere penge, noen sa at dette hadde mest med farten på CPU, HK og RAM og gjøre, correct me if i'm wrong) Strengt tatt trengs bare psu, cpu, ram, hk og nic til hver pc. De kan være klienter som ikke har harddisk, men booter fra en server via lan. Linux kan fint installeres over nettverk, og de trenger jo ikke ha skjermkort når man kun skal administrere dem remotely. Hvis det da i det hele tatt går an å starte en pc uten skjermkort da, har aldri prøvd Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 9. november 2003 Rapporter Del Skrevet 9. november 2003 Jeg tenkte også på dette, men så fant jeg ut at det finnes qtek-kabinett med PSU til den samme prisen som du må betale for en vanlig PSU... ER det noen som hvet om at det går å starte maskinen uten skjermkort? Her er farm: http://ws9.jobnegotiator.com/ Lenke til kommentar
Slip Skrevet 9. november 2003 Rapporter Del Skrevet 9. november 2003 Hmm..... må vell åsså prøve! *lastened* Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 9. november 2003 Rapporter Del Skrevet 9. november 2003 ER det noen som hvet om at det går å starte maskinen uten skjermkort? Her er farm: http://ws9.jobnegotiator.com/ Hvis du ser på bildene i den linken så ser det ut til at skjermkort ikke er nødvendig. Det er riktignok en av disse farmeierne som presiserer at det går MYE strøm. Det beste er vel å kjøpe hk med innebygd nettverkskort og billigst mulig cpu og ram. Så må det klokkes opp en del. Lenke til kommentar
Junta Skrevet 9. november 2003 Rapporter Del Skrevet 9. november 2003 I morgen skal jeg ha møte med en Art Director. Han skal lage en vikingmaskott til websiden vår. Gleder meg til å se hva han lager. Corn, Ocshoot_Killawarra, OcShoot_GasMan og resten av laget, TAKK for en super dag i D²OL. *grin* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå